[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- PostalDude93
- Badass Multikiller
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lut 2009, 11:02
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Bystanders AW7_Suburbs-3.Bystanders5, Function BasePeople.PersonPawn.Tick) <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.U mnie wyskakuje coś takiego i jest to podobne do tego ale niektóre wersy są zmienione trzeba się dobrze przyjrzeć :General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.
Czy to jest to samo?I czy można to w ten sam sposób rozwiązać?!
Sprawdziłem ten sposób i nie działa!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Bystanders AW7_Suburbs-3.Bystanders5, Function BasePeople.PersonPawn.Tick) <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.U mnie wyskakuje coś takiego i jest to podobne do tego ale niektóre wersy są zmienione trzeba się dobrze przyjrzeć :General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.
Czy to jest to samo?I czy można to w ten sam sposób rozwiązać?!
Sprawdziłem ten sposób i nie działa!
Ostatnio zmieniony 06 lut 2009, 11:57 przez PostalDude93, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaja se szmato robisz
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Jakbyś ruszył tyłkiem i przeczytał poprzedni post, wiedziałbyś że taka natura AWP -.-PostalDude93 pisze:General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Bystanders AW7_Suburbs-3.Bystanders5, Function BasePeople.PersonPawn.Tick) <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.U mnie wyskakuje coś takiego i jest to podobne do tego ale niektóre wersy są zmienione trzeba się dobrze przyjrzeć :General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.
Czy to jest to samo?I czy można to w ten sam sposób rozwiązać?!
Sprawdziłem ten sposób i nie działa!
- PostalDude93
- Badass Multikiller
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lut 2009, 11:02
pozostaje tylko zapisywanie co 5-10 min.Czy aw7 tak samo sie zacina?
Jaja se szmato robisz
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Chociaż nie, poczekaj-
Po przeczytaniu dokładnie jeszcze raz loga, to wina Particles, czyli efektów. Czyli eksplozji itp. Czyli robisz za dużą rozróbę
I/lub masz za słabego kompa.
Po przeczytaniu dokładnie jeszcze raz loga, to wina Particles, czyli efektów. Czyli eksplozji itp. Czyli robisz za dużą rozróbę

Nie sądzę, żeby konfiguracja sprzętowa miała wpływ na częstotliwość pojawiania się takich błędów. One są wynikiem braku optymalizacji kodu samej gry.little_psycho pisze:I/lub masz za słabego kompa.
Jeżeli chodzi o ilość Particles, czyli efektów to może w małym stopniu pomóc ograniczenie ich ilości w ustawieniach, prawda?
Speed means freedom of the soul
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Kumpel który ma Nvidię 7600 i procka jedno rdzeniowego zaliczył 3 crashe w półtora godziny gry, a ja 1. I nie że on robił większą rozróbę, robiliśmy dokładnie to samoSpoonman pisze:Nie sądzę, żeby konfiguracja sprzętowa miała wpływ na częstotliwość pojawiania się takich błędów. One są wynikiem braku optymalizacji kodu samej gry.little_psycho pisze:I/lub masz za słabego kompa.
Jeżeli chodzi o ilość Particles, czyli efektów to może w małym stopniu pomóc ograniczenie ich ilości w ustawieniach, prawda?

Ja również zauważyłem coś takiego.
Postala mam w tych samych wersjach na laptopie i na stacjonarnym (AWP + AWPMod.kank i coś jeszcze
)
Komp stacjonarny:
AMD Athlon 1,8GHz, Nvidia GeForce 5200 FX, 768MB RAM, Windows XP
Na notebooke'u mam:
Intel C2D 2,53GHz, Nvidia GeForce 9600M GT, 4 GB RAM, Windows Vista
Na pierwszym kompie crashe zdarzają mi się tak mniej więcej 2 razy na godzinę (w porywach do czterech), natomiast na laptopie jakoś 0,1 raza na godzinę, robiąc mniej więcej to samo
Postala mam w tych samych wersjach na laptopie i na stacjonarnym (AWP + AWPMod.kank i coś jeszcze

Komp stacjonarny:
AMD Athlon 1,8GHz, Nvidia GeForce 5200 FX, 768MB RAM, Windows XP
Na notebooke'u mam:
Intel C2D 2,53GHz, Nvidia GeForce 9600M GT, 4 GB RAM, Windows Vista
Na pierwszym kompie crashe zdarzają mi się tak mniej więcej 2 razy na godzinę (w porywach do czterech), natomiast na laptopie jakoś 0,1 raza na godzinę, robiąc mniej więcej to samo

Ostatnio zmieniony 06 lut 2009, 23:06 przez mrv, łącznie zmieniany 1 raz.
- mikus_1996
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 lut 2009, 12:20
- Lokalizacja: Krakow ^^
Bąd polega na tym ,że ledwo co włącze v.1420 to wywala mnei z gry i pojawia się komunikat:
Critical error
General protection fault!
History: FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial FD3DRenderInterface::SetSimpleMaterial FD3DRenderInterface::SetMaterial FBspProjectorDrawList::Render FBspDrawList::Render RenderLevel FLevelSceneNode::Render FCameraSceneNode::Render UGameEngine::Draw UWindowsViewport::Repaint UWindowsClient::Tick ClientTick UGameEngine::Tick UpdateWorld MainLoop
Wie ktos co trzeba zrobic ??
Z gory dziekuje za pomoc
Critical error
General protection fault!
History: FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial FD3DRenderInterface::SetSimpleMaterial FD3DRenderInterface::SetMaterial FBspProjectorDrawList::Render FBspDrawList::Render RenderLevel FLevelSceneNode::Render FCameraSceneNode::Render UGameEngine::Draw UWindowsViewport::Repaint UWindowsClient::Tick ClientTick UGameEngine::Tick UpdateWorld MainLoop
Wie ktos co trzeba zrobic ??
Z gory dziekuje za pomoc
Moja Boga Smokow 

- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1484
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Ja nie doznałem żadnego, a modowałem i grałem długo.Postal ma bolączkę podobną do Morrowind'a - im więcej RAM'u tym większe odstępy czasowe między crashami
Podaj dokładne info o sprzęcie. I nie spamuj, bo administracja się pogniewa.mikus_1996 pisze:Wie ktos co trzeba zrobic ??
Posiadam zasilacz z białej listy.
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Kod: Zaznacz cały
Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file
History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine

- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Usunąłem Engine.int (chyba o ten chodziło) ale nic to nie pomogło.
