General Protection Fault!
Pewnie 90 - 666% z Was spotkało się z błędem kategorii General Protection Fault. Taka już natura Postal2, niestety jest to największa bolączka całej gry, gdyż błąd pojawia się na każdym komputerze, niezależnie czy ma 600MHz 128MB RAM i 32MB V-RAM, czy jest to Core-Quad 4GHz, 4GB RAM i 1GB V-RAM 
General Protection Fault, to błąd wyświetlający się, kiedy Unreal Engine (na którym Postal 2 został zmontowany) próbuje odnieść się do nieistniejących w pamięci zasobów (wszelkie zmienne, obiekty itd.). Innymi słowy - gra chce pobrać z pamięci info, które teoretycznie powinno tam być, jednak go tam nie ma. W tym wypadku następuje tzw.: Naruszenie Zasad Dostępu, które kończy się zawieszeniem komputera, utraceniem danych i innymi bardziej i mniej nieprzyjemnymi rzeczami. Unreal Engine jest zabezpieczony przed tego typu wyjątkami i awaryjnie kończy program, wyświetlając błąd "General Protection Fault". Błąd zazwyczaj pojawia się, kiedy na ekranie miejsce ma ekstremalna rzeźnia, aczkolwiek może urozmaicić dzień wywalając się podczas uruchamiania gry.
Jak sobie w tym poradzić?
1. Pierwszym remedium jest, standardowo, wgranie najnowszego patch'a do Postal 2 oraz posiadanych dodatków.
2. Jeśli masz podkręcony procesor/pamięci/kartę graficzną - zmień wszystko na ustawienia producenta. Powinno to zmniejszyć częstotliwość pojawiania się błędu.
3. Obniżenie gęstości płomieni i dymu, ilości przechodniów, efektów cząsteczkowych itp. (obniżanie rozdzielczości czy jakości tekstur nie pomaga)
4. Jeśli gra się nie włącza - pomóc może wywalenie pliku Postal2.ini, co zaowocować powinno odpaleniem gry w tzw. Safe Mode
Znane przypadki:
W tym przypadku pomóc powinno odznaczenia opcji "Allow Projectors / Zezwól na Obrazy" (oraz Limb Fix o Head Fix, jeśli używasz AWP).General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Tutaj pomaga wgranie nowego patch'a.General protection fault!
History: MainLoop
Tylko w przypadku AWP - pomaga usunięcie pliku Postal2.ini z folderu, w którym zainstalowane jest AWP.General protection fault!
History: UObject::execClassContext <- (AW7GameInfo AW7_startup.AW7GameInfo0 @ Function AW7Game.AW7GameInfo.InitGame : 0061) <- UObject::ProcessEvent <- (AW7GameInfo AW7_startup.AW7GameInfo0, Function AW7Game.AW7GameInfo.InitGame) <- BeginPlay <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- UGameEngine::Init <- InitEngine
Aktualnie to by było na tyle. Pamiętaj, że błędu jako takiego nigdy się nie pozbędziesz (chyba, że dorwiesz kod źródłowy Postal 2 i poprawisz co trzeba) i będzie on pojawiał sie czasami w najmniej stosownej chwili. Na to rady niestety nie ma

UWAGA
Jeżeli masz błąd typu "General Protection Fault" NIE opisany w tym poście i nie pomaga żadna z opisanych metod, napisz o tym w tym temacie (ewentualnie do mnie na PM 
Do opisu błędu dodawajcie:
1. Treść błędu
2. Opiszcie sytuację, w której błąd się pojawia
3. Podawajcie konfigurację sprzętową (procesor, ram, karta graficzna, system operacyjny, ewentualnie inne podzespoły, które uznacie za istotne)
Wszelkie inne posty będą bezwzględnie usuwane, gdyż temat ten ma służyć TYLKO i WYŁĄCZNIE błędom General Protection Fault.
