[P2] General Protection Fault!
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- PostalDude93
- Wstydliwy morderca
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lut 2009, 11:02
General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Bystanders AW7_Suburbs-3.Bystanders5, Function BasePeople.PersonPawn.Tick) <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.U mnie wyskakuje coś takiego i jest to podobne do tego ale niektóre wersy są zmienione trzeba się dobrze przyjrzeć :General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.
Czy to jest to samo?I czy można to w ten sam sposób rozwiązać?!
Sprawdziłem ten sposób i nie działa!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Bystanders AW7_Suburbs-3.Bystanders5, Function BasePeople.PersonPawn.Tick) <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.U mnie wyskakuje coś takiego i jest to podobne do tego ale niektóre wersy są zmienione trzeba się dobrze przyjrzeć :General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.
Czy to jest to samo?I czy można to w ten sam sposób rozwiązać?!
Sprawdziłem ten sposób i nie działa!
Ostatnio zmieniony 06 lut 2009, 11:57 przez PostalDude93, łącznie zmieniany 1 raz.
Jaja se szmato robisz
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Jakbyś ruszył tyłkiem i przeczytał poprzedni post, wiedziałbyś że taka natura AWP -.-PostalDude93 pisze:General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorEncroachmentCheck <- ULevel::CheckEncroachment <- ULevel::FarMoveActor <- UObject::ProcessEvent <- (AW7Bystanders AW7_Suburbs-3.Bystanders5, Function BasePeople.PersonPawn.Tick) <- AFPSPawn::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.U mnie wyskakuje coś takiego i jest to podobne do tego ale niektóre wersy są zmienione trzeba się dobrze przyjrzeć :General protection fault!
History: FCollisionHash::ActorLineCheck <- CheckWithActors <- ULevel::MultiLineCheck <- ULevel::SingleLineCheck <- UMeshEmitter::UpdateParticles <- AEmitter::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop.
Czy to jest to samo?I czy można to w ten sam sposób rozwiązać?!
Sprawdziłem ten sposób i nie działa!
- PostalDude93
- Wstydliwy morderca
- Posty: 2
- Rejestracja: 06 lut 2009, 11:02
pozostaje tylko zapisywanie co 5-10 min.Czy aw7 tak samo sie zacina?
Jaja se szmato robisz
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Chociaż nie, poczekaj-
Po przeczytaniu dokładnie jeszcze raz loga, to wina Particles, czyli efektów. Czyli eksplozji itp. Czyli robisz za dużą rozróbę I/lub masz za słabego kompa.
Po przeczytaniu dokładnie jeszcze raz loga, to wina Particles, czyli efektów. Czyli eksplozji itp. Czyli robisz za dużą rozróbę I/lub masz za słabego kompa.
Nie sądzę, żeby konfiguracja sprzętowa miała wpływ na częstotliwość pojawiania się takich błędów. One są wynikiem braku optymalizacji kodu samej gry.little_psycho pisze:I/lub masz za słabego kompa.
Jeżeli chodzi o ilość Particles, czyli efektów to może w małym stopniu pomóc ograniczenie ich ilości w ustawieniach, prawda?
Speed means freedom of the soul
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Kumpel który ma Nvidię 7600 i procka jedno rdzeniowego zaliczył 3 crashe w półtora godziny gry, a ja 1. I nie że on robił większą rozróbę, robiliśmy dokładnie to samoSpoonman pisze:Nie sądzę, żeby konfiguracja sprzętowa miała wpływ na częstotliwość pojawiania się takich błędów. One są wynikiem braku optymalizacji kodu samej gry.little_psycho pisze:I/lub masz za słabego kompa.
Jeżeli chodzi o ilość Particles, czyli efektów to może w małym stopniu pomóc ograniczenie ich ilości w ustawieniach, prawda?
Ja również zauważyłem coś takiego.
Postala mam w tych samych wersjach na laptopie i na stacjonarnym (AWP + AWPMod.kank i coś jeszcze )
Komp stacjonarny:
AMD Athlon 1,8GHz, Nvidia GeForce 5200 FX, 768MB RAM, Windows XP
Na notebooke'u mam:
Intel C2D 2,53GHz, Nvidia GeForce 9600M GT, 4 GB RAM, Windows Vista
Na pierwszym kompie crashe zdarzają mi się tak mniej więcej 2 razy na godzinę (w porywach do czterech), natomiast na laptopie jakoś 0,1 raza na godzinę, robiąc mniej więcej to samo
Postala mam w tych samych wersjach na laptopie i na stacjonarnym (AWP + AWPMod.kank i coś jeszcze )
Komp stacjonarny:
AMD Athlon 1,8GHz, Nvidia GeForce 5200 FX, 768MB RAM, Windows XP
Na notebooke'u mam:
Intel C2D 2,53GHz, Nvidia GeForce 9600M GT, 4 GB RAM, Windows Vista
Na pierwszym kompie crashe zdarzają mi się tak mniej więcej 2 razy na godzinę (w porywach do czterech), natomiast na laptopie jakoś 0,1 raza na godzinę, robiąc mniej więcej to samo
Ostatnio zmieniony 06 lut 2009, 23:06 przez mrv, łącznie zmieniany 1 raz.
- mikus_1996
- Wnerwiony urzędas
- Posty: 14
- Rejestracja: 17 lut 2009, 12:20
- Lokalizacja: Krakow ^^
Bąd polega na tym ,że ledwo co włącze v.1420 to wywala mnei z gry i pojawia się komunikat:
Critical error
General protection fault!
History: FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial FD3DRenderInterface::SetSimpleMaterial FD3DRenderInterface::SetMaterial FBspProjectorDrawList::Render FBspDrawList::Render RenderLevel FLevelSceneNode::Render FCameraSceneNode::Render UGameEngine::Draw UWindowsViewport::Repaint UWindowsClient::Tick ClientTick UGameEngine::Tick UpdateWorld MainLoop
Wie ktos co trzeba zrobic ??
Z gory dziekuje za pomoc
Critical error
General protection fault!
History: FD3DRenderInterface::HandleCombinedMaterial FD3DRenderInterface::SetSimpleMaterial FD3DRenderInterface::SetMaterial FBspProjectorDrawList::Render FBspDrawList::Render RenderLevel FLevelSceneNode::Render FCameraSceneNode::Render UGameEngine::Draw UWindowsViewport::Repaint UWindowsClient::Tick ClientTick UGameEngine::Tick UpdateWorld MainLoop
Wie ktos co trzeba zrobic ??
Z gory dziekuje za pomoc
Moja Boga Smokow
- The Iceman
- V.I.P.
- Posty: 1485
- Rejestracja: 27 gru 2008, 12:06
- Lokalizacja: بيروت
Ja nie doznałem żadnego, a modowałem i grałem długo.Postal ma bolączkę podobną do Morrowind'a - im więcej RAM'u tym większe odstępy czasowe między crashami
Podaj dokładne info o sprzęcie. I nie spamuj, bo administracja się pogniewa.mikus_1996 pisze:Wie ktos co trzeba zrobic ??
Posiadam zasilacz z białej listy.
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Kod: Zaznacz cały
Can't find 'ini:Engine.Engine.GameEngine' in configuration file
History: UObject::SafeLoadError <- UObject::StaticLoadClass <- InitEngine
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Usunąłem Engine.int (chyba o ten chodziło) ale nic to nie pomogło.