(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

31 mar 2011, 19:56

Tiquill pisze:13. Przeciwnicy bardzo statyczni. Coś ich trzyma na miejscu.
To przez naszego wspaniałego AWPModa on mi częściowo popsuł Postala ze względu na brak poruszania się zombie ;)

EDIT:już 98% ukończenia mappacku.
Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 20:00 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 mar 2011, 21:07

Bartosz pisze:To przez naszego wspaniałego AWPModa
Jeśłi tylko możesz, usuń wszystko, absolutnie wszystko, co wiąże te mapy z AWPModem. Żywot tego mappacka będzie krótki, jak krótko istnieją kolejne bety AWPM. Zaszkodzisz sobie tylko, bazując na AWPMod. I bez niego masz tyle elementów do grania i zabawy, że - nie warto. Na 100% nie warto.
Bartosz pisze:już 98% ukończenia mappacku.
Czy to nie zbyt śmiałe procenty? Ale - zobaczymy. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pangia
Koleś
Koleś
Posty: 3710
Rejestracja: 20 lip 2009, 11:06

31 mar 2011, 21:11

Rób na pierwszej wersji AWPModa - powinna być jeszcze u nas w downloadzie - chyba jest najlepsza, bo najstabilniejsza.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 mar 2011, 21:44

Pangia pisze:Rób na pierwszej wersji AWPModa - powinna być jeszcze u nas w downloadzie - chyba jest najlepsza, bo najstabilniejsza.
Też nie. Bo nie każdy będzie chciał przywracać pliki AWPM oraz konfigurację gry aby zagrać w ten mappack. Traci potencjalnych odbiorców. Najefektywniejsze bronie AWPM tego nie zrekompensują.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

31 mar 2011, 22:21

Proponuje zrobić 2 wersje map:jedna wymagałaby tylko AWP a druga najnowszego AWPM.
Nie byłoby wtedy problemów z uruchomieniem map w przypadku brakujących paczek ,gdyż zostaje wersja na samo AWP.Dzięki temu mappack pobierze więcej graczy ponieważ AWP jest bardziej popularny.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 mar 2011, 23:38

Bartosz pisze:A jest Patch do tych zombi?
Nic mi o tym nie wiadomo. Może z następną wersją AWPM będzie lepiej. Bardzo możliwe, że nim skończysz moda, będzie nowa wersja AWPM. Spytaj samego autora.

Właściwie to dziwne, że kank zabiera się za zombi... :drapanie:

Pamiętaj też, że kank zmienił pliki samego AWP, nawet Engine.u. Najlepiej, gdyby przedstawił listę zmian, aby każdy mapper połapał się, co może a czego nie powinien robić, aby innymi wersjami AWPM nie pogmatwać sobie map.

Ale najlepiej, to słuchaj, rób tak. Miej własne środowisko pracy. Zainstaluj czysty AWP, nawet bez patcha, i na nim pracuj. Każdy tak powinien robić. Tylko minimum tego, co mi trzeba. Aż do samego finału. Dopiero potem uwzględniaj zmiany i daj, jak sugeruje Edek, drugą wersję, pod AWPMod.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Pawsam35
Miłośnik broni
Posty: 242
Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:25
Lokalizacja: te głupie pytania?

01 kwie 2011, 19:51

zapowiada się nieźle, chociaż myślę że powinieneś dodać krew na ścianach, podłogach wtedy wyglądało by bardziej... ,,strasznie". mam pewną grę na Nintendo DS. ta gra nazywa się:

-Dementium: The Ward
-Dementium 2

poczytaj sobie o nim co nieco wtedy może uda ci się zrobić lepszy mappack.

Aha, nie wiem czy to jest możliwe z tą krwią na ścianach ale spróbuj może jest taka możliwość.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2011, 19:52 przez Pawsam35, łącznie zmieniany 1 raz.


pow pow ^^
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

01 kwie 2011, 21:35

grałem w to.Dla tego pomyślałem sobie,żeby zrobić szpital strachu


Awatar użytkownika
Pawsam35
Miłośnik broni
Posty: 242
Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:25
Lokalizacja: te głupie pytania?

02 kwie 2011, 14:29

nic dziwnego że ten szpital przypomina mi tamten z Dementium.


pow pow ^^
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 kwie 2011, 17:11

Bartosz, chcesz tą pochodnię w wersji InDev? Chciałem wypuścić z modelem i z mapką dodatkową. Ale cholernie brakuje mi i chęci i czasu. Więc jakbyście chcieli to bym udostępnił sam skrypt pochodni. Działająca i sprawna, lecz bez modelu (pałka jako domyślna) i bez żadnych dodatków.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 kwie 2011, 15:43

MaKiPL, kto w końcu jest autorem tego skryptu?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

04 cze 2011, 23:22

Autorem skryptu jest Gamefan74 który go pisał na moje zlecenie... I... przepadł... Wyrąbałem go jak usuwałem Postal II. Może Gamefan74 będzie jeszcze miał, nie sądzę. Sprawdzę jeszcze na trzecim komputerze czy mam tam Postala, jak tak to poszukam tej pochodni to wrzucę jeśli wynik poszukiwań będzie pozytywny, ale nie chcę nic obiecywać bo możliwe że i na trzecim kompie go też już nie ma.
Ostatnio zmieniony 04 cze 2011, 23:23 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

08 cze 2011, 19:30

Po długiej przerwie,prace nad modem znów ruszyły :)
UWAGA do szpitalu będą dołączone mapy z ED,by przedlużyć moda :mgun2:


Awatar użytkownika
Pawsam35
Miłośnik broni
Posty: 242
Rejestracja: 03 wrz 2010, 21:25
Lokalizacja: te głupie pytania?

08 cze 2011, 19:39

Bartosz, tylko nie zapomnij dodać dla zombiaków te ryki z ED jeśli to ma być naprawde STRASZNY szpital. ;)


pow pow ^^
ODPOWIEDZ