(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

09 lis 2012, 16:24

O. Dobra wiadomość. Będzie ciekawie, jak wydasz już pełny mappack [na pewno zagramy :D]


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 lis 2012, 01:23

Ryuq666 pisze:Im więcej modderów tym lepiej.
Święte słowa. :biskup:

Powodzenia, Bartosz! Musisz się wykazać, bo za dużo o tym pisaliśmy, by tylko na pisaniu się skończyło. :P
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 gru 2012, 13:19

Są jakieś postępy ?
Bo bym chętnie pograł w coś czego nie robiłem :D
Granie na własnych mapach jest zbyt przewidywalne :bolek:


8=======D
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 gru 2012, 22:19

Narazie kończę drugą mapę szpitalu, bo staram się żeby były szczegółowe i w miarę długie :)


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

22 gru 2012, 23:12

Spoko, czekamy z niecierpliwością :D


Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

19 lut 2013, 23:42

Odświeżam a co tam :) I jak, wiadomo coś czy prace nad modem trwają?


:rozpacz:
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

20 lut 2013, 00:08

Jak na razie Bartosza coś nie było długo więc nic nie wiadomo (ale możliwe że trwają :D).


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

29 lip 2013, 23:12

miałem przerwe długą od Postala i nie miałem chęci do dalszej pracy, ale powracam do tworzenia i zabiore się za to ostro :)


Awatar użytkownika
Mozal
Stuprocentowy psychol
Stuprocentowy psychol
Posty: 903
Rejestracja: 08 paź 2011, 17:06
Lokalizacja: Polska

30 lip 2013, 09:40

Dokładnie tak samo jak ja [Bartosz ;) Powrót weny.
Co do samego moda, dobrze by było gdybyś wrzucił pare nowych screenów, żebyśmy zobaczyli na jakim jesteś etapie.
Ostatnio zmieniony 30 lip 2013, 09:40 przez Mozal, łącznie zmieniany 1 raz.


:rozpacz:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 sie 2013, 02:22

Witam właśnie ukończyłem prace nad mini modem :)

poniżej macie download z 3 mapami i jedną mapą Oagha w wersji singlowej. Proszę o ocenę. :mgun2:

Wymagania: STP, AW, AWP, AWPmod
Załączniki
dangerous hospital.rar
miłego grania
(14.13 MiB) Pobrany 149 razy


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sie 2013, 06:13

Nie mam AWP :/
Daj fotki, bym chociaż zobaczył co to jest .


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

22 sie 2013, 14:08

O! Dobra nowina! :) I fotki zachęcają. Do gry nocną porą. Tak więc na ten wieczór mam co robić. :D

A już na sam widok zdjęć, to czy na drugiej fotce nie jest za jasno? Punktowe lighty zdradzają, że jakieś modele lamp by się przydały. Najkorzystniej mod wygląda na fotce przedostatniej, ten korytarz szeroki obiecuje dużo zabawy. Ale i tu widzę problem ze światłem. Te kartki na podłodze (albo sheety albo static meshe) są zbyt wysoko, stąd utworzył się wokół nich cień. Daj je niemal w samą podłogę, zawieś nad nimi jakieś lighty korygujące, ale nawet zonelight, który całemu korytarzowi nada więcej plastyczności oświetlenia. ZoneLigh z punktowymi Lightami dają najlepsze efekty.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

22 sie 2013, 14:24

dzięki Tiquill, za radę bo właśnie nie miałem pojęcia jak z tych kartek usunąć ten cień. Spodziewajcie się że za jakiś czas zrobię drugą część moda i będzie troche dłuższa więc to nie koniec ;)

i oczywiście zrobię patch to pierwszej.
Ostatnio zmieniony 24 lip 2014, 12:02 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
PanRabbit7
Badass Multikiller
Posty: 4
Rejestracja: 27 cze 2012, 09:12

01 wrz 2013, 11:36

Całkiem przyjemnie się gra, kawał dobrej roboty, tylko trochę za łatwo się gra jak na horror survival. Trochę za dużo broni przez co nie czuć klimatu. Te dźwięki zombie też za bardzo nie odpowiadają gdyby można było podmienić na te z ED to wtedy horror nabierałby większego sensu :)


ODPOWIEDZ