(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

19 sty 2011, 14:50

Ale że mam zrobić dokładny REMAKE, czy tylko się wzorować na tym?


Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

19 sty 2011, 16:11

Remake by świetnie wyglądał choć wzorowanie się na tym też by dało kopa postalomaniakowi :P sam wybierz
edit: wybierz remake, dobrze będzie ;)
edit2:Jak wolisz ,sam wybierz
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 11:34 przez Unormaliti, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sty 2011, 01:18

Bartosz pisze:Fabuła-W tym szpitalu przeprowadzali różne experymęty na ludziach i zwierzętach.Nagle jeden z doktorów przypadkowo rozlał na człowieka substancje chemiczną z kwasem.To wywołało natychmiastowe zmienienie człowieka w zombie.Teraz trzeba będzie zabić wszystkie zombie,żeby nie zaraziły całego miasta.
Czytam sobie to. Ueh, raczej mało oryginalne. Pewno znów padnięta mapka. Ale nie. Prace rozwijają się i to wygląda dobrze, ludzie zainteresowani. Brawo, Bartosz, wreszcie się wstrzeliłeś i ma to szansę powodzenia. :brawo2: Trzymaj tak dalej i nie odpuszczaj.

Mam takie uwagi. Nie dajesz już PNG-ów, tylko JPG - dobrze. Ale dawaj to w tagach. Mnie naprawdę nie chce się klikać w każdy link i otwierać pełno zakładek w przeglądarce. Wybieram przypadkowe i je oglądam. A ty? Ty tracisz możliwość zaprezentowania swoich postępów kolejnemu fanowi. A nie lepiej tak?
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us
Widzę miniaturę każdego i gdy mnie zaciekawi, otwieram i przeglądam. Szybko (bo miniatury) i wygodnie (bo wszystko widać). Jak to robić?

Po prawej stronie od obrazka masz "Umieść miniatury tego obrazu". Klikasz, rozwija się lista i wybierasz kod z pierwszej pozycji, czyli Forum. Kopiujesz i wklejasz do pisanego postu. Voila! Wszyscy są szczęśliwi. No dobra, ja jestem, reszta nie wiem. :P


Co do rywalizujących projektów. Jestem przeciwny. Stres nie każdemu pomaga. Lepiej radami wspomóc i ofertą współpracy. Tak, MaKiPL. ;) Miałem też okazję to popatrzeć na twą inicjatywę i poziom wiedzy, a nie przechwałek. Gratuluję, Maki. Powoli nabieram wiary w Ciebie. :faja:


[scroll]...BTW...[/scroll]

PS. To mój 4444 liczony post! Akurat tu wypadł. Łał, pora na łyczek winka. :D
<oddala się we wiadomym celu>
< i do lustra!>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Heroinka
Seryjny zabójca
Posty: 404
Rejestracja: 28 lip 2009, 15:51
Lokalizacja: Nobody cares

22 sty 2011, 00:05

Bartosz możesz też spróbować zrobić świeczkę jako oświetlenie, bo skąd w starym szpitalu pochodnia. Znaleźć świeczkę już by było bardziej prawdopodobnie. A do strachu mógłbyś np. wykorzystać element z filmu Stay Alive. Idziesz ciemnym korytarzem, słyszysz w oddali jakieś odgłosy, widzisz zbliżającą się postać, nagle światło gaśnie widzisz tylko czerń, po chwili się oświeca i postać by była już przy tobie, jakiś głośny dźwięk który każe uciekać, albo niekiedy jakby przebłyski jakaś zaćmiona rzeźnia przez ułamek sekundy czy coś w tym stylu.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2011, 00:06 przez Heroinka, łącznie zmieniany 1 raz.


[center]Nie ma przywódców, nie ma bogów...[/center][center]~❤~[/center][center]I know heroin rots your insides but that didn't stop me...[/center]
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

22 sty 2011, 09:35

Jak szpital strachu to kojarzy mi się film pt. Dom na Przeklętym Wzgórzu...to był prawdziwy szpital przetrwania :619:


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

22 sty 2011, 12:34

melchior12 pisze:Bartosz możesz też spróbować zrobić świeczkę jako oświetlenie, bo skąd w starym szpitalu pochodnia. Znaleźć świeczkę już by było bardziej prawdopodobnie.
Zauważyłeś, że pierwszy o tym wspomniałem?
melchior12 pisze:po chwili się oświeca i postać by była już przy tobie
Też wspomniałem o czymś w podobieństwu do tego.

Swoją drogą, czekam teraz na GameFana74, gdy się zaloguje na MSN. Zobaczę, czy już gotowa pochodnia-latarka ;)

[ Dodano: 2011-01-22, 23:54 ]
Dobra wiadomość, przed chwilą przetestowałem pochodnię. Kilka drobiazgów, jeszcze kilka rzeczy muszę ja zrobić, i można wypuścić jako MOD'a ;) Czekajcie cierpliwie.

Mogę tylko ujawnić, że będzie to jednak pochodnia, którą trzymamy w ręku


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

24 sty 2011, 19:19

Mam takie pytanie(wiem że nie na temat)jak zrobić żeby zombie się bardzo szybko poruszał :?:


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

25 sty 2011, 09:17

Musisz poszperać w UnrealScript pawnu. Tak jak jest w przypadku UDK, ale nie jestem do końca pewien.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2570
Rejestracja: 30 kwie 2007, 15:10
Lokalizacja: Lublin

25 sty 2011, 13:34

Bartosz pisze:Mam takie pytanie(wiem że nie na temat)jak zrobić żeby zombie się bardzo szybko poruszał :?:
Klasie Pawn-a od Zombie dodaj (najlepiej w default values) np.: GroundSpeed=3000.000000. Efekt komiczny 8-)
Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 13:47 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Nobody Expects The Spanish Inquisition! :biskup:
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 sty 2011, 20:25

Mogę tylko ujawnić, że będzie to jednak pochodnia, którą trzymamy w ręku
To kiedy ją będziemy trzymać wszyscy?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

27 sty 2011, 21:02

Dopiero od jutra będzie dostępny model, szkielet i animacje dla DEV'a. Jeszcze tylko kilka bonusów, i wkrótce, może jeszcze w tym tygodniu, pojawi się temat o nazwie [MOD] ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 sty 2011, 01:05

No to jest na co czekać. :)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

28 sty 2011, 14:13

No a ja zara wypuszcze DEMO.

Tylko jeszcze musze coś dopracować


Knurr

28 sty 2011, 15:50

Bartosz pisze:No a ja zara wypuszcze DEMO.

Tylko jeszcze musze coś dopracować
Super! Tym bardziej, że w nowym AWPmodzie zapałki świecą się długo i jaśnie, więc pochodnia nie jest mi potrzebna :)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

28 sty 2011, 21:29

Tu macie demo owego mappacku
Miłego grania życzę wam. :mgun: :mgun2: :rifle: :rifle2: :@=:
https://www.megaupload.com/?d=N4YQGH00

WYMAGANIA:stp,aw,awp,awpmod
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 21:31 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ