(Mappack) Hospital Of Fear
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Unormaliti
- Miłośnik broni
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
- Lokalizacja: jest ten prąd ?
Remake by świetnie wyglądał choć wzorowanie się na tym też by dało kopa postalomaniakowi
sam wybierz
edit: wybierz remake, dobrze będzie
edit2:Jak wolisz ,sam wybierz

edit: wybierz remake, dobrze będzie

edit2:Jak wolisz ,sam wybierz
Ostatnio zmieniony 20 sty 2011, 11:34 przez Unormaliti, łącznie zmieniany 2 razy.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czytam sobie to. Ueh, raczej mało oryginalne. Pewno znów padnięta mapka. Ale nie. Prace rozwijają się i to wygląda dobrze, ludzie zainteresowani. Brawo, Bartosz, wreszcie się wstrzeliłeś i ma to szansę powodzenia.Bartosz pisze:Fabuła-W tym szpitalu przeprowadzali różne experymęty na ludziach i zwierzętach.Nagle jeden z doktorów przypadkowo rozlał na człowieka substancje chemiczną z kwasem.To wywołało natychmiastowe zmienienie człowieka w zombie.Teraz trzeba będzie zabić wszystkie zombie,żeby nie zaraziły całego miasta.

Mam takie uwagi. Nie dajesz już PNG-ów, tylko JPG - dobrze. Ale dawaj to w tagach. Mnie naprawdę nie chce się klikać w każdy link i otwierać pełno zakładek w przeglądarce. Wybieram przypadkowe i je oglądam. A ty? Ty tracisz możliwość zaprezentowania swoich postępów kolejnemu fanowi. A nie lepiej tak?

Uploaded with ImageShack.us
Widzę miniaturę każdego i gdy mnie zaciekawi, otwieram i przeglądam. Szybko (bo miniatury) i wygodnie (bo wszystko widać). Jak to robić?
Po prawej stronie od obrazka masz "Umieść miniatury tego obrazu". Klikasz, rozwija się lista i wybierasz kod z pierwszej pozycji, czyli Forum. Kopiujesz i wklejasz do pisanego postu. Voila! Wszyscy są szczęśliwi. No dobra, ja jestem, reszta nie wiem.

Co do rywalizujących projektów. Jestem przeciwny. Stres nie każdemu pomaga. Lepiej radami wspomóc i ofertą współpracy. Tak, MaKiPL.

[scroll]...BTW...[/scroll]
PS. To mój 4444 liczony post! Akurat tu wypadł. Łał, pora na łyczek winka.

<oddala się we wiadomym celu>
< i do lustra!>
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 3 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Bartosz możesz też spróbować zrobić świeczkę jako oświetlenie, bo skąd w starym szpitalu pochodnia. Znaleźć świeczkę już by było bardziej prawdopodobnie. A do strachu mógłbyś np. wykorzystać element z filmu Stay Alive. Idziesz ciemnym korytarzem, słyszysz w oddali jakieś odgłosy, widzisz zbliżającą się postać, nagle światło gaśnie widzisz tylko czerń, po chwili się oświeca i postać by była już przy tobie, jakiś głośny dźwięk który każe uciekać, albo niekiedy jakby przebłyski jakaś zaćmiona rzeźnia przez ułamek sekundy czy coś w tym stylu.
Ostatnio zmieniony 22 sty 2011, 00:06 przez Heroinka, łącznie zmieniany 1 raz.
[center]Nie ma przywódców, nie ma bogów...[/center][center]~❤~[/center][center]I know heroin rots your insides but that didn't stop me...[/center]
Zauważyłeś, że pierwszy o tym wspomniałem?melchior12 pisze:Bartosz możesz też spróbować zrobić świeczkę jako oświetlenie, bo skąd w starym szpitalu pochodnia. Znaleźć świeczkę już by było bardziej prawdopodobnie.
Też wspomniałem o czymś w podobieństwu do tego.melchior12 pisze:po chwili się oświeca i postać by była już przy tobie
Swoją drogą, czekam teraz na GameFana74, gdy się zaloguje na MSN. Zobaczę, czy już gotowa pochodnia-latarka

[ Dodano: 2011-01-22, 23:54 ]
Dobra wiadomość, przed chwilą przetestowałem pochodnię. Kilka drobiazgów, jeszcze kilka rzeczy muszę ja zrobić, i można wypuścić jako MOD'a

Mogę tylko ujawnić, że będzie to jednak pochodnia, którą trzymamy w ręku
Mam takie pytanie(wiem że nie na temat)jak zrobić żeby zombie się bardzo szybko poruszał 

Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Klasie Pawn-a od Zombie dodaj (najlepiej w default values) np.: GroundSpeed=3000.000000. Efekt komicznyBartosz pisze:Mam takie pytanie(wiem że nie na temat)jak zrobić żeby zombie się bardzo szybko poruszał

Ostatnio zmieniony 25 sty 2011, 13:47 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.
Nobody Expects The Spanish Inquisition! 

- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To kiedy ją będziemy trzymać wszyscy?Mogę tylko ujawnić, że będzie to jednak pochodnia, którą trzymamy w ręku
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


No a ja zara wypuszcze DEMO.
Tylko jeszcze musze coś dopracować
Tylko jeszcze musze coś dopracować
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Super! Tym bardziej, że w nowym AWPmodzie zapałki świecą się długo i jaśnie, więc pochodnia nie jest mi potrzebnaBartosz pisze:No a ja zara wypuszcze DEMO.
Tylko jeszcze musze coś dopracować

Tu macie demo owego mappacku
Miłego grania życzę wam.
https://www.megaupload.com/?d=N4YQGH00
WYMAGANIA:stp,aw,awp,awpmod
Miłego grania życzę wam.





https://www.megaupload.com/?d=N4YQGH00
WYMAGANIA:stp,aw,awp,awpmod
Ostatnio zmieniony 28 sty 2011, 21:31 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.