To mod, bez którego nie wyobrażam sobie Postala 2. Mimo, że jest mały objętościowo, zawiera najwspanialsze dodatki, jakie mogę sobie życzyć. Działa jako dodatkowy komplet kodów, którymi można dodać nowe bronie, pozmieniać sobie przechodniów i Kolesia, utrudnić lub ułatwić sobie grę. Więcej o nim tu: Modyfikacje - spis i opis. Wszystkie kody do niego są na Głównej. Mimo że powstał bogatszy AWP, to ja wciąż wolę łupać w StP pod KW2. Nie ma przede wszystkim tych głupich zombiaków z AW, a i siła przyzwyczajenia do niego też jest ogromna. KW2 rządzi, to dla mnie najlepszy mod do P2, ze wszystkich! To w nim premierę swoją miało wiele broni i kodów znanych potem z AW7/AWP. Kto jeszcze nie pobrał, niech zasysa stąd!
Założyłem ten temat, bo KW2 musi mieć swojego!
KW2
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pytałeś w kontekście AW7/AWP i kodu 'IWant'... Niestety, nie można w StP użyć tego kodu. Jedyne, co można zrobić, to w PostEdzie wyedytować jakąś mapę z AW lub AWP i dodać do niej elementy z KW2. Zauważ jednak, że większość broni z KW2 jest już w AWP. Siłą KW2 (dla innych może wadą) są jego szczegółowe kody, nieosiągalne w AWP. Chcesz wszystkiego w KW2, uruchom StP pod KW2, nie ma że boli. Ale - tylko kilka kodów jest wyłącznie dla KW2. Bo już takie Random Wardrobe (pozwala zmienić Kolesia w kogoś innego) możesz w PostEd dodać do wybranej mapy w AWP... Trzeba tylko podłubać. Choć ja świetnie się bawię w KW2 w StP i nie tęsknię wcale za AWP.fefes w temacie TnInventory pisze:A czy można tak samo zainstalować kw2
Musisz uważnie wszystko zainstalować i podmienić wpisy w Postal2.ini. Będzie działał, mod jest niezawodny.wojdyl pisze:Ja sobie kiedyś pobrałem to mi nie działał i przeżuciłem się na AW7
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Żaden. Mod daje swoje rzeczy, a napalmiara jest w samym StP, te zaś ma swoje cheaty. Wyrzutnię dostaniesz obok reszty broni po wpisaniu zwykłego 'PackNHeat'.eddie pisze:Jaki kod daje nową wyrzutnię napalmu? Bo 'betty'; 'armedndangerous' i 'freebie' tego nie dają
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To jest Gravity Gun z moda Snake's Arsenal 1.0, który ściągniesz stąd. KW2 go nie daje, możesz go dać w AW7/AWP przez cheat 'IWant SnakesArsenal-1.SxSGravityGun', albo w PostEdzie.eddie pisze:Chodzi mi o tą z niebieskimi flaszkami. Jest w screenach, oto link
Tak jak elementy z KW2 można dać w AWP, tak i KW2 nie jest bezbronne. Wiele broni, które można tylko przez IWant dodać w AWP, można jednak uruchomić w StP (w tym pod KW2). Trzeba tylko próbować, dodając je w PostEdzie do jakiejś StP-owej mapy. Gravity Gun chyba zadziała po takim zabiegu, ale nie jestem teraz pewny. Zadziała?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Dzięx Tiquill, nie wiedziałem jak to się nazywa. A Snake's Arsenal już mam.
[ Dodano: 2007-06-20, 16:16 ]
Kod "IWant" u mnie nie działa. Gra go rozpoznaje, ale daje tego co chcę. Można coś z tym zrobić?
[ Dodano: 2007-06-20, 16:16 ]
Kod "IWant" u mnie nie działa. Gra go rozpoznaje, ale daje tego co chcę. Można coś z tym zrobić?
Ostatnio zmieniony 25 cze 2007, 16:18 przez eddie, łącznie zmieniany 1 raz.