
Założyłem ten temat, bo KW2 musi mieć swojego!

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Pytałeś w kontekście AW7/AWP i kodu 'IWant'... Niestety, nie można w StP użyć tego kodu. Jedyne, co można zrobić, to w PostEdzie wyedytować jakąś mapę z AW lub AWP i dodać do niej elementy z KW2. Zauważ jednak, że większość broni z KW2 jest już w AWP. Siłą KW2 (dla innych może wadą) są jego szczegółowe kody, nieosiągalne w AWP. Chcesz wszystkiego w KW2, uruchom StP pod KW2, nie ma że boli. Ale - tylko kilka kodów jest wyłącznie dla KW2. Bo już takie Random Wardrobe (pozwala zmienić Kolesia w kogoś innego) możesz w PostEd dodać do wybranej mapy w AWP... Trzeba tylko podłubać. Choć ja świetnie się bawię w KW2 w StP i nie tęsknię wcale za AWP.fefes w temacie TnInventory pisze:A czy można tak samo zainstalować kw2
Musisz uważnie wszystko zainstalować i podmienić wpisy w Postal2.ini. Będzie działał, mod jest niezawodny.wojdyl pisze:Ja sobie kiedyś pobrałem to mi nie działałi przeżuciłem się na AW7
Żaden. Mod daje swoje rzeczy, a napalmiara jest w samym StP, te zaś ma swoje cheaty. Wyrzutnię dostaniesz obok reszty broni po wpisaniu zwykłego 'PackNHeat'.eddie pisze:Jaki kod daje nową wyrzutnię napalmu? Bo 'betty'; 'armedndangerous' i 'freebie' tego nie dają
To jest Gravity Gun z moda Snake's Arsenal 1.0, który ściągniesz stąd. KW2 go nie daje, możesz go dać w AW7/AWP przez cheat 'IWant SnakesArsenal-1.SxSGravityGun', albo w PostEdzie.eddie pisze:Chodzi mi o tą z niebieskimi flaszkami. Jest w screenach, oto link