KW2

Wszystkie modyfikacje dla Postala 2, StP, MP oraz AW (oprócz AWP i AWPMod) tworzone poza naszym forum.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2007, 20:41

To mod, bez którego nie wyobrażam sobie Postala 2. Mimo, że jest mały objętościowo, zawiera najwspanialsze dodatki, jakie mogę sobie życzyć. Działa jako dodatkowy komplet kodów, którymi można dodać nowe bronie, pozmieniać sobie przechodniów i Kolesia, utrudnić lub ułatwić sobie grę. Więcej o nim tu: Modyfikacje - spis i opis. Wszystkie kody do niego są na Głównej. Mimo że powstał bogatszy AWP, to ja wciąż wolę łupać w StP pod KW2. Nie ma przede wszystkim tych głupich zombiaków z AW, a i siła przyzwyczajenia do niego też jest ogromna. KW2 rządzi, to dla mnie najlepszy mod do P2, ze wszystkich! To w nim premierę swoją miało wiele broni i kodów znanych potem z AW7/AWP. Kto jeszcze nie pobrał, niech zasysa stąd! :)

Założyłem ten temat, bo KW2 musi mieć swojego! ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
wojdyl
Początkujący morderca
Posty: 63
Rejestracja: 20 maja 2007, 12:05
Lokalizacja: Kostrzyn

17 cze 2007, 20:49

Ja sobie kiedyś pobrałem to mi nie działał :( i przeżuciłem się na AW7


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

17 cze 2007, 20:59

nigdy nie gralem na KW2 nie mialem nigdy takiego przekonania do niego... jak juz to na AWP z AW7witchEDweapons ale moze potem wrzuce sobie K&W2
Ostatnio zmieniony 17 cze 2007, 21:00 przez Mixer, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 cze 2007, 21:10

fefes w temacie TnInventory pisze:A czy można tak samo zainstalować kw2
Pytałeś w kontekście AW7/AWP i kodu 'IWant'... Niestety, nie można w StP użyć tego kodu. Jedyne, co można zrobić, to w PostEdzie wyedytować jakąś mapę z AW lub AWP i dodać do niej elementy z KW2. Zauważ jednak, że większość broni z KW2 jest już w AWP. Siłą KW2 (dla innych może wadą) są jego szczegółowe kody, nieosiągalne w AWP. Chcesz wszystkiego w KW2, uruchom StP pod KW2, nie ma że boli. Ale - tylko kilka kodów jest wyłącznie dla KW2. Bo już takie Random Wardrobe (pozwala zmienić Kolesia w kogoś innego) możesz w PostEd dodać do wybranej mapy w AWP... Trzeba tylko podłubać. Choć ja świetnie się bawię w KW2 w StP i nie tęsknię wcale za AWP.
wojdyl pisze:Ja sobie kiedyś pobrałem to mi nie działał :( i przeżuciłem się na AW7
Musisz uważnie wszystko zainstalować i podmienić wpisy w Postal2.ini. Będzie działał, mod jest niezawodny.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

18 cze 2007, 17:15

KW2 bylo pierwszym modem, który uruchomiłem (w przypadku P2) i muszę przyznać, że nie jest zły, mimo, że w porównaniu do AWP, czy ED jest po prostu miniaturowy.


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

18 cze 2007, 18:06

nie lubię KW2. Jaki kod daje nową wyrzutnię napalmu? Bo 'betty'; 'armedndangerous' i 'freebie' tego nie dają


Awatar użytkownika
Linka
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 559
Rejestracja: 08 cze 2007, 20:53
Lokalizacja: Lublin

18 cze 2007, 18:47

Nawet spoko :)
Kilka nowych broni, może być :)


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

18 cze 2007, 19:15

Dla samych broni nie opłacało się tego instalować. O wiele lepsze jest AWP. I daje więcej broni


Awatar użytkownika
kazik
Forumowy Inkwizytor
Forumowy Inkwizytor
Posty: 2236
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:40
Lokalizacja: Greenbelt

18 cze 2007, 21:06

KW2 to jeden z moich ulubionych modyfikacji. Chociaż przy AWP wypada blado, nie wykracza się co parę minut i daje mnóstwo dobrej zabawy ;)


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 cze 2007, 00:16

eddie pisze:Jaki kod daje nową wyrzutnię napalmu? Bo 'betty'; 'armedndangerous' i 'freebie' tego nie dają
Żaden. Mod daje swoje rzeczy, a napalmiara jest w samym StP, te zaś ma swoje cheaty. Wyrzutnię dostaniesz obok reszty broni po wpisaniu zwykłego 'PackNHeat'.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

19 cze 2007, 14:20

Chodzi mi o tą z niebieskimi flaszkami. Jest w screenach, oto link


Awatar użytkownika
Slaytanic
Miłośnik broni
Posty: 149
Rejestracja: 09 maja 2007, 20:21

19 cze 2007, 22:14

Tak, modzik jest świetny. Taka mała rzecz, a ile radości potrafi sprawić :mrgreen: Według mnie KW2 i AWP stoją na równi, a różnica w rozmiarach tych modów jest kolosalna. Co tu dużo gadać, ściągać, instalować, grać!


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 cze 2007, 11:48

eddie pisze:Chodzi mi o tą z niebieskimi flaszkami. Jest w screenach, oto link
To jest Gravity Gun z moda Snake's Arsenal 1.0, który ściągniesz stąd. KW2 go nie daje, możesz go dać w AW7/AWP przez cheat 'IWant SnakesArsenal-1.SxSGravityGun', albo w PostEdzie.
Tak jak elementy z KW2 można dać w AWP, tak i KW2 nie jest bezbronne. Wiele broni, które można tylko przez IWant dodać w AWP, można jednak uruchomić w StP (w tym pod KW2). Trzeba tylko próbować, dodając je w PostEdzie do jakiejś StP-owej mapy. Gravity Gun chyba zadziała po takim zabiegu, ale nie jestem teraz pewny. Zadziała? ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

20 cze 2007, 14:09

Dzięx Tiquill, nie wiedziałem jak to się nazywa. A Snake's Arsenal już mam.

[ Dodano: 2007-06-20, 16:16 ]
Kod "IWant" u mnie nie działa. Gra go rozpoznaje, ale daje tego co chcę. Można coś z tym zrobić?
Ostatnio zmieniony 25 cze 2007, 15:18 przez eddie, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
bobo
Seryjny zabójca
Posty: 255
Rejestracja: 08 lut 2007, 00:16
Lokalizacja: Toronto

27 cze 2007, 09:27

KW2 - same pozytywne odczucia, modzik jest przedni, zwłaszca armagedon tj. jak ustawisz sobie żeby z nieba spadał napalm, granaty, samochody itp. - fajnie się robi :mgun2:
W ogóle, takie akcje tam można uwydatniać, że po prostu magia :D


Obrazek
ODPOWIEDZ