To niemożliwe, bo mod nie podmienia żadnych plików dźwiękowych, a jedynie .fuk(i), czyli pliki z mapami.korter pisze:Aha jeszcze nie wiem dlaczego zmieniło mi niektóre dialogi kolesia na angielskie.
Powiększenie Paradise mod
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 10:53 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Radzik
- Administrator
- Posty: 2108
- Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
- Lokalizacja: Warszawa
- Postawił piwo: 7 razy
- Otrzymał piwo: 5 razy
Jeśli ktoś gryzie się z Radipem
Jeśli chodzi o wejście do Psiarni to mówiłem Adanie o tym, żeby zrobił przy nim znaki wczytywania. Zostanie to Poprawione
Plik Readme zostanie poprawiony.
Kod: Zaznacz cały
http://www.megaupload.com/?d=HHXL64PH
Plik Readme zostanie poprawiony.
Niepoważny admin
Mówie ci jak na spowiedzi że kilka dialogów mam po angielsku .AWP mam po polsku bo mam Postal x .Dopiero po załadowaniu tego modu mi coś takiego wystąpiło.Chyba ze może być tak że mam demo lost island ale jak grałem to wszystkie dialogi mam po polsku.Nie mam innych modów.
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1022
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Przejście z tunelem z mostu obok wejścia do psiarni jest chyba zepsute.
Chciałem jeszcze zwrócić uwagę że nie tylko wsióry są źle dodani.Niektórych zwykłych bystanderów też nie da rady rozczłonkować.
Chciałem jeszcze zwrócić uwagę że nie tylko wsióry są źle dodani.Niektórych zwykłych bystanderów też nie da rady rozczłonkować.
To oznacza tylko jedno czekamy na poprawioną wersje.
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
kurde wiedziałem ze o czymś zapomniałem nie dałem wam plików z easy may bery które już wrzucam, na serwer
znaki dodałem kupę lat temu , nie wiem co jest nie tak
z wsiurami to raczej mój błąd

znaki dodałem kupę lat temu , nie wiem co jest nie tak
z wsiurami to raczej mój błąd

jest dobrze ,tylko trzeba w nie trafićPrzejście z tunelem z mostu obok wejścia do psiarni jest chyba zepsute.

Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 21:03 przez adana4, łącznie zmieniany 1 raz.
damdan/adana4
- Koloses
- V.I.P.
- Posty: 1022
- Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
- Lokalizacja: 67-100
- Otrzymał piwo: 1 raz
Wejście do psiarni jest ok, ale ja mam na myśli ten tunel obok tego wejścia i tak trafiam w przejście, ale mapa się nie ładuje i robi się to co się robi jak gra nie znajdzie pliku mapy.Znika HUD itd.
chmm inni tez to mają ? Może to przez to ze tych plików z easy may bery nie masz 
https://rapidshare.com/files/416094942/N ... -a__5_.rar
tu są

https://rapidshare.com/files/416094942/N ... -a__5_.rar
tu są
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 21:18 przez adana4, łącznie zmieniany 3 razy.
damdan/adana4
- PostalowyManiak
- Początkujący morderca
- Posty: 84
- Rejestracja: 31 mar 2010, 15:09
- Lokalizacja: Z przyczepy
Tak ADANA4 tez to mam i pobieram patch i sprawdzę.
Edit1.Wszytko działa jak należy,0 błędów.
Edit1.Wszytko działa jak należy,0 błędów.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 09:37 przez PostalowyManiak, łącznie zmieniany 2 razy.
"89% graczy uważa że grafika jest najważniejsza, jeśli uważasz że należysz do tych 11% wklej to do podpisu"
Właśnie gram w piątek możesz mi powiedzieć gdzie są przejścia bo mi się nie chce szukać.
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
W Paradise nie ma poczty jest tylko magazyn z paczkami , bank i rzeźnia itp.Masz na myśli ten magazyn ?
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 10:58 przez korter, łącznie zmieniany 1 raz.
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Ja jak jestem koło placu ze słoniami (ten z AW)
Idę dalej prosto chyba w kierunku domu winca to wywala mi błąd
Moim zdaniem to coś z AW7RWSProtestors
Użyłem kodu setday 5 a gdy wczytuję save pisze mi poniedzałek.
Ale gdy używam mapy mam zadania z piątku. A co najlepsze koleś muwi że projektanci zjebali tą grę
gdyż nie ma mnie na mapie 
A to drugi błąd !!!
Teraz jeszcze odkryłem że nie mogę wrócić drogą którą przyszłem!
I kolejny błąd gdy wpisuję komendę goto pastwisko kolejny błąd
Nie wiem co się dzieje ale umnie prawie nic nie działa
Idę dalej prosto chyba w kierunku domu winca to wywala mi błąd
Moim zdaniem to coś z AW7RWSProtestors
Kod: Zaznacz cały
AW7RWSProtestors dom.AW7RWSProtestors1 (Function AW7Pawns.AW7Person.Living.SetWalking:001A) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ale gdy używam mapy mam zadania z piątku. A co najlepsze koleś muwi że projektanci zjebali tą grę


A to drugi błąd !!!
Kod: Zaznacz cały
AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3 (Function Postal2Game.LambController.SetNextState:0026) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
I kolejny błąd gdy wpisuję komendę goto pastwisko kolejny błąd
Nie wiem co się dzieje ale umnie prawie nic nie działa
Kod: Zaznacz cały
Nie znaleziono miejsca startowego
Historia: MatchViewportsToActors <- (pastwisko) <- ClientInit <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 11:53 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 4 razy.