Powiększenie Paradise mod

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

30 sie 2010, 10:50

korter pisze:Aha jeszcze nie wiem dlaczego zmieniło mi niektóre dialogi kolesia na angielskie. :/
To niemożliwe, bo mod nie podmienia żadnych plików dźwiękowych, a jedynie .fuk(i), czyli pliki z mapami.
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 10:53 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2108
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 7 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy

30 sie 2010, 10:51

Jeśli ktoś gryzie się z Radipem

Kod: Zaznacz cały

http://www.megaupload.com/?d=HHXL64PH
Jeśli chodzi o wejście do Psiarni to mówiłem Adanie o tym, żeby zrobił przy nim znaki wczytywania. Zostanie to Poprawione

Plik Readme zostanie poprawiony.


Niepoważny admin
Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

30 sie 2010, 11:30

Mówie ci jak na spowiedzi że kilka dialogów mam po angielsku .AWP mam po polsku bo mam Postal x .Dopiero po załadowaniu tego modu mi coś takiego wystąpiło.Chyba ze może być tak że mam demo lost island ale jak grałem to wszystkie dialogi mam po polsku.Nie mam innych modów.


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1022
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

30 sie 2010, 11:38

Przejście z tunelem z mostu obok wejścia do psiarni jest chyba zepsute.
Chciałem jeszcze zwrócić uwagę że nie tylko wsióry są źle dodani.Niektórych zwykłych bystanderów też nie da rady rozczłonkować.


Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

30 sie 2010, 12:20

To oznacza tylko jedno czekamy na poprawioną wersje.


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

30 sie 2010, 21:01

kurde wiedziałem ze o czymś zapomniałem nie dałem wam plików z easy may bery które już wrzucam, na serwer
znaki dodałem kupę lat temu , nie wiem co jest nie tak
z wsiurami to raczej mój błąd :lol:
Przejście z tunelem z mostu obok wejścia do psiarni jest chyba zepsute.
jest dobrze ,tylko trzeba w nie trafić :D
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 21:03 przez adana4, łącznie zmieniany 1 raz.


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1022
Rejestracja: 27 kwie 2008, 09:27
Lokalizacja: 67-100
Otrzymał  piwo: 1 raz

30 sie 2010, 21:12

Wejście do psiarni jest ok, ale ja mam na myśli ten tunel obok tego wejścia i tak trafiam w przejście, ale mapa się nie ładuje i robi się to co się robi jak gra nie znajdzie pliku mapy.Znika HUD itd.


Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

30 sie 2010, 21:15

chmm inni tez to mają ? Może to przez to ze tych plików z easy may bery nie masz :/

https://rapidshare.com/files/416094942/N ... -a__5_.rar
tu są
Ostatnio zmieniony 30 sie 2010, 21:18 przez adana4, łącznie zmieniany 3 razy.


damdan/adana4
Awatar użytkownika
PostalowyManiak
Początkujący morderca
Posty: 84
Rejestracja: 31 mar 2010, 15:09
Lokalizacja: Z przyczepy

31 sie 2010, 09:12

Tak ADANA4 tez to mam i pobieram patch i sprawdzę.

Edit1.Wszytko działa jak należy,0 błędów.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 09:37 przez PostalowyManiak, łącznie zmieniany 2 razy.


"89% graczy uważa że grafika jest najważniejsza, jeśli uważasz że należysz do tych 11% wklej to do podpisu"
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

31 sie 2010, 09:48

aha jeszcze jedno , mod był robiony pod piątek . W czwartek nie których elementów może nie być


damdan/adana4
Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

31 sie 2010, 10:21

Właśnie gram w piątek możesz mi powiedzieć gdzie są przejścia bo mi się nie chce szukać.


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

31 sie 2010, 10:24

pierwsze na mapie z pocztą , obok niej jest droga ;) Do reszty już dojdziesz


damdan/adana4
Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

31 sie 2010, 10:58

W Paradise nie ma poczty jest tylko magazyn z paczkami , bank i rzeźnia itp.Masz na myśli ten magazyn ?
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 10:58 przez korter, łącznie zmieniany 1 raz.


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

31 sie 2010, 11:08

tak magazyn paczek :P


damdan/adana4
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

31 sie 2010, 11:36

Ja jak jestem koło placu ze słoniami (ten z AW)
Idę dalej prosto chyba w kierunku domu winca to wywala mi błąd

Moim zdaniem to coś z AW7RWSProtestors

Kod: Zaznacz cały

AW7RWSProtestors dom.AW7RWSProtestors1 (Function AW7Pawns.AW7Person.Living.SetWalking:001A) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal&#41; <- AFPSPawn&#58;&#58;moveTowardWithRadius <- AActor&#58;&#58;ProcessState <- Object AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Użyłem kodu setday 5 a gdy wczytuję save pisze mi poniedzałek.
Ale gdy używam mapy mam zadania z piątku. A co najlepsze koleś muwi że projektanci zjebali tą grę :D gdyż nie ma mnie na mapie :D

A to drugi błąd !!!

Kod: Zaznacz cały

AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3 &#40;Function Postal2Game.LambController.SetNextState&#58;0026&#41; Runaway loop detected &#40;over 1000000 iterations&#41;

Historia&#58; FFrame&#58;&#58;Serialize <- UObject&#58;&#58;ProcessEvent <- &#40;AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal&#41; <- AFPSPawn&#58;&#58;moveTowardWithRadius <- AActor&#58;&#58;ProcessState <- Object AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController&#58;&#58;Tick <- TickAllActors <- ULevel&#58;&#58;Tick <- &#40;NetMode=0&#41; <- TickLevel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Teraz jeszcze odkryłem że nie mogę wrócić drogą którą przyszłem!

I kolejny błąd gdy wpisuję komendę goto pastwisko kolejny błąd
Nie wiem co się dzieje ale umnie prawie nic nie działa

Kod: Zaznacz cały

Nie znaleziono miejsca startowego

Historia&#58; MatchViewportsToActors <- &#40;pastwisko&#41; <- ClientInit <- UGameEngine&#58;&#58;LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine&#58;&#58;Browse <- ClientTravel <- UGameEngine&#58;&#58;Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 11:53 przez ArtekXDPL, łącznie zmieniany 4 razy.


ODPOWIEDZ