Wczesne wersje AVPC już do pobrania
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
WIEM jak naprawić problem z terenem
w grze brakuje paczki textur “spew.utx”
ta paczka znajduje się w AW
należy ją z kopiować do do folderu “Textures” w AVPC
i po problemie (chociaż jednym)
w grze brakuje paczki textur “spew.utx”
ta paczka znajduje się w AW
należy ją z kopiować do do folderu “Textures” w AVPC
i po problemie (chociaż jednym)
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha


- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
No! 
Teraz to to jest zjadliwe. Dzięki za pomoc.

Teraz to to jest zjadliwe. Dzięki za pomoc.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:






Muszę choć tu w pełni obronić moda Oagha. Sygnalizowałem kiedyś o tym w temacie Zły plik spew.utx, brak śniegu i inne zagadki.... Kto to skojarzył, mógł szybko pozbyć się tego problemu.



Zaś co do wersji AVPC. Który nowszy, 1000 czy 1120? Otóż nowsze, więcej i bogatsze pliki ma... wersja o starszej numeracji, czyli 1000.


No i nie rozumiem tego zawodu. To wspaniały mod! Tylko że jeszcze w wersji beta. Oagh chyba zrobił błąd, upubliczniając go tak wcześnie i sobie zaszkodził.




Acha, misje. Mapa pokazuje się z lokacjami AVPC, ale misje pzostają z P2. Tak na pewno nie będzie. Choć gdyby nawet, to i tak mi to nie przeszkadza. Bo mam bogaty świat do przejścia i porcję nowej zabawy! Odmiennej od P2, ED czy Sztopora. To mało? A dodatkowo erotyczne smaczki, piękna panienka o latynoskiej urodzie...
A na przeszkadzające menu StevensMod'a w wersj 1120 też jest rada. Mod działa na zasadzie KW2 i łatwo go wyłączyć z gry edytując plik PostalChristmas.ini. Albo nadpisując tenże plikiem z wersji 1000. I już dobrze.
Głowa do góry!


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A więc prawie na samym dole pliku PostalChristmas.ini w sekcji
Jeśli ktoś nie chce bawić się w edytowanie pliku, może ściągnąć załącznik z nim. Zmodyfikowałem tam też inne parametry przydatne w grze. Koleś już widzi w poprawnej odległości (FovAngleDegrees=90.000000 zmieniłem na FovAngleDegrees=80.000000) oraz ustawiłem rozdzielczość gry na bardziej strawną dla starszych komputerów i domyślną dla samego P2, czyli z 1280x1024 na 800x600 (autor widać ma wypasionego kompa, hehe).
To wystarczy, aby pozbyć się HUD-a moda StevensMod.[StevensMod.SMP2Interaction]
znajdujemy wpis
bSMHUD=True
i zmieniamy go na
bSMHUD=False
Jeśli ktoś nie chce bawić się w edytowanie pliku, może ściągnąć załącznik z nim. Zmodyfikowałem tam też inne parametry przydatne w grze. Koleś już widzi w poprawnej odległości (FovAngleDegrees=90.000000 zmieniłem na FovAngleDegrees=80.000000) oraz ustawiłem rozdzielczość gry na bardziej strawną dla starszych komputerów i domyślną dla samego P2, czyli z 1280x1024 na 800x600 (autor widać ma wypasionego kompa, hehe).
- Załączniki
-
- PostalChristmas_ini.zip
- (5.25 KiB) Pobrany 291 razy
Ostatnio zmieniony 20 lis 2007, 20:11 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Super, specjalny dział dla AVPC. Obyśmy już niedługo mogli rozmawiać tu o urokach tej modyfikacji.

- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Szybka reakcja, Kmieciu! 
Tak, mod ma już swoje własne forum. Uznałem, że czas już na to.
Zaraz... jak to było w pierwszym poście o tym modzie?
Łezka się kręci w oku. 

Tak, mod ma już swoje własne forum. Uznałem, że czas już na to.
Już możemy! Beta betą, ale - mamy go!Kmieciu pisze:Obyśmy już niedługo mogli rozmawiać tu o urokach tej modyfikacji.
Zaraz... jak to było w pierwszym poście o tym modzie?
Heh, Hyde Park... No i proszę, jak to się ładnie rozwinęło.Mixer pisze:stworzylem ten temat w HP gdyz wydaje mi sie ze ten dodatek jest wam znany a ja go przeoczylem
ale jesli nie to warto mu poswiecic temat


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- PostalFanIMakeArts
- Początkujący morderca
- Posty: 64
- Rejestracja: 26 wrz 2007, 22:39
- Lokalizacja: Augustów
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Może i zdefinicji beta to pełna wersja, ale w praktyce wygląda to inaczej. Tu: AVPC to nie jest pełna wersja. Na nią jeszcze poczekamy przynajmniej do grudnia.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


zgadzam sie z tobaKemoT86 pisze:Ale marudzicieBETA to BETA!
Na gwiazdkę będzieciejak szaleni w AVPC...
Cieszmy się tym co mamy!![]()
Dla mnie duży + za wykończenie broni jak i strzały łuski itp

- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Bo przecież nikt nie zmusza. A jeśli kto żądny ciekawości - niech się cieszy, że ją zaspokoi. Zaś błędów nie ma się co bać, bo na tym forum to nic niezwykłego. Ponadto AVPC wcale nie ma takich błędów jak AWP - jest mniej rozbudowane. AVPC to przede wszystkim mapy, nie nowe bronie czy efekty. A map nigdy nie za wiele...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


AVPC jest bardziej rozbudoway niz AWPTiquill pisze:Bo przecież nikt nie zmusza. A jeśli kto żądny ciekawości - niech się cieszy, że ją zaspokoi. Zaś błędów nie ma się co bać, bo na tym forum to nic niezwykłego. Ponadto AVPC wcale nie ma takich błędów jak AWP - jest mniej rozbudowane. AVPC to przede wszystkim mapy, nie nowe bronie czy efekty. A map nigdy nie za wiele...

