The Elder Scrolls III - Morrowind

Rozmowy o innych grach wszelakiego rodzaju.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

09 gru 2007, 20:42

czyli oprócz oficjlne wszystkie wymagają?
niedługo sobie kupię dodatki!!!





Lothar: Masz może save z gry tylko morrowind bez dodatków???
Ostatnio zmieniony 09 gru 2007, 20:45 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

09 gru 2007, 21:07

Mr Minio pisze:czyli oprócz oficjlne wszystkie wymagają?
niedługo sobie kupię dodatki!!!
Nie wszystkie, ale jakieś 100 za 137 :-P
Mr Minio pisze:Lothar: Masz może save z gry tylko morrowind bez dodatków???
Niestety nie 8-)


========EDIT========
https://forum.postalsite.info/t ... .html#15420 - dorzuciłem kilka screenów z początku gry 8-)

========UPDATE========
Modzik Seyda Neen Complete (GS_SEYDA NEEN COMPLETE_PL.esp) gryzie się trochę ze Statue Shop (Statue Shop Mod_PL.esp) - po odpaleniu obu na raz Statue Shop stoi sobie (no może lewituje) na środku drogi w nowej części Seyda Neen. W grze to nie przeszkadza, ale trochę dziwnie wygląda :-P Poprawię to, jak znajdę kawałek czasu 8-)



========MUST HAVE UPDATE 1========
No i stało się - nadszedł wreszcie czas na konkretny update mojej MUST-HAVE kolekcji 8-)
Tylko 8 modów, ale za to jakich!
Poniżej lista:
1. GIANTS Ultimate - mod dodaje setki nowych stworów, w tym wspomnianych w tytule gigantów oraz... smoki (teraz już wiecie, jakiego przeciwnika wam brakowało :-P)! Zalecane dla wysoko poziomowych postaci, gdyż większość nowych przeciwników jest co najmniej bardzo silna.
Pliki:
GIANTS.esm - główny plik moda (uaktywnia Giants)
GIANTS Ultimate Control File_PL.esp - plik pomocniczy, zawierający informacje o GIANTS - używaj tylko, jeśli GIANTS powoduje błędy
GIANTS Ultimate no monsters in cities_PL.esp - nakładka usuwająca nowych przeciwników z miast

2. Holy King Armor - dodaje nową, pięknie zdobioną zbroję, wraz z cudownie wykonanym mieczem.

3. Horse Ranch v3.1 Full + Nightmare - brakowało Ci w Morrowind koni? No cóż, to nie będzie już twoim zmartwieniem. Mod dodaje ranczo oraz nowy czar, pozwalający przywołać płonącego rumaka.
Pliki:
Pegas Horse Ranch v3.1.esm - główny plik moda, wymagany do działania
Pegas Horse Ranch v3.1_PL.esp - plik dodający do gry ranczo oraz konie
Nightmare_PL.esp - dodaje nowy czar, przywołujący ognistego rumaka

4. Lord of the Dragons - a jeśli konie to dla Ciebie za mało, co powiesz na... smoka?! Tak, ten mod dodaje owe stworzenia jako wierzchowce dla gracza.

5. Join All Houses - mały mod, pozwalający przyłączyć się do wszystkich wielkich rodów oraz zdobyć wszystkie twierdze wielkich rodów.

6. The GoD MoD - Morrowind niby taki nieliniowy, a ma tylko jedno zakończenie... no cóż, już nie! Ten mod dodaje alternatywne zakończenie, w którym nie niszczymy serca... możesz przejąć jego moc i stać się... BOGIEM!

7. The Wilderness Mod 2.0 - Lasy, jeziora, pastwiska... wszystko cacy, ale gdzie się podziały zwierzęta? Hmmm... no cóż, to nie stanowi już problemu - The Wilderness Mod 2.0 dodaje do gry całą masę większych i mniejszych zwierzątek, owadów i innych żyjątek, które cieszą oko i dodają klimatu grze. Mod niestety znacznie zwiększa wymagania sprzętowe.
Pliki:
The Wilderness Mod 2.0 T & B_PL.esm - główny plik moda dla Morrowind + Bloodmoon + Tribunal
The Wilderness Mod 2.0_PL.esm - główny plik moda dla Morrowind + Bloodmoon
GIANTS_Ultimate_Official_Fixes_PL.esp - garstka poprawek usuwających konflikty występujące z modem GIANTS Ultimate

8. Vampire_Realismv1.2_PL - mod dodaje trochę realizmu (jeśli można tak się wyrazić) do gry wampirem. Słońce rani nas w zależności od pogody, możemy zmieniać formy również w przyjazne dla sprzedawców (chcą z nami rozmawiać i handlować), dodaje wiele bardziej i mniej ciekawych aspektów do życia wampirów w Vvardenfell. Jeśli już jesteś wampirem i chcesz cieszyć się z możliwości pluginu, wpisz w konsoli "startscript vr_alreadyvamp"

Download: https://www.4shared.com/file/32140431/2d ... ATE_1.html
Ostatnio zmieniony 15 gru 2007, 18:49 przez Lothar, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

15 gru 2007, 19:09

no i znowu znakomita robota :P wielkie dzieki za te must have. te mody przydaja sie w grze :P


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

15 gru 2007, 19:16

Wypas już ściągam! Oto co wymyśliłem:
-ściągnę
-nagram na DVD
-kupię grę morrowind złota edycja i nowego kompa bo ten stary jest do niczego
-wrzucę na nowego kompa te pliki
-zainstaluję Morrowind Złota Edycja
-Zainstaluję modyfikacje
-będę sie cieszył nowymi modyfikacjami

PS: Mam kilka fajnych modów do morrowinda wersji podstawowej np noce sa tak ciemne ze potrzeba świecy bo inaczej nic nie widać!!!!!!!


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

15 gru 2007, 19:20

Mixer pisze:no i znowu znakomita robota :P wielkie dzieki za te must have. te mody przydaja sie w grze :P
Zbieram je sobie, więc czemu miałbym się nie podzielić? :-P Poza tym gra dzięki temu nabiera świeżości i można pogadać o nowych aspektach 8-)
Mr Minio pisze:Wypas już ściągam! Oto co wymyśliłem:
PS: Mam kilka fajnych modów do morrowinda wersji podstawowej np noce sa tak ciemne ze potrzeba świecy bo inaczej nic nie widać!!!!!!!
Lights 300 z paczuszki też czyni taką magię + dodaje dynamiczne oświetlenie 8-) Ale jak masz jakieś ciekawe mody, to daj mi ich nazwy na PM, zaciągnę je, przekonwertuję i wrzucę na serverek, o ile już ich tam nie ma 8-)


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

15 gru 2007, 19:21

Mr Minio pisze:PS: Mam kilka fajnych modów do morrowinda wersji podstawowej np noce sa tak ciemne ze potrzeba świecy bo inaczej nic nie widać!!!!!!!
hmmm ten mod aczej nie jest fajny :P bo czy tak czy tak ludzkie oko widzi cos w nocy :P
a jesli chodzi o szukanie modow to polecam serwisy: www.morrowind.pl lub www.elderscrolls.phx.pl (jesli chodzi o polskie :) )


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

15 gru 2007, 19:24

Nie zapomnijmy o zagranicznej skarbnicy: https://planetelderscrolls.gamespy.com/ Mody "Inglisz Only", ale można przekonwertować (zazwyczaj w miarę łatwo :-P), a niektóre działają bez konwertowania 8-)


Awatar użytkownika
SovietPolska
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 525
Rejestracja: 18 sie 2007, 00:36

15 gru 2007, 21:15

Mr Minio pisze:Wypas już ściągam! Oto co wymyśliłem:
-ściągnę
I co jeszcze
Teraz ja
- wezwe policje :P

Kurde widziałem w sklepie, nie lubie takich gier ale morze(morze jest szerokie i głębokie) kupie :)


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

16 gru 2007, 12:17

hmmm... wykryło wirusa w udpade ważącym 80 mb


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

16 gru 2007, 16:49

Mr Minio pisze:hmmm... wykryło wirusa w udpade ważącym 80 mb
Podziękuj nadpobudliwej heurystyce Kaspersky'iego :-P
Wirusa tam nie ma, nawet skan na 4shared nic nie wykrywa 8-)


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

16 gru 2007, 16:58

Juz ściągam. Mam nadzieję że zamieścisz te mody(co ci dałem na PW) z kolejnym udpade.

Zamówiłem już Morrowind: Złota Edycja. Niedługo będę mial, więc już trzeba ściągać mody.
Lothar: prześlesz mi, albo wszystkim swojego save??? Chciałbym zobaczyć jak rozwijałeś swoją postać itp. Ale zagram też od nowa.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

16 gru 2007, 17:18

Mr Minio pisze:Juz ściągam. Mam nadzieję że zamieścisz te mody(co ci dałem na PW) z kolejnym udpade.
Jak najbardziej 8-)
Mr Minio pisze:Zamówiłem już Morrowind: Złota Edycja. Niedługo będę mial, więc już trzeba ściągać mody.
Lothar: prześlesz mi, albo wszystkim swojego save??? Chciałbym zobaczyć jak rozwijałeś swoją postać itp. Ale zagram też od nowa.
https://www.sendspace.com/file/xd2r2c - moje stare, z lekka nie działające już jak trzeba (na innych modach grałem) save'y ze średnio rozwiniętymi postaciami - wojowniko podobne stworzenie na lvl 22 i arcymag na lvl 30 8-)
Niestety nie mam już save'ów z naprawdę mocarnymi postaciami 8-)


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

16 gru 2007, 17:39

Jak dla mnie to nawet 10 Lvl jest wysoki ja miałem tylko 1 a bardzo długo grałem okolo miesiąca. Fakt że nie wiem nawet jak zdobywa się nowe Lvl'e nie ma punktów doświadczenia ani nic innego. No nie wiem.


Czy możliwe jest aby na 123 Lvl mieć wszystkie a to wszystkie umijętności na 100? Bez kodów oczywiście.
Ostatnio zmieniony 16 gru 2007, 17:40 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

16 gru 2007, 19:30

Mr Minio pisze:Jak dla mnie to nawet 10 Lvl jest wysoki ja miałem tylko 1 a bardzo długo grałem okolo miesiąca. Fakt że nie wiem nawet jak zdobywa się nowe Lvl'e nie ma punktów doświadczenia ani nic innego. No nie wiem.
W Morrowind levele zdobywasz używając umiejętności - walisz non stop mieczem, więc rośnie Ci skill od miecza. Jak łączna ilość punktów o jakie wzrosły Twoje umiejętności wyniesie 10 - zdobywasz następny poziom. Wtedy hero musi iść lulu i możesz wpakować statystyki 8-) I jeśli najbardziej rozwijałeś na tym poziomie Długie Ostrza (których współczynnikiem jest siła) będziesz miał mnożnik max x5 dla siły, a dla innych statystyk x1, albo x2 (w zależności czy używałeś umiejętności z nimi powiązanych). Na każdym poziomie możesz rozwinąć 3 statystyki, ale dzięki mnożnikowi 1 punkcik w siłę podniesie ją o 5 8-)
Mr Minio pisze:Czy możliwe jest aby na 123 Lvl mieć wszystkie a to wszystkie umijętności na 100? Bez kodów oczywiście.
Tak na oko patrząc... ni chu... znaczy niebardzo... raczej... :-P Umiejętności (podstawowo) jest 27, z czego każdą można rozwinąć na 100, a na początku rozwoju postaci ma się 5 umiejętności na 30, 5 umiejętności na 15 i 17 umiejętności na 10. Daje to 420 z 2700 punktów umiejętności do zdobycia, czyli pozostaje jeszcze 228 poziomów do uzbierania. Odejmijmy od tego 20 - 30 punktów bonusowych od rasy i klasy postaci, czyli otrzymamy poziom 225 8-)
Morał - nie jest możliwe posiadanie wszystkich umiejętności na 100 na poziomie 123 8-)


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

16 gru 2007, 19:32

Czyli save pobrany z neta jest na kodach...

Jaki miałeś maksymalny poziom Lotharze???
Ostatnio zmieniony 16 gru 2007, 19:34 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ODPOWIEDZ