P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 20:39

Water volume kolidowało z fluidami więc musiałem wyłączyć kolizję ,więc nie reaguje na dotyk.
W wodzie porusza się w kierunku kamery góra dół itd.(pływamy)
Jeśli włączę kolizję fluidów będzie wyrzucać kolesia z wody.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 sty 2013, 21:33

Rycho3D pisze:W wodzie porusza się w kierunku kamery góra dół itd.(pływamy)
W jeziorku na suburbs-1 wszystko ok. W wodzie na suburbs-4 nie mogę się ruszyć. Dziwne


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

05 sty 2013, 21:47

Jest woda, a gdzie rekiny? ;)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 21:52

Silver Dragon pisze:W jeziorku na suburbs-1 wszystko ok. W wodzie na suburbs-4 nie mogę się ruszyć. Dziwne
W jakimś konkretnym miejsu ,czy wszędzie?
Sadysta pisze:Jest woda, a gdzie rekiny? ;)
pomyślimy, dobry pomysł :)


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 sty 2013, 22:04

W jakimś konkretnym miejsu ,czy wszędzie?
Wszędzie, na całej długości. Po zetknięciu z wodą muszę użyć kodu by się wydostać, nic nie działa. Ale taki sam problem był, po wejściu do niektórych map Sztopora z poziomu AWP na których była woda.

Głowię się nad tym, od czego to zależy
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 22:07 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

05 sty 2013, 22:07

Może wrzuć do STP?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 22:26

usunięto zbędne :>
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 23:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 sty 2013, 22:46

Dalej nic
A na sb-1 problem nie istnieje
ZigHor pisze:Może wrzuć do STP?
Nie mam STP :P
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 22:47 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 22:58

Ostatni test, więcej pomysłów nie mam.
Załączniki
suburbs-4.rar
(2.82 MiB) Pobrany 101 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

05 sty 2013, 23:03

Teraz wszystko gra :ok:


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sty 2013, 23:04

Dzięki. Dałem pomógł ;)
Tiquill pisze: Brzeg morza powyżej domu Kolesia i fajarza? Te okolice w depresji pod groźbą zalania wodą? Oj, nie bardzo to... :):
Sprawdziłem przyczepa kolesia jest około 10 metrów pod poziomem morza :D
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 23:43 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

06 sty 2013, 00:26

Mod jest zajebiscie wykonany, naprawde perfrkcja. Na mapce sub 1 przy jednym z wejsc od strony czarnucha jest fruwajaca odznaka policyjna. Proponowalbym dodanie elementu topienia sie. Sadze, ze byloby to to czego w P2 brakuje. A no i moglbys dodac golebie skoro i tak odswiezasz cala gre.

I gdzie ofiare z kozy ci zostawic?
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 08:16 przez Sadysta, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

06 sty 2013, 00:43

Sadysta pisze:Proponowalbym dodanie elementu topienia sie.
Akurat element topienia nie jest tak łatwo zrobić (animacja, skrypt itp.). Chyba że taką scenkę np. w pn (oskryptowaną). Wchodzisz na plażę i włącza się scripted sequence przypisanej postaci, która ma się topić (odpala się animacja, później postać zdycha). :D


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sty 2013, 07:53

Sadysta pisze:Na mapce sub 1 przy jednym z wejsc od strony czarnucha jest fruwajaca odznaka policyjna.
To bolton z gliniarza ,błąd samej gry ,koło domu fajkarza też zostaje.Najlepiej jak im wyłączę.
Sadysta pisze: Proponowalbym dodanie elementu topienia sie. Sadze, ze byloby to to czego w P2 brakuje.
ZigHor pisze:Akurat element topienia nie jest tak łatwo zrobić (animacja, skrypt itp.). Chyba że taką scenkę np. w pn (oskryptowaną). Wchodzisz na plażę i włącza się scripted sequence przypisanej postaci, która ma się topić (odpala się animacja, później postać zdycha). :D
Można ustawić by traciło się życie w wodzie ,ale czy to nie będzie denerwujące.
Scenka z topiącym się gościem jest do zrobienia.


8=======D
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

06 sty 2013, 08:05

Chodzilo mi przede wszystkim o topienie ludzi, a nie samego goscia :D.Skoro martwe ciala sobie wesolo plywaja, to czemu ludzie nie mialyby sie topic.

I jeszcze jedno, jak się młotem walnie w drzwi to się rozsypują, fajnie by było jakby twoje krzesła też tak robiły.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 08:17 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ