P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sty 2013, 09:10

I jeszcze jedno, jak się młotem walnie w drzwi to się rozsypują, fajnie by było jakby twoje krzesła też tak robiły.
Może późnij coś dorobię ,bo i tak mam dużo do roboty. ;)

Daywid Haselhow będzie uradowany :D
Załączniki
Image.jpg
Image.jpg (134.03 KiB) Przejrzano 1982 razy
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 09:10 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

06 sty 2013, 09:12

Słoneczny patrol :D przy plazy mogly by byc lotne piaski, albo kurzawka to by fajne bylo.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 10:31 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

06 sty 2013, 13:15

Cholera! Ta woda znowu się zacina. Nie tak często jak wcześniej, ale problem dalej występuje. Nie mniej jednak pod wodę mogę zejść, a to jest najważniejsze ;)
Rycho3D pisze:Daywid Haselhow będzie uradowany :D
Na pewno!... A gdyby tak zrobić z tego broń w stylu pałki... xD


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

06 sty 2013, 14:07

Silver Dragon pisze:A gdyby tak zrobić z tego broń w stylu pałki... xD
Najlepszy był by kij bambusowy (zrobił bym model, teksturę, animki i skrypt [w współpracy z sobą] do tego moda) - dodał bym metodę ragdolla do broni (nie było jeszcze takiej broni :D):
[youtube][/youtube]
Jak idziesz w prawo, to kij lekko zawiewa w lewo (jak się skręcasz też itp.).
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 16:46 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

06 sty 2013, 17:10

Ej Rychu zamierzasz odświeżyć w ten sposób całego postala tak, że normalnie będzie można grać z tymi mapkami w singla?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

06 sty 2013, 20:15

Taki mam cel :)


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

08 sty 2013, 19:52

I to mi się podoba . Z nowymi mapkami będę miał ochotę przejść jeszcze raz Postala :)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

09 sty 2013, 18:46

kolejny update.
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 495515.rar
Może nie przeholowałem ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

10 sty 2013, 18:18

Rycho3D pisze:Może nie przeholowałem ;)
No coś ty? Mistrzostwo świata :ok:
Powodzonka w dalszej pracy


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 sty 2013, 20:16

Oryginalne mapy mają tyle błędów że się w pale nie mieści :zdziw:
wiedziałem że takowe istnieją, ale dopiero przy głębszej analizie wychodzi wszystko na jaw .
Jestem naprawdę zaskoczony . Panowie z RWS zrobili gierkę od niechcenia .
Dziwne że grając (wiele razy ) człowiek nie dostrzega ilości tych błędów.
Najwięcej czasu poświęciłem sub-4 ta mapa to istna samowola budowlana .
Ma takie BSP o których istnieniu nie wiedziałam i nawet UDK jeszcze nie wie.
Wyższa technologia :D
Badając dogłębnie napy P2 stwierdzam że robili je partacze !
Przykro mi jeśli kogoś obraziłem , ale niestety to prawda .(Prawda w oczy kole :P )
Przerabiając mapy kilkokrotnie wybuchałem śmiechem , np. znajdując staticMeshe kilometr za mapą :lol:
Trudno ,nie ma co wybrzydzać "Mamy co mamy i tego się trzymamy".
Jest bliżej końca niż początku ,więc jest O.K. ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

10 sty 2013, 22:50

Lol mialem wlasnie to samo napisac. Wyszlo tym razem przezajebiscie good job. Tylko dlaczego oltaz szatana usunales :c lubilem go. Moglbys dodac go gdzies indziej ? Aha przy wodzie w sub-4 czasem wywala na pulpit.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 sty 2013, 04:22

Sadysta pisze:Tylko dlaczego oltaz szatana usunales :c lubilem go. Moglbys dodac go gdzies indziej ?
Musisz lepiej szukać ;)
Sadysta pisze:Aha przy wodzie w sub-4 czasem wywala na pulpit.
Spróbuję coś z tym zrobić .


8=======D
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

11 sty 2013, 06:58

wow a to niespodzianka :D

wywala mi dziś to:
BystanderController cus-suburbs-4(Tropic).BystanderController8 (Function Postal2Game.LambController.SetActorTarget:0026) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (BystanderController cus-suburbs-4(Tropic).BystanderController8, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object BystanderController cus-suburbs-4(Tropic).BystanderController8, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

nie da się grać dłużej jak 30s

nic nie edytowałem

RWSProtestors cus-suburbs-4(Tropic).RWSProtestors31 (Function Engine.Pawn.SetWalking:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (BystanderController cus-suburbs-4(Tropic).BystanderController112, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object BystanderController cus-suburbs-4(Tropic).BystanderController112, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

tym razem to błędy wywala tylko na sub-4
Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, 18:14 przez Sadysta, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

11 sty 2013, 18:37

Miałem identyczny błąd, właśnie na sub-4.
Usunąłem wszystkich bystanderów, to błąd znikł ,ale wywalało na pulpit.
Po przebudowie mapy błąd znikł i myślałem że się nie powtórzy ,ale widocznie się myliłem.
Dzięki że wkleiłeś tekst błędu ,to mi dużo mówi ;)
Edit:
poprawka mapy sub-4
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 719197.rar
Testowałem 4 razy ze skutkiem pozytywnym :)
Ostatnio zmieniony 11 sty 2013, 21:46 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

11 sty 2013, 21:44

Do usług. Moim zdaniem plaża by chyba lepiej wyglądała jakby grało na niej radio i była impreza, zamiast lasek w wodzie.


ODPOWIEDZ