Water volume kolidowało z fluidami więc musiałem wyłączyć kolizję ,więc nie reaguje na dotyk.
W wodzie porusza się w kierunku kamery góra dół itd.(pływamy)
Jeśli włączę kolizję fluidów będzie wyrzucać kolesia z wody.
P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
W jeziorku na suburbs-1 wszystko ok. W wodzie na suburbs-4 nie mogę się ruszyć. DziwneRycho3D pisze:W wodzie porusza się w kierunku kamery góra dół itd.(pływamy)
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
W jakimś konkretnym miejsu ,czy wszędzie?Silver Dragon pisze:W jeziorku na suburbs-1 wszystko ok. W wodzie na suburbs-4 nie mogę się ruszyć. Dziwne
pomyślimy, dobry pomysłSadysta pisze:Jest woda, a gdzie rekiny?

8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Wszędzie, na całej długości. Po zetknięciu z wodą muszę użyć kodu by się wydostać, nic nie działa. Ale taki sam problem był, po wejściu do niektórych map Sztopora z poziomu AWP na których była woda.W jakimś konkretnym miejsu ,czy wszędzie?
Głowię się nad tym, od czego to zależy
Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 22:07 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Dalej nic
A na sb-1 problem nie istnieje

A na sb-1 problem nie istnieje
Nie mam STPZigHor pisze:Może wrzuć do STP?

Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 22:47 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Ostatni test, więcej pomysłów nie mam.
- Załączniki
-
- suburbs-4.rar
- (2.82 MiB) Pobrany 100 razy
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Teraz wszystko gra 

Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dzięki. Dałem pomógł


Sprawdziłem przyczepa kolesia jest około 10 metrów pod poziomem morzaTiquill pisze: Brzeg morza powyżej domu Kolesia i fajarza? Te okolice w depresji pod groźbą zalania wodą? Oj, nie bardzo to...

Ostatnio zmieniony 05 sty 2013, 23:43 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
Mod jest zajebiscie wykonany, naprawde perfrkcja. Na mapce sub 1 przy jednym z wejsc od strony czarnucha jest fruwajaca odznaka policyjna. Proponowalbym dodanie elementu topienia sie. Sadze, ze byloby to to czego w P2 brakuje. A no i moglbys dodac golebie skoro i tak odswiezasz cala gre.
I gdzie ofiare z kozy ci zostawic?
I gdzie ofiare z kozy ci zostawic?
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 08:16 przez Sadysta, łącznie zmieniany 2 razy.
Akurat element topienia nie jest tak łatwo zrobić (animacja, skrypt itp.). Chyba że taką scenkę np. w pn (oskryptowaną). Wchodzisz na plażę i włącza się scripted sequence przypisanej postaci, która ma się topić (odpala się animacja, później postać zdycha).Sadysta pisze:Proponowalbym dodanie elementu topienia sie.

- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To bolton z gliniarza ,błąd samej gry ,koło domu fajkarza też zostaje.Najlepiej jak im wyłączę.Sadysta pisze:Na mapce sub 1 przy jednym z wejsc od strony czarnucha jest fruwajaca odznaka policyjna.
Sadysta pisze: Proponowalbym dodanie elementu topienia sie. Sadze, ze byloby to to czego w P2 brakuje.
Można ustawić by traciło się życie w wodzie ,ale czy to nie będzie denerwujące.ZigHor pisze:Akurat element topienia nie jest tak łatwo zrobić (animacja, skrypt itp.). Chyba że taką scenkę np. w pn (oskryptowaną). Wchodzisz na plażę i włącza się scripted sequence przypisanej postaci, która ma się topić (odpala się animacja, później postać zdycha).
Scenka z topiącym się gościem jest do zrobienia.
8=======D
Chodzilo mi przede wszystkim o topienie ludzi, a nie samego goscia
.Skoro martwe ciala sobie wesolo plywaja, to czemu ludzie nie mialyby sie topic.
I jeszcze jedno, jak się młotem walnie w drzwi to się rozsypują, fajnie by było jakby twoje krzesła też tak robiły.

I jeszcze jedno, jak się młotem walnie w drzwi to się rozsypują, fajnie by było jakby twoje krzesła też tak robiły.
Ostatnio zmieniony 06 sty 2013, 08:17 przez Sadysta, łącznie zmieniany 1 raz.