Durka pisze:Ścieżka przy zawalonych torach (wg mało prawdopodobne)
Mr Minio pisze:mało prawdopodobna, bowiem położona jest na wzniesieniu. Toż to ma być droga do miasta, a nie jakiś górski szlak!
Twórcy robili co chcieli z tym terenem. Przeglądałem niejedną mapę i jest wiele zmienionych koncepcji. Tam gdzie miała być droga, są góry itd. Teren podnieśli i kolor gruntu edytowali, gdzie jest to widoczne, w miejscach niewidocznych zostawili ślady starej koncepcji. Nie sądzę, by było warto wszystkie takie ślady brać za dowód położenia Paradise. To zły trop. Trzymajmy się tego, co widzimy w grze, to co niewidoczne może zaprowadzić nas na manowce.
Mr Minio pisze:W końcu dokądś muszą ten prąd dostarczać.
Albo skądś brać. Nie ma dowodów, że w Paradise jest jakaś elektrownia.
Mr Minio pisze:Mamy już argumenty przemawiające za tym, że Paradise jest na północy, południu, wschodzie i zachodzie. Wszystko co tylko możliwe, pasuje. Teraz jestem już na 100% pewien, że RWS nie planowało, gdzie umieści LP względem Paradise i tak już zostało(Wiem, niezły ze mnie Sherlock

). Jeśli argumenty by się zgadzały, to można by było określić gdzie jest położone LP
Albo gdzie nam najbardziej to pasuje. Skoro RWS wagi do tego nie przyłożył.
Durka pisze:Ponad to, obok poczty, za ogrodzeniem biegnie droga, zapewne jakiś nieukończony pomysł twórców. Co ciekawe, kończy się ona starym, opuszczonym magazynem
Mr Minio pisze:Przejście obok poczty pasuje jak ulał. Tak bardzo, że nawet autor fanowskiej modyfikacji Powiększenie Paradise umieścił tam przejście do miasta. Droga może prowadzić zarówno do samego LP jak i do pastwisk. A może i do jednego i do drugiego? Jeśli założymy, że tablica z mojego screena jest w pobliżu Placu Parad(i że nie jest to tylko reklama), to mamy położenie Pastwiska. Dobra robota Durka.

Przecież to magazyny Poczty, nie wiem czemu
Escort musiał to udowadniać. A patrzyliście co jest na prawo od tej drogi za pocztą, za tymi górami? Las przecież. jakoś trudno mi sobie wyobrazić, by za tym lasem były pastwiska. Co innego sąsiedztwo słoniowego pastwiska z Placem Parad, tak - i wtedy ten pobliski Placu Parad zielony punkt byłby startem do misji, ale - ze słoniami. I nie tyle teren sugeruje sąsiedztwo, co zwykła wygoda ku temu.
Escort pisze:Co do położenia okien: patrz wyżej. Chodzi o niedokładność RWS. Niemniej zarówno rozmiary, jak i kolor oraz ogólny wygląd dachu zgadzają się z tym, co obserwujemy w środku budowli. Dlatego jestem skłonny twierdzić, iż to jeden i ten sam magazyn
To jest jeden i ten sam magazyn. Tak jak możecie sobie w edytorze nałożyć mapę z budynkiem policji na mapę ze slumsami i wyjdzie wam, że pasują idealnie, tak samo i tutaj. Mapę z pocztą, czyli jej wnętrze można idealnie wkleić na mapę z otoczeniem poczty.
Escort pisze:przy przejeździe z zajezdni na mapę z fabryką napalmu widzimy rury tuż nad torowiskiem - cysterny stojące w pobliżu zmieściłyby się pod nimi, ale wagony pasażerskie już nie; po drugie, jeśli hipoteza z poprzedniego nawiasu jest prawdziwa, to linia przebiega w ogromnej większości przez tereny przemysłowe (kopalnia, fabryki), więc powinna służyć za ich połączenie, a nie do przewozu ludzi; po trzecie, w Paradise nie ma przystanków kolejowych, żadnych rozkładów jazdy ani miejsc, gdzie można by kupić bilety; po czwarte (nieco żartobliwie), kto chciałby przyjeżdżać do takiej dziury? Chyba tylko Koleś...), prawdopodobnie kiedyś łączyła miasteczko ze światem zewnętrznym.
Zabiłeś! Zabiłeś kolej pasażerską w Paradise. Morderca!

I nie ma wątpliwości. Rury są tam tak dziwacznie położone, że nic ich tam tłumaczy, żaden budynek, magazyn, żadne przemysłowe otoczenie. Są niejako na siłę tam wpakowane. W jednym celu, by powiedzieć graczom definitywnie: Nie ma pasażerskiej kolei w Paradise, za nisko. I bardzo to niefajne.

Ba, jeszcze jedno. Jak biegną te tory pośrodku Paradise? Przeciskają się między budynkami, niemal się o nie ocierając. Tak można powolnie przesuwać tabor kolejowy, ale szybsza jazda w takich warunkach nie jest możliwa. Ranga miasteczka spada. Można jedynie konfabulować, że jakaś część miasta ma jednak połączenie pasażerskie. Która?
Escort pisze:nawet jeśli droga zaznaczona na mapie prowadzi donikąd, to przecież tunel ma 1,5 mili, czyli ok. 2,4 km (tak wynika z treści drogowskazów), zatem gdzieś w nim może znajdować się wyjazd z miasteczka
A kto powiedział, że to musi byc jeden długi tunel? Góry okoliczne są za niskie, by wymuszały budowę tak długiego tunelu. Zapewne obniżą się nie raz, by droga znów biegła pod gołym niebem. Wchodzimy w jeden tunel, wychodzimy drugim. Albo trzecim lub czwartym. Nie wiadomo ile tuneli i rozstajów dróg "omija" to wczytanie, a wraz z nim omijamy je i my.
Escort pisze:Połączenie pomiędzy "Domem" a "Chicken Queen Estates". Mój własny pomysł, wynikający z tego, iż intro do gry sugeruje, jakoby dało się dostać do Paradise tym właśnie tunelem
To intro było dla mnie zawsze niedorzecznością i nigdy mi nie pasowało jako wjazd! Nie rozumiem, skąd RWS tak właśnie obrał drogę wprowadzającą nas do Paradise.
