Gdzie jest to Lower Paradise?

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Durka
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:06

31 mar 2011, 16:54

Trochę mnie nie było z powodu braku czasu, ale bynajmniej nie próżnowałem i wujek Durka ma dla was niespodziankę :D

Ostatnio udowodniłem (no dobra... prawie), że Lower Paradise leży na wschód od jakże przecudnego Paradise. Dzisiaj za to zajmę się kwestią położenia łąk, na których rozwiązujemy problem dziki krów i przy okazji ich obrońców.

Najbardziej prawdopodobnym położeniem pastwisk jest południowo-wschodnie obrzeża Paradise. Żebyście zrozumieli lepiej o co mi chodzi zamieszczam ogólne zarysy na mapce:
Obrazek

Powodów, dlaczego wysnułem tą tezę jest kilka. Budynki, które widzimy podczas rozmowy policjanta z Kolesiem na początku misji z krowami niewiele nam mówią, bo nie przypominają żadnych budynków na obrzeżach Paradise lub Lower Paradise.
Obrazek
Obrazek

Znajdujemy za to bardzo ciekawy i istotny szczegół:
Obrazek

Tabliczki takie w LP nie występują, zaś w Paradise- tak. I na dodatek w niewielu miejscach. Na obrzeżach miasta zablokowane do wtorku są: plac parad i kościół. Za kościołem raczej nic już nie ma, tory, na wschód być może leży Lower Paradise. Tory nie biegną przez pastwiska, a byłoby tak, gdyby leżały one na północy. A więc skupmy się teraz na południowym-wschodzie. Moją tezę co do Placu Parad potwierdza tabliczka "Nieczynne do wtorku", screenshoot Mr Minio, a także podobieństwo terenów leżących za Placem Parad.

Screen Mr Minio:
Obrazek

Tereny poza Placem Parad(płasko, mało drzew):
Obrazek

Ponad to, obok poczty, za ogrodzeniem biegnie droga, zapewne jakiś nieukończony pomysł twórców. Co ciekawe, kończy się ona starym, opuszczonym magazynem i tam też się znajduje koniec mapy. Być może jest to niedokończona dzielnica, którą widać z pastwisk?

Droga za pocztą:
Obrazek

Bardzo możliwe jest, że pastwiska leżą na zachód od kościoła. Być może za fabryką leży dzielnica, w której mieszkają jej pracownicy?
Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 17:28 przez Durka, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

31 mar 2011, 17:16

Tą tabliczkę z "Nieczynne do wtorku" widziałem, ale nie widziałem w tym nic szczególnego.
Przejście obok poczty pasuje jak ulał. Tak bardzo, że nawet autor fanowskiej modyfikacji Powiększenie Paradise umieścił tam przejście do miasta. Droga może prowadzić zarówno do samego LP jak i do pastwisk. A może i do jednego i do drugiego? Jeśli założymy, że tablica z mojego screena jest w pobliżu Placu Parad(i że nie jest to tylko reklama), to mamy położenie Pastwiska. Dobra robota Durka. :ok:


I mała uwaga:
Durka pisze: Mr. Minia
Durka pisze: Mr. Minia
Mr Minio, Mr Minia ;)
Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 17:16 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 14:28

31 mar 2011, 17:18

Szczerze mówiąc, niewiele z tych argumentów mnie przekonało. Owszem, również uważam, że LP leży na wschód od Paradise i że pastwiska mogą znajdować się tam, gdzie Ty je umiejscowiłeś, gdyż nic nie stoi temu na przeszkodzie, ale skuszę się na małą dyskusję.

1. Co do tabliczki: Jest ona ustawiona zapewne zupełnie przypadkowo i nie ma sensu rozpatrywać, jakie dzielnice odblokowywały się w StP we wtorek, gdyż to po prostu już inny tydzień. Co prawda, w LP nie ma podobnych znaków i może to wskazywać, iż budynki widoczne z pastwiska należą do Paradise, ale kwestia ta wciąż pozostaje otwarta. Podobieństwo terenów leżących za Placem Parad jest takie, że wszędzie mamy wzgórza, kaktusy i pustynne rośliny, zatem to mało nam mówi. Naturalnie, widzę płaski teren, ale to marna wskazówka, w końcu programiści są leniwi i pewnie nie chciało im modelować się w dwóch miejscach gór. Jak dla mnie ten fakt jeszcze nie sprawia, że są one nieodległe na mapie, lecz - muszę przyznać - sam zastanawiałem się, czy rezerwat słoni (a więc może również pastwisko) nie leżą w pobliżu Areny z P2.

2. Droga: tutaj jestem o wiele bardziej przychylny Twojej hipotezie. Uważałem zawsze ten kawałek asfaltu za dojazd do magazynów poczty (żeby była w stanie funkcjonować), ale może on stanowić niedokończoną trasę wylotową z miasta (w kierunku Lower jak najbardziej). Argumenty za są takie, że mniej więcej tam powinno - powinno - znajdować się miasteczko z AW i niestety nic poza tym. Należy jednak zwrócić uwagę, że po pierwsze - poczta jest nieczynna aż do piątku, kiedy to Koleś jako jeden z pierwszych klientów przyczynia się do jej ponownego zamknięcia, tak więc również droga będąca częścią kompleksu jest niedostępna; po drugie - trasa "wiodąca" spod dzielnicy wujka Dave'a w świat jest zaznaczona na mapie, ta zaś nie jest i dlatego raczej stanowi tylko element poczty. Nawet jeżeli założymy, że znalazłeś kolejny sposób (jak najbardziej teoretyczny) na opuszczenie Paradise, to kto wie, czy doprowadziłby nas on w pobliże pastwiska...

No cóż, miło jest porozmawiać, ale szanse na jasną odpowiedź na postawione w temacie pytanie są żadne i chyba wszyscy o tym wiemy. ;)

- Edytowałem dla poprawienia drobnych błędów -
Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 17:20 przez Escort, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Durka
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:06

31 mar 2011, 17:36

Escort pisze:1. Co do tabliczki: Jest ona ustawiona zapewne zupełnie przypadkowo i nie ma sensu rozpatrywać, jakie dzielnice odblokowywały się w StP we wtorek, gdyż to po prostu już inny tydzień.
Zapewne tak właśnie jest. Ale zawsze warto poświęcić chwilę uwagi każdemu szczegółowi. :)
Escort pisze:2. Droga: tutaj jestem o wiele bardziej przychylny Twojej hipotezie. Uważałem zawsze ten kawałek asfaltu za dojazd do magazynów poczty (żeby była w stanie funkcjonować), ale może on stanowić niedokończoną trasę wylotową z miasta (w kierunku Lower jak najbardziej). Argumenty za są takie, że mniej więcej tam powinno - powinno - znajdować się miasteczko z AW i niestety nic poza tym. Należy jednak zwrócić uwagę, że po pierwsze - poczta jest nieczynna aż do piątku, kiedy to Koleś jako jeden z pierwszych klientów przyczynia się do jej ponownego zamknięcia, tak więc również droga będąca częścią kompleksu jest niedostępna; po drugie - trasa "wiodąca" spod dzielnicy wujka Dave'a w świat jest zaznaczona na mapie, ta zaś nie jest i dlatego raczej stanowi tylko element poczty. Nawet jeżeli założymy, że znalazłeś kolejny sposób (jak najbardziej teoretyczny) na opuszczenie Paradise, to kto wie, czy doprowadziłby nas on w pobliże pastwiska...
Bardzo dobra uwaga, Escort, ale nie wiem jak Ciebie, mnie zawsze dziwiło, że droga obok poczty, patrząc na mapę, jest tak jakby ucięta. Nie twierdzę, że koniecznie do pastwiska. Po prostu próbuję od dłuższego czasu umiejscowić obiekty z AW obok Paradise. Zebrałem już pokaźną kolekcję screenów, odwiedziłem kilka poważniejszych zagranicznych stron fanowskich, a teraz staram się to ogarnąć. Dlatego przedstawiłem swoje domysły, by każdy mógł coś ulepszyć, lub zweryfikować.
Escort pisze:No cóż, miło jest porozmawiać, ale szanse na jasną odpowiedź na postawione w temacie pytanie są żadne i chyba wszyscy o tym wiemy. ;)
Dokładnie, dlatego napisałem na końcu, że być może leżą one na zachód od Paradise. Nie pisałem "na pewno jest tam" tylko "myślę, że tam jest", bo możemy się domyślać jedynie. W pełni się z tym zgadzam.
Mr Minio pisze: Mr Minio, Mr Minia ;)
Sorry, poprawiłem :)

[ Dodano: 2011-04-05, 15:44 ]
Sorry za double posta, ale trochę czasu minęło.

Była dyskusja na temat położenia Lower Paradise i Paradise, że to Besbee, że to coś tam...
Ale prawda jest taka, że Paradise nie ma! Tutaj zamieszczam mapy, które nam pomogą:
Obrazek
Obrazek

Odległości miasta Benson od Willcox, Tucson i Phoenix by pasowały, ale Benson leży za daleko od Nogales.
Wydrukowałem nawet mapę Arizony i zakreśliłem okręgi w odległościach przeliczonych na skalę mapy. Tam, gdzie przecięłyby się wszystkie okręgi leżałoby Paradise i Lower Paradise. No i... wszystkie okręgi nie przecięły się w żadnym miejscu. Wniosek- Paradise to całkiem, ale to całkiem fikcyjne miasto, a te kierunkowskazy mają tylko określać w jakim stanie leży, ewentualnie spełniać funkcję dekoracyjną.



Druga sparawa jest taka: Jak myślicie? Co to jest?
Mi to przypomina jakąś wypasioną chatę, chociaż sam nie wiem. Screen jest z ostatniego filmiku z Apocalypse Weekend.

Obrazek
Ostatnio zmieniony 31 mar 2011, 17:37 przez Durka, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Champ
Wnerwiony urzędas
Posty: 12
Rejestracja: 06 mar 2011, 19:22
Lokalizacja: Z budy

12 kwie 2011, 12:44

Być może to taki mały esteregg bo to trochę wygląda jak statek ufo, razem z kawałkiem
góry wygląda jak czołg ale to może być droga wychodząca z 2 tuneli. takie moje zdanie.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

12 kwie 2011, 12:54

A czy to nie jest czasem ta wielka litera "P"?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

12 kwie 2011, 13:49

To jest to P, u mnie było widać to trochę wyraźniej, ale na pewno P


Awatar użytkownika
Dzastin
Seryjny zabójca
Posty: 336
Rejestracja: 20 lip 2009, 20:03
Lokalizacja: Zgierz

12 kwie 2011, 14:38

Bardzo zaciekawił mnie post usera Durka i postanowiłam dorzucić coś od siebie.
Durka pisze:Tutaj zamieszczam mapy, które nam pomogą:
Nie wiem jak wam, ale mi się tylko wyświetla drogowskaz z Postala.

A oto moje znaleziska... wynika z nich, że miasteczko o nazwie Paradise naprawdę istnieje, mało tego, jest ono otoczone lasami i w pobliżu znajduje się cmentarz.

Obrazek

Tutaj widok oddalony, na którym widzimy wszystkie miasta z tablicy.

Obrazek

No i oczywiście mamy mały problem związany z miastem Nogales... jest ono zbyt daleko, a może po prostu twórcy przemieścili nieco nasze Paradise i w grze znajduje się ono gdzieś na drodze nr 19, między Nogales, a Tucson? Jak myślicie, czy taki układ miast mógłby pasować? (Miejsce w którym umieściłabym Paradise zaznaczyłam czerwonym "iksem")


Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

12 kwie 2011, 15:04

Wiemy już że miasto z Postala było wzorowane na mieście Bisbee,wiec trochę bliżej Nogales.


Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 14:28

12 kwie 2011, 15:05

Durka pisze:Wydrukowałem nawet mapę Arizony i zakreśliłem okręgi w odległościach przeliczonych na skalę mapy. Tam, gdzie przecięłyby się wszystkie okręgi leżałoby Paradise i Lower Paradise. No i... wszystkie okręgi nie przecięły się w żadnym miejscu. Wniosek- Paradise to całkiem, ale to całkiem fikcyjne miasto, a te kierunkowskazy mają tylko określać w jakim stanie leży, ewentualnie spełniać funkcję dekoracyjną.
No chyba sobie żartujesz. Robiłem to samo na poprzedniej stronie tego tematu. Co więcej, okręgi się przecięły, nie wiem jak Ty to przeliczałeś. :D
Mr Minio pisze:A czy to nie jest czasem ta wielka litera "P"?
To chyba jest oczywiste? Ta litera wraz z wybuchem jest podstawą mojej opinii, że LP leży na wschód od Paradise.
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2011, 15:05 przez Escort, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

12 kwie 2011, 16:19

Rozważania o tym czy Paradise naprawdę istnieje proponuję przenieść do tego tematu:
https://forum.postalsite.info/w- ... vt1230.html

Jest bardziej adekwatny ;)

Dla ciekawskich
Współrzędne geograficzne dla GE realnego Paradise: 31°56'15.98"N 109°12'57.97"W
Ostatnio zmieniony 12 kwie 2011, 16:20 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 14:28

27 kwie 2011, 16:08

Durka pisze:Ponad to, obok poczty, za ogrodzeniem biegnie droga, zapewne jakiś nieukończony pomysł twórców. Co ciekawe, kończy się ona starym, opuszczonym magazynem i tam też się znajduje koniec mapy. Być może jest to niedokończona dzielnica, którą widać z pastwisk?
Zaintrygowało mnie to, więc postanowiłem sprawdzić, czym ów magazyn jest. Niestety, odpowiedź jest banalna - to po prostu część poczty, ma tam miejsce kulminacja piątkowej strzelaniny.

Pokusiłem się ponadto o sporządzenie listy możliwych miejsc umożliwiających nam opuszczenie Paradise.

1. Linia kolejowa (2 punkty: na północy i południu). Co prawda jest ona nieczynna (chociaż pociąg może kursować pomiędzy dzielnicami samego miasteczka, ponieważ będąc na torach słyszymy odgłosy charakterystyczne dla tego środka transportu) oraz wyłącznie towarowa ( [Uwaga, dłuższy tekst odbiegający od właściwej myśli zdania - można zostawić sobie na później ;) ] po pierwsze, przy przejeździe z zajezdni na mapę z fabryką napalmu widzimy rury tuż nad torowiskiem - cysterny stojące w pobliżu zmieściłyby się pod nimi, ale wagony pasażerskie już nie; po drugie, jeśli hipoteza z poprzedniego nawiasu jest prawdziwa, to linia przebiega w ogromnej większości przez tereny przemysłowe (kopalnia, fabryki), więc powinna służyć za ich połączenie, a nie do przewozu ludzi; po trzecie, w Paradise nie ma przystanków kolejowych, żadnych rozkładów jazdy ani miejsc, gdzie można by kupić bilety; po czwarte (nieco żartobliwie), kto chciałby przyjeżdżać do takiej dziury? Chyba tylko Koleś...), prawdopodobnie kiedyś łączyła miasteczko ze światem zewnętrznym.

2. Wyjazd z mapy "Okolice zajezdni" (stacja benzynowa, główne wejście do Paradise Mall). Pewniak tego spisu. Mamy drogowskazy po obu stronach tunelu, mamy informację o pobliskim przejściu granicznym z Meksykiem, nie mamy tylko drogi, którą możemy zobaczyć. Czy więc naprawdę chodzi o "wylotówkę"? Garść argumentów za:
- nawet jeśli droga zaznaczona na mapie prowadzi donikąd, to przecież tunel ma 1,5 mili, czyli ok. 2,4 km (tak wynika z treści drogowskazów), zatem gdzieś w nim może znajdować się wyjazd z miasteczka,
- krajobraz obu map diametralnie się różni, a widoczna na północy z "Zajezdni" linia słupów elektrycznych jest niedostrzegalna z "Compound", co potwierdza długość tunelu, mimo że z obu jego stron bez trudu można ujrzeć wyglądający na nieodległy widok drugiej mapy,
- (gdyby droga mojego autorstwa nie istniała) przecież znaki drogowe umieszcza się na ważniejszych drogach, a już na pewno nie w ślepych zaułkach prowadzących jedynie do centrum kultystów.
oraz przeciw:
- w tunelu nie widać czegokolwiek sugerującego, aby miał on trzeci wjazd,
- hipotetyczna droga powinna zostać zaznaczona na mapie, tymczasem tak nie jest,
- "Zajezdnia" i "Compound" sprawiają wrażenie połączonych obszarów: przedpola miasta oraz samego Paradise, tak więc ta druga mapa jest wyjazdem z miasteczka. Jednak... nie jest. Wpadliśmy w absurd. :D

3. Połączenie pomiędzy "Domem" a "Chicken Queen Estates". Mój własny pomysł, wynikający z tego, iż intro do gry sugeruje, jakoby dało się dostać do Paradise tym właśnie tunelem. Napis "Uwaga na psycholi!" wygląda jako swoiste "Welcome to Paradise!". Sytuacja jest tutaj podobna jak w powyższym punkcie - zakładam istnienie drogi dołączającej do tunelu łączącego obie dzielnice, oczywiście ze wschodu. Niestety, nie ma żadnych innych argumentów na udowodnienie jego istnienia.

4. Droga przy poczcie w dzielnicy "Suburbs". Wydaje mi się, że wyczerpującą opisałem ten problem tutaj:
Escort pisze:2. Droga: tutaj jestem o wiele bardziej przychylny Twojej hipotezie. Uważałem zawsze ten kawałek asfaltu za dojazd do magazynów poczty (żeby była w stanie funkcjonować), ale może on stanowić niedokończoną trasę wylotową z miasta (w kierunku Lower jak najbardziej). Argumenty za są takie, że mniej więcej tam powinno - powinno - znajdować się miasteczko z AW i niestety nic poza tym. Należy jednak zwrócić uwagę, że po pierwsze - poczta jest nieczynna aż do piątku, kiedy to Koleś jako jeden z pierwszych klientów przyczynia się do jej ponownego zamknięcia, tak więc również droga będąca częścią kompleksu jest niedostępna; po drugie - trasa "wiodąca" spod dzielnicy wujka Dave'a w świat jest zaznaczona na mapie, ta zaś nie jest i dlatego raczej stanowi tylko element poczty. Nawet jeżeli założymy, że znalazłeś kolejny sposób (jak najbardziej teoretyczny) na opuszczenie Paradise, to kto wie, czy doprowadziłby nas on w pobliże pastwiska...
Sam nie wiem, który wariant jest najprawdopodobniejszy. Teoretycznie wygrywa 2., ale 3. także nie jest bez szans. Nawet AWP umieszczał wjazd do miasteczka w okolicach Queen Chicken. Naturalnie, tory to także logiczna alternatywa, jednak twórcy sprytnie zablokowali je z obu stron. W rezultacie znów musimy wysilać się, zgadując, co panowie z RWS mieli w swoich chorych umysłach, tworząc Postala 2. :diabeł:

Jezu, kolejny raz się rozpisałem jak szalony, wybaczcie. Przepraszam także za mieszanie angielskich i polskich nazw map, ale czasami nie byłem pewny, więc posługiwałem się obcojęzycznym odpowiednikiem.
Pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 16:11 przez Escort, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Durka
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:06

01 maja 2011, 19:00

Brawo, brawo. :D
ale z jedną rzeczą się nie zgodzę, a przynajmniej nie do końca.
Escort pisze:
Durka pisze:Ponad to, obok poczty, za ogrodzeniem biegnie droga, zapewne jakiś nieukończony pomysł twórców. Co ciekawe, kończy się ona starym, opuszczonym magazynem i tam też się znajduje koniec mapy. Być może jest to niedokończona dzielnica, którą widać z pastwisk?
Zaintrygowało mnie to, więc postanowiłem sprawdzić, czym ów magazyn jest. Niestety, odpowiedź jest banalna - to po prostu część poczty, ma tam miejsce kulminacja piątkowej strzelaniny.
Ten magazyn nie ma połączenia z pocztą! Myślę, że jest po prostu opuszczony (zobacz położenie okien w magazynie poczty, a tym opuszczonym- zupełnie inne).


Awatar użytkownika
Escort
Seryjny zabójca
Posty: 280
Rejestracja: 31 maja 2010, 14:28

02 maja 2011, 13:07

Durka pisze:Brawo, brawo. :D
No dziękuję, dziękuję. :D
Durka pisze:Ten magazyn nie ma połączenia z pocztą! Myślę, że jest po prostu opuszczony (zobacz położenie okien w magazynie poczty, a tym opuszczonym- zupełnie inne).
1. Brak tam połączenia, ponieważ gracz teoretycznie (tzn. bez użycia kodów) nie ma prawa znaleźć się za płotem oddzielającym teren poczty od ulicy na mapie "Przedmieścia/Suburbs". Tak więc twórcy - jak i wielu innych miejscach - wywalili większość tekstur budynków. Wpisz jednak cheat na latanie, a potem unieś się sporo w górę - zobaczysz, że istniejący budynek poczty jest zdecydowanie za mały na pomieszczenie w sobie wnętrza z misji.
2. Co do położenia okien: patrz wyżej. Chodzi o niedokładność RWS. Niemniej zarówno rozmiary, jak i kolor oraz ogólny wygląd dachu zgadzają się z tym, co obserwujemy w środku budowli. Dlatego jestem skłonny twierdzić, iż to jeden i ten sam magazyn.
3. Może nie do końca trafny argument, ale... Dlaczego programiści mieliby stawiać tak na uboczu budynek, do którego nie można się dostać? Zauważ, że wszystkie inne przynajmniej w części są dostępne dla gracza (nie można do nich wejść, to można ich chociaż dotknąć), zaś w Paradise jedynym "tłem" są skały, kaktusy i linia wysokiego napięcia. Ponadto za magazynem jest bardzo strome zbocze, a tajemnicza droga kończy się właśnie przy budynku, więc albo chodzi o kolejny przykład na brak dokładności twórców (nic nie znaczące skały, choć w pobliżu może być LP, chodzi o to, aby je zasłonić; zakończona nagle droga wyjazdowa, jak w przypadku "Compound") albo naprawdę mamy do czynienia z kompleksem poczty i niczym więcej (skały są, bo to koniec miasteczka; droga ma swój koniec w miejscu granicy terenu placówki).
Pozdrawiam


Awatar użytkownika
Durka
Miłośnik broni
Posty: 141
Rejestracja: 19 lut 2011, 00:06

04 maja 2011, 21:09

W sumie masz rację. Wytrąciłeś mi argumenty przy użyciu jeszcze lepszych argumentów. W końcu Postal to festiwal niedokładności i niedomówień. :)


ODPOWIEDZ