
(Mappack) Hospital Of Fear
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
A jak by co to pod koniec gry będzie piła mechaniczna na bossa 

Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 13:23 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
A umiesz ty chociaż tego Bossa zrobić? Takiego z życiami? No, wiesz, nie zapowiada się Bajek, jak było wcześniej w moim przypadku. Ale działaj, ciekawe jak ci to wyjdzie, powodzeniaBartosz pisze:A jak by co to pod koniec gry będzie piła mechaniczna na bossa

Nowe screeny z mapy:
https://img834.imageshack.us/i/szpital6.jpg/
https://img801.imageshack.us/i/szpital7.jpg/
https://img213.imageshack.us/i/szpital8.jpg/
Edit: Powyższe linki nie działają, dlatego zapraszam na stronę 11.
https://img834.imageshack.us/i/szpital6.jpg/
https://img801.imageshack.us/i/szpital7.jpg/
https://img213.imageshack.us/i/szpital8.jpg/
Edit: Powyższe linki nie działają, dlatego zapraszam na stronę 11.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2016, 00:50 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
A mi tam gary wcale nie przeszkadza, jest taki zchizyczny.Tylko te oświetlenie mi nie pasuje.No i najważniejsze trzeba zachować klimat, więc możesz trochę bardziej urozmaicić te pomieszczenia np. porozrzucane przedmioty, łóżka, wózki, szafki na korytarzach aby uniemożliwiały przejście.
Fajnie też byłoby jak byś dodał zombie, ale te z ED, bo dziwnie by brzmiały teksty typu- żryj kupę- Przecież to ma być horror.
Fajnie też byłoby jak byś dodał zombie, ale te z ED, bo dziwnie by brzmiały teksty typu- żryj kupę- Przecież to ma być horror.

Teachin bitches how to swim
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Możnaby skorzystać również z tego. Dodałoby to odpowiedniego klimaciku, szczególnie w ciemnych pomieszczeniach
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



Dzięki ci za pomocSilver Dragon pisze:Możnaby skorzystać również z tego. Dodałoby to odpowiedniego klimaciku, szczególnie w ciemnych pomieszczeniach
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Ja w mapce ED_FR_SUBURBS-2 wykorzystałem to w sklepie habiba wywaliłem z magazynu jarzeniówki i wwaliłem tam te nowe i że jak wejdziemy to tylko jedna się zapala a reszta chyba przez 2-1 min. się mygająSilver Dragon pisze:Możnaby skorzystać również z tego. Dodałoby to odpowiedniego klimaciku, szczególnie w ciemnych pomieszczeniach
- Unormaliti
- Miłośnik broni
- Posty: 107
- Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
- Lokalizacja: jest ten prąd ?
A no, tego screena bym oznaczył TOP FAIL, okna-bez okien. WTF?Bartosz pisze:Nowe screeny z mapy:
https://img834.imageshack.us/i/szpital6.jpg/
Swoją drogą, mam bardzo dobrą wiadomość, oto rozmowa z GameFanem74:
Użytkownik Marcin mówi:
Hi
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Hey
Użytkownik Marcin mówi:
On postalsite.info forum have been created topic about torchlight
In UDk is easy, set light position to actor, but in UE2, probalby needs UnrealScript
Ue2 isn't fully compatible with dynamiclight, but moving light is possible
Do you think you can programme this?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Yeah, a moving light should is a pretty simple thing in UE2.
Użytkownik Marcin mówi:
but moving light alligned to actor?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
The only realy flaw with dynamic lighting in UE2 is it has shitty quality on terrain.
Użytkownik Marcin mówi:
Swat4 is on UE2, and have good flashlight
Użytkownik Gamefan74 mówi:
As for attaching things to something else, code wise, almost anything can be attached to something else.
Użytkownik Marcin mówi:
So flashLight in postal2 is easy, right?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Well, the problem is, Postal 2 runs on a fairly early version of the Unreal 2 engine, basically Unreal 1.5 if you will.
You see, when developers license the Unreal Engine, they can also make their own modifications to the lighting algorithms.
I mean, SWAT 4 runs on Unreal 2.5 but so does BioShock and BioShock 2.
I mean, I've a flashlight with shadows being generated once on an Unreal 1 Engine game but not in most Unreal 2.5
Flashlight with shadows as in Source Engine kinda flash light effects.
Unfortunately, the lighting effects in Postal 2's engine is... well... half assed.
Użytkownik Marcin mówi:
yep... ;/
Użytkownik Gamefan74 mówi:
I mean all the bystanders need an ambient glow to stay lit, I don't think lights have much effect on them.
A flashlight, at least a good looking flashlight won't work well in Postal 2's version, but a torchlight will work.
Actually, that's the only thing that will work since most Unreal Engine 2 generation games only really support that dynamic lighting effect,
Użytkownik Marcin mówi:
I saw that... Shadows in Unreal Engine 2.5 are good, all light effect works and etc. In postal2, shadows aren't good, something like the lghtmass is very bad quality
lightmas*
But TorchLight as pointlght moving by actor, without casting shadows. You can do it?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Like I mentioned above, when developers license the Unreal Engine, they can also make their own modifications to the lighting algorithms. These algorithms are not written in Unreal Script, they're part of the core of the engine which is off limits to me.
Użytkownik Marcin mówi:
ohh
Unreal engine source code ;/
Użytkownik Gamefan74 mówi:
I can only code basic stuff such as how bright the light is, and where it should be, and what it should do, but as for making lighting actually better, that's outta my league.
Użytkownik Marcin mówi:
Don't need to upgrade lightning, just a normal moving light attached to player
Użytkownik Gamefan74 mówi:
That's easy, but a sphere of light is the only real effect we can get working.
Użytkownik Marcin mówi:
Better than nothing
Użytkownik Gamefan74 mówi:
I'll probably do it tomorrow or something, got some stuff to do first.
Użytkownik Marcin mówi:
ok, thanks very much
Co oznacza, że gamefan74, odwali kawał dobrej roboty, i napisze dla nas latarkę, yyy to znaczy pochodnie

@Bo MaKiPL, lubi czuć się wybrańcem

Fajna gierka, muszę się nią zainteresować, tylko najpierw muszę Stalkera w sklepach dostać za jakąś niską cenęSkejt23 pisze:a ja ci radze żeby twój szpital był odwzorowany na szpitalu z gry ''Are You Empty''

Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 12:03 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.
To jest jeszcze niedorobiona wersja mapyMaKiPL pisze:A no, tego screena bym oznaczył TOP FAIL, okna-bez okien. WTF?
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
No wiesz, tak się screena robi, aby wszystkich podnieciło, a nie pokazujący DEV'a. Robiąc screeny nie pokazujesz źle postawionego drzewa, tylko to, co wysło ci najlepiej, a wszelkie glitche [bugi {błędy}] się ukrywa.
Masz się postarać
Ciemne pomieszczenie, i tylko ty z fektem pochodni. Przez ciemne korytarze, w oddali słychać jakieś dźwięki. Ty nic nie widzisz, tylko ściany opuszczonego szpitala, pełno porozwalanych rzeczy, potem [trigger spawnujący zombiaka] I bum! Adrenaline UP! Bartosz, jak dobrze tego mappacka nie zrobisz, to zamordujęKnurrMan pisze:Pochodnie? Czyli światło będzie tak jakby od Kolesia? Też dobre.

Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 12:12 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.