(Mappack) Hospital Of Fear

Pojedyńcze mapy tylko naszych użytkowników i rodzące się zestawy map.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

czy będziesz czekał na ten Mappack?

Będe czekał
38
51%
Mi to obojętnie
23
31%
nie nie będe czekał
13
18%
 
Liczba głosów: 74
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 13:22

A jak by co to pod koniec gry będzie piła mechaniczna na bossa :D
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 13:23 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Heret
Seryjny zabójca
Posty: 270
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:01
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

15 sty 2011, 14:49

Boss mi się dobrze nie kojarzy z Postalem :)


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

15 sty 2011, 16:38

Bartosz pisze:A jak by co to pod koniec gry będzie piła mechaniczna na bossa :D
A umiesz ty chociaż tego Bossa zrobić? Takiego z życiami? No, wiesz, nie zapowiada się Bajek, jak było wcześniej w moim przypadku. Ale działaj, ciekawe jak ci to wyjdzie, powodzenia ;)


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 17:20

Nowe screeny z mapy:
https://img834.imageshack.us/i/szpital6.jpg/
https://img801.imageshack.us/i/szpital7.jpg/
https://img213.imageshack.us/i/szpital8.jpg/

Edit: Powyższe linki nie działają, dlatego zapraszam na stronę 11.
Ostatnio zmieniony 18 kwie 2016, 00:50 przez Dev4ever, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

15 sty 2011, 17:46

Ja tych zapałek nie będę używał efekt jest nierealistyczny i kijowy


:jawdrop: Garego mogłeś już sobie odpuścić
Ostatnio zmieniony 15 sty 2011, 17:49 przez Darnok15, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Heret
Seryjny zabójca
Posty: 270
Rejestracja: 20 paź 2010, 20:01
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka

15 sty 2011, 18:48

"Błagam tylko nie Gary. Wszystko tylko nie Gary!"

No racja można go odpuścić, nie pasuje zbytnio do klimatu. Co do zapałek to mogą się przydać. Nie trzeba patrzeć na realistykę, a na przydatność.


Awatar użytkownika
Slayer
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 656
Rejestracja: 01 lip 2009, 19:02

15 sty 2011, 19:02

A mi tam gary wcale nie przeszkadza, jest taki zchizyczny.Tylko te oświetlenie mi nie pasuje.No i najważniejsze trzeba zachować klimat, więc możesz trochę bardziej urozmaicić te pomieszczenia np. porozrzucane przedmioty, łóżka, wózki, szafki na korytarzach aby uniemożliwiały przejście.
Fajnie też byłoby jak byś dodał zombie, ale te z ED, bo dziwnie by brzmiały teksty typu- żryj kupę- Przecież to ma być horror. xD


Teachin bitches how to swim
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

15 sty 2011, 19:13

Możnaby skorzystać również z tego. Dodałoby to odpowiedniego klimaciku, szczególnie w ciemnych pomieszczeniach


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

15 sty 2011, 19:51

Silver Dragon pisze:Możnaby skorzystać również z tego. Dodałoby to odpowiedniego klimaciku, szczególnie w ciemnych pomieszczeniach
Dzięki ci za pomoc


Awatar użytkownika
Darnok15
Seryjny zabójca
Posty: 261
Rejestracja: 26 sty 2010, 11:30

15 sty 2011, 20:12

Silver Dragon pisze:Możnaby skorzystać również z tego. Dodałoby to odpowiedniego klimaciku, szczególnie w ciemnych pomieszczeniach
Ja w mapce ED_FR_SUBURBS-2 wykorzystałem to w sklepie habiba wywaliłem z magazynu jarzeniówki i wwaliłem tam te nowe i że jak wejdziemy to tylko jedna się zapala a reszta chyba przez 2-1 min. się mygają


Awatar użytkownika
Unormaliti
Miłośnik broni
Posty: 107
Rejestracja: 30 gru 2010, 17:27
Lokalizacja: jest ten prąd ?

16 sty 2011, 11:53

a ja ci radze żeby twój szpital był odwzorowany na szpitalu z gry ''Are You Empty'' ;)


Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

16 sty 2011, 12:00

Bartosz pisze:Nowe screeny z mapy:
https://img834.imageshack.us/i/szpital6.jpg/
A no, tego screena bym oznaczył TOP FAIL, okna-bez okien. WTF?

Swoją drogą, mam bardzo dobrą wiadomość, oto rozmowa z GameFanem74:

Użytkownik Marcin mówi:

Hi
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Hey
Użytkownik Marcin mówi:
On postalsite.info forum have been created topic about torchlight
In UDk is easy, set light position to actor, but in UE2, probalby needs UnrealScript
Ue2 isn't fully compatible with dynamiclight, but moving light is possible
Do you think you can programme this?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Yeah, a moving light should is a pretty simple thing in UE2.
Użytkownik Marcin mówi:
but moving light alligned to actor?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
The only realy flaw with dynamic lighting in UE2 is it has shitty quality on terrain.
Użytkownik Marcin mówi:
Swat4 is on UE2, and have good flashlight
Użytkownik Gamefan74 mówi:
As for attaching things to something else, code wise, almost anything can be attached to something else.
Użytkownik Marcin mówi:
So flashLight in postal2 is easy, right?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Well, the problem is, Postal 2 runs on a fairly early version of the Unreal 2 engine, basically Unreal 1.5 if you will.
You see, when developers license the Unreal Engine, they can also make their own modifications to the lighting algorithms.
I mean, SWAT 4 runs on Unreal 2.5 but so does BioShock and BioShock 2.
I mean, I've a flashlight with shadows being generated once on an Unreal 1 Engine game but not in most Unreal 2.5
Flashlight with shadows as in Source Engine kinda flash light effects.
Unfortunately, the lighting effects in Postal 2's engine is... well... half assed.
Użytkownik Marcin mówi:
yep... ;/
Użytkownik Gamefan74 mówi:
I mean all the bystanders need an ambient glow to stay lit, I don't think lights have much effect on them.
A flashlight, at least a good looking flashlight won't work well in Postal 2's version, but a torchlight will work.
Actually, that's the only thing that will work since most Unreal Engine 2 generation games only really support that dynamic lighting effect,
Użytkownik Marcin mówi:
I saw that... Shadows in Unreal Engine 2.5 are good, all light effect works and etc. In postal2, shadows aren't good, something like the lghtmass is very bad quality
lightmas*
But TorchLight as pointlght moving by actor, without casting shadows. You can do it?
Użytkownik Gamefan74 mówi:
Like I mentioned above, when developers license the Unreal Engine, they can also make their own modifications to the lighting algorithms. These algorithms are not written in Unreal Script, they're part of the core of the engine which is off limits to me.
Użytkownik Marcin mówi:
ohh
Unreal engine source code ;/
Użytkownik Gamefan74 mówi:
I can only code basic stuff such as how bright the light is, and where it should be, and what it should do, but as for making lighting actually better, that's outta my league.
Użytkownik Marcin mówi:
Don't need to upgrade lightning, just a normal moving light attached to player
Użytkownik Gamefan74 mówi:
That's easy, but a sphere of light is the only real effect we can get working.
Użytkownik Marcin mówi:
Better than nothing
Użytkownik Gamefan74 mówi:
I'll probably do it tomorrow or something, got some stuff to do first.
Użytkownik Marcin mówi:
ok, thanks very much

Co oznacza, że gamefan74, odwali kawał dobrej roboty, i napisze dla nas latarkę, yyy to znaczy pochodnie ;)

@Bo MaKiPL, lubi czuć się wybrańcem ;)
Skejt23 pisze:a ja ci radze żeby twój szpital był odwzorowany na szpitalu z gry ''Are You Empty'' ;)
Fajna gierka, muszę się nią zainteresować, tylko najpierw muszę Stalkera w sklepach dostać za jakąś niską cenę :D
Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 12:03 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2482
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

16 sty 2011, 12:06

MaKiPL pisze:A no, tego screena bym oznaczył TOP FAIL, okna-bez okien. WTF?
To jest jeszcze niedorobiona wersja mapy


Knurr

16 sty 2011, 12:10

Pochodnie? Czyli światło będzie tak jakby od Kolesia? Też dobre.


Awatar użytkownika
MaKiPL
Modder
Modder
Posty: 812
Rejestracja: 27 sie 2009, 19:22
Lokalizacja: Polska

16 sty 2011, 12:10

No wiesz, tak się screena robi, aby wszystkich podnieciło, a nie pokazujący DEV'a. Robiąc screeny nie pokazujesz źle postawionego drzewa, tylko to, co wysło ci najlepiej, a wszelkie glitche [bugi {błędy}] się ukrywa.
KnurrMan pisze:Pochodnie? Czyli światło będzie tak jakby od Kolesia? Też dobre.
Ciemne pomieszczenie, i tylko ty z fektem pochodni. Przez ciemne korytarze, w oddali słychać jakieś dźwięki. Ty nic nie widzisz, tylko ściany opuszczonego szpitala, pełno porozwalanych rzeczy, potem [trigger spawnujący zombiaka] I bum! Adrenaline UP! Bartosz, jak dobrze tego mappacka nie zrobisz, to zamorduję :D Masz się postarać
Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 12:12 przez MaKiPL, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ