Powiększenie Paradise mod
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Adana ja cię chyba wykopie po d...ie !!!! Gdzie jest wyjście z psiarni nie dałeś loadzone ty .......!!!!
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Spokojnie.korter pisze:Adana ja cię chyba wykopie po d...ie !!!! Gdzie jest wyjście z psiarni nie dałeś loadzone ty .......!!!!

Wychodzisz tymi samymi drzwiami co wchodzisz.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Ale tam nie ma drzwi jest ściana .
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Drzwi nie ma jako takich. Jest taki kawałek metalu. Podejdź do niego, a włączy się ładowanie mapy.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Chyba że idę w złym kierunku ale tam są strzałki eksit i nie ma drzwi , a chodzi ci o te blaszane drzwi ?
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
mam jedno pytanie...czytalem już, że nalezy wrzucić nowe mapy Adany do maps w Apocalypse Weekend, jednakże nazwy map u mnie są po angielsku, a Adany po polsku...czy jak wrzucę to mod będzie działał?
Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Tak, o te blaszane. Przydałoby się je zmienić na takie same jak przy wejściu. Jak to z jednej strony drzwi z drewna, a z drugiej z metalu?! Dziwne to i nierealne.
ł:
Ramesses: Tak będzie działał. Nazwy map w plikach są takie same zarówno w wersji angielskiej jak i polskiej. Poza tym większość map, to mapy nowe. Chodzi o to, że dana mapa nie zastępuje AW7_DogPound, lecz nazywa się Psiarnia.

Ramesses: Tak będzie działał. Nazwy map w plikach są takie same zarówno w wersji angielskiej jak i polskiej. Poza tym większość map, to mapy nowe. Chodzi o to, że dana mapa nie zastępuje AW7_DogPound, lecz nazywa się Psiarnia.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 17:08 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Tak to możesz do swojej matki się zwracać , nie do mniekorter pisze:Adana ja cię chyba wykopie po d...ie !!!
wyjście jest tam gdzie są klatki z psami ( obok schody które prowadzą na mały park )korter pisze:Ale tam nie ma drzwi jest ściana .
nazwy map są zrobione tak aby nie zastąpić oryginałów z AW , jezyk powinień być PL ( o ile masz STP i AW po polsku )
ps. Normalnie w AW psiarnia jest obok bulfish , a w moim modzie nie , wyjście i wejście jest takie same , a stare wyjścia są zablokowane
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 17:12 przez adana4, łącznie zmieniany 1 raz.
damdan/adana4
Ok adana przepraszam .Znalazłem wyjście .
Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Albo naprawiłem , albo był to jakiś błąd u ciebieArtekXDPL pisze:Moim zdaniem to coś z AW7RWSProtestors
Kod:
AW7RWSProtestors dom.AW7RWSProtestors1 (Function AW7Pawns.AW7Person.Living.SetWalking:001A) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

O ile się nie mylę w normalnym AWP też tak jestArtekXDPL pisze:Użyłem kodu setday 5 a gdy wczytuję save pisze mi poniedzałek.
Normalna odzywka kolesia jak sie patrzy na papierową mapęArtekXDPL pisze:Ale gdy używam mapy mam zadania z piątku. A co najlepsze koleś muwi że projektanci zjebali tą grę gdyż nie ma mnie na mapie
ten błąd gdzie występuje ?ArtekXDPL pisze:A to drugi błąd !!!
Kod:
AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3 (Function Postal2Game.LambController.SetNextState:0026) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Teraz jeszcze odkryłem że nie mogę wrócić drogą którą przyszłem!
problem ze starpointem , a raczej jego brakiem , poprawioneArtekXDPL pisze:I kolejny błąd gdy wpisuję komendę goto pastwisko kolejny błąd
Nie wiem co się dzieje ale umnie prawie nic nie działa
Kod:
Nie znaleziono miejsca startowego
Historia: MatchViewportsToActors <- (pastwisko) <- ClientInit <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
damdan/adana4