Powiększenie Paradise mod

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

31 sie 2010, 16:37

Adana ja cię chyba wykopie po d...ie !!!! Gdzie jest wyjście z psiarni nie dałeś loadzone ty .......!!!!


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

31 sie 2010, 16:42

korter pisze:Adana ja cię chyba wykopie po d...ie !!!! Gdzie jest wyjście z psiarni nie dałeś loadzone ty .......!!!!
Spokojnie. 8-)

Wychodzisz tymi samymi drzwiami co wchodzisz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

31 sie 2010, 16:49

Ale tam nie ma drzwi jest ściana .


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

31 sie 2010, 16:53

Drzwi nie ma jako takich. Jest taki kawałek metalu. Podejdź do niego, a włączy się ładowanie mapy.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

31 sie 2010, 17:05

Chyba że idę w złym kierunku ale tam są strzałki eksit i nie ma drzwi , a chodzi ci o te blaszane drzwi ?


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

31 sie 2010, 17:06

mam jedno pytanie...czytalem już, że nalezy wrzucić nowe mapy Adany do maps w Apocalypse Weekend, jednakże nazwy map u mnie są po angielsku, a Adany po polsku...czy jak wrzucę to mod będzie działał?


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 14:24

31 sie 2010, 17:07

Tak, o te blaszane. Przydałoby się je zmienić na takie same jak przy wejściu. Jak to z jednej strony drzwi z drewna, a z drugiej z metalu?! Dziwne to i nierealne. :diabeł:

Ramesses: Tak będzie działał. Nazwy map w plikach są takie same zarówno w wersji angielskiej jak i polskiej. Poza tym większość map, to mapy nowe. Chodzi o to, że dana mapa nie zastępuje AW7_DogPound, lecz nazywa się Psiarnia.
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 17:08 przez Mr Minio, łącznie zmieniany 1 raz.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

31 sie 2010, 17:10

korter pisze:Adana ja cię chyba wykopie po d...ie !!!
Tak to możesz do swojej matki się zwracać , nie do mnie
korter pisze:Ale tam nie ma drzwi jest ściana .
wyjście jest tam gdzie są klatki z psami ( obok schody które prowadzą na mały park )
nazwy map są zrobione tak aby nie zastąpić oryginałów z AW , jezyk powinień być PL ( o ile masz STP i AW po polsku )

ps. Normalnie w AW psiarnia jest obok bulfish , a w moim modzie nie , wyjście i wejście jest takie same , a stare wyjścia są zablokowane
Ostatnio zmieniony 31 sie 2010, 17:12 przez adana4, łącznie zmieniany 1 raz.


damdan/adana4
Awatar użytkownika
Ramesses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 934
Rejestracja: 30 kwie 2008, 23:38
Lokalizacja: Parczew

31 sie 2010, 17:11

Minio dzięki za wyjaśnienie...zaraz zobaczę jak to wszystko działa :D


Planet Earth is great to visit, but You wouldn't wanna live there...
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

31 sie 2010, 21:22

Ja sobie sam edytuję grę!


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
korter
Seryjny zabójca
Posty: 393
Rejestracja: 02 lut 2010, 18:46

01 wrz 2010, 07:06

Ok adana przepraszam .Znalazłem wyjście .


Świat idzie ku przepaści popatrzmy na młodzież co robi jak się zachowuję.Starsi ludzie głupieją , młodzi też z każdym rokiem coraz gorzej.Czas na zmiany są one nieuniknione lecz w tym przypadku nie mają sensu.....
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

01 wrz 2010, 10:55

Przerobiłem sobie mapę cus-Cementery i na cmentarzu mam wejście. Ustawiłem tam respawn potworów :D


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
adana4
Modder
Modder
Posty: 142
Rejestracja: 02 lis 2007, 12:10
Lokalizacja: czersk

02 wrz 2010, 18:08

ArtekXDPL pisze:Moim zdaniem to coś z AW7RWSProtestors


Kod:
AW7RWSProtestors dom.AW7RWSProtestors1 (Function AW7Pawns.AW7Person.Living.SetWalking:001A) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7MarcherController dom.AW7MarcherController23, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
Albo naprawiłem , albo był to jakiś błąd u ciebie ;) Sprawdzałem u mnie , rozwalałem ludzi i nic .
ArtekXDPL pisze:Użyłem kodu setday 5 a gdy wczytuję save pisze mi poniedzałek.
O ile się nie mylę w normalnym AWP też tak jest
ArtekXDPL pisze:Ale gdy używam mapy mam zadania z piątku. A co najlepsze koleś muwi że projektanci zjebali tą grę gdyż nie ma mnie na mapie
Normalna odzywka kolesia jak sie patrzy na papierową mapę
ArtekXDPL pisze:A to drugi błąd !!!

Kod:
AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3 (Function Postal2Game.LambController.SetNextState:0026) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

Historia: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object AW7MarcherController Save10.AW7MarcherController3, Old State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget, New State State Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop


Teraz jeszcze odkryłem że nie mogę wrócić drogą którą przyszłem!
ten błąd gdzie występuje ?
ArtekXDPL pisze:I kolejny błąd gdy wpisuję komendę goto pastwisko kolejny błąd
Nie wiem co się dzieje ale umnie prawie nic nie działa

Kod:
Nie znaleziono miejsca startowego

Historia: MatchViewportsToActors <- (pastwisko) <- ClientInit <- UGameEngine::LoadMap <- LocalMapURL <- UGameEngine::Browse <- ClientTravel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
problem ze starpointem , a raczej jego brakiem , poprawione


damdan/adana4
Awatar użytkownika
ArtekXDPL
Seryjny zabójca
Posty: 461
Rejestracja: 16 maja 2009, 23:30
Lokalizacja: Przemyśl

04 wrz 2010, 14:13

adana4 będziesz rozwijał jeszcze tego moda?


Umieram i powstaje z popiołów jak Phoenix, już od stuleci.
Awatar użytkownika
kotek312
Niedorobiony bandzior
Posty: 39
Rejestracja: 11 sie 2010, 21:24
Lokalizacja: WziąścKaseNaPaliwo

04 wrz 2010, 15:06

ja mysle ze tak, troszke go juz znam i wiem ze ma uparty(pozytywnie)charakter


Twoja matka jest kozą w stadzie mojego ojca!
ODPOWIEDZ