[MOD] Zapowiedź - Postal 2: Temple of Magic
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Oto nadszedł dzień zakończenia prac nad modem, oznacza to że został zrobiony !!
Okładka
Wymagania znacie, ale przypomnę:
- AW,
- STP,
- AWPMod
https://www.filefront.com/15112611/Templ ... 0Magic.rar
Okładka
Wymagania znacie, ale przypomnę:
- AW,
- STP,
- AWPMod
https://www.filefront.com/15112611/Templ ... 0Magic.rar
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Na pierwszy rzut oka, prezentuje się bardzo ciekawie, jednakże znalazłem dwa błędy. Jeden jest mniej poważny (ale irytuje) i drugi, który uniemożliwia skończenie gry.
Pierwszy: chyba zapomniałeś spakować jakichś tekstur. Wszystkie ludki pokryte są domyślnymi bąblami.
Drugi: przy dojściu do gór, powinien być chyba telepad, tak? Ale jeśli przejdziemy po nim, HUD znika i nie da się nic zrobić.
Czekam na poprawioną wersję.
Pierwszy: chyba zapomniałeś spakować jakichś tekstur. Wszystkie ludki pokryte są domyślnymi bąblami.
Drugi: przy dojściu do gór, powinien być chyba telepad, tak? Ale jeśli przejdziemy po nim, HUD znika i nie da się nic zrobić.
Czekam na poprawioną wersję.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Na pierwszej mapie. A paczki tekstur są tylko takie: spew i AnimalTextures.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Przykro mi, ale nadal nie działa tak jak powinno. Tekstury już działają, ale nadal nie chce przejść na kolejną mapę.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Ja nie mam problemów z pierwszą mapką. Pewnie jeszcze jakiejś paczki brakujeMrocz pisze:Przykro mi, ale nadal nie działa tak jak powinno. Tekstury już działają, ale nadal nie chce przejść na kolejną mapę.
Moje uwagi
+ Pomysł
+ Ciekawe rozwiązania na niektórych mapach
+ Nowe tekstury postaci
- Mało urozmaicone mapki, a niektóre wręcz puste
- Na mapie DarkTemple brak telepada. Nie ma możliwości przejścia do następnej mapy (albo źle szukam )
- Dałbym innego mesha dla mumii. Jak podejdziesz bliżej. widać garnitur
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Widać Mrocz, że na razie tylko ty masz ten problem
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Może to pomożeSilver Dragon pisze:Jeżeli mamy AWPMod'a jeden plik się nie zgadza i mod się krzaczy. Należy skopiować plik AWPModSounds i przemianować go na EDWeaponSounds
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
Mod niezwykle ciekawy i urozmaicony. Żadna z modyfikacji(oprócz ED) nie przyciągnęła mnie na tak długo. Mapki są ciekawe, trzymają klimat. Przeciwnicy też. Podobają mi się smaczki typu spoiler leżące zombie nagle wstają, czy mumiekoniec spoilera.
Bronie dostosowane do klimatu. Poza tym klimat jest świetny. Wszystko utrzymane w
konwencji RPG. Dużo smaczków sekretów i pułapek- to cieszy. Kilka błędów jest- to wiadome, ale tak to już jest we wczesnych wersjach modów.
Podsumowując gratuluję pomysłu i życzę chęci w robieniu nowych prac(może Temple of Magic 2?)
PS: Na mapie gdzie są mumie faktycznie nie ma przejścia.
Bronie dostosowane do klimatu. Poza tym klimat jest świetny. Wszystko utrzymane w
konwencji RPG. Dużo smaczków sekretów i pułapek- to cieszy. Kilka błędów jest- to wiadome, ale tak to już jest we wczesnych wersjach modów.
Podsumowując gratuluję pomysłu i życzę chęci w robieniu nowych prac(może Temple of Magic 2?)
PS: Na mapie gdzie są mumie faktycznie nie ma przejścia.
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."