
[MOD] Zapowiedź - Postal 2: Temple of Magic
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
To są rycerze:)) Muszę zrobić tekstury chłopów/ wieśniaków, żeby wznowić pracę, bo wole na bieżącą wszystko zmieniać i ustawiać, bo później może się zdarzyć, że zapomnę (jak ktoś chce to może mi przysłać te tekstury // szybciej prace ruszą ) 

Ostatnio zmieniony 31 mar 2009, 18:20 przez RaV, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A za wzór możesz użyć choćby xMadCharacters, tam kilka postaci ma shadery.Lothar pisze:jakiś efektowny shader'ek z refleksami na zbrojkę narzuć
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Uznałem, że nie dam rady zrobić pełnej wersji, więc chociaż zrobiłem wersję demo 

- Załączniki
-
- Temple Of Magic.rar
- (12.52 MiB) Pobrany 264 razy
A jakie masz doświadczenie ?? Np. w mappingu, w robieniu tekstur.
Proponowałbym Ci dodać kilka nowych screenów, albo informacji, ponieważ od jakiegoś czasu nic nie wiadomo o Twoim modzie. A to co wcześniej podałeś to za mało aby obiektywnie oceniać!
"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Zagrałem i powiem tak: Szkoda to zostawiać. Fajna idea. Sporo nowych postaci i tekstur (fajni ci półprzeźroczyści). Umiesz to robić i chyba cieszy Cię to robota. Znasz się na triggerach itepe - tylko kontynuować.
A moje uwagi? Zdecyduj się na jedno niebo, albo jasno, albo pochmurnie. No i ciemne niebo jest źle zrobione. Góry są za wysokie, znaczy, od poziomu gruntu po szczyt - to jest nienaturalnie. Teren też pomalowany "na pośpiecha". Jak całe mapy, wszystko byle zaznaczyć, jak ma być, a "potem się poprawi". Teren i niebo do poprawki, przed wszystkim. Poza tym więcej wszystkiego. To jest szkic. Działa, widać, jaki masz zamiar - ale właśnie szkic. Który bardzo chce rozwinięcia!
Acha, te kamienie nie zawsze odblokowały mi dostęp do wczytania kolejnego poziomu. A jeden z klechów (przynajmniej wygląda tak) tkwi głową w dachu. Ale to widać. Trzeba dalej robić, trzeba. Bo fajne. Zapału i radości z tworzenia życzę.
Acha, z tym modem AWPMod to też uważaj. Nowa wersja może mieć pickupy pod innymi nazwami i mapy się wykrzaczą. Może, choć - oby nie miała.
A moje uwagi? Zdecyduj się na jedno niebo, albo jasno, albo pochmurnie. No i ciemne niebo jest źle zrobione. Góry są za wysokie, znaczy, od poziomu gruntu po szczyt - to jest nienaturalnie. Teren też pomalowany "na pośpiecha". Jak całe mapy, wszystko byle zaznaczyć, jak ma być, a "potem się poprawi". Teren i niebo do poprawki, przed wszystkim. Poza tym więcej wszystkiego. To jest szkic. Działa, widać, jaki masz zamiar - ale właśnie szkic. Który bardzo chce rozwinięcia!

Acha, te kamienie nie zawsze odblokowały mi dostęp do wczytania kolejnego poziomu. A jeden z klechów (przynajmniej wygląda tak) tkwi głową w dachu. Ale to widać. Trzeba dalej robić, trzeba. Bo fajne. Zapału i radości z tworzenia życzę.

Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
To są niewykorzystane tekstury AW. Chyba, że ja coś przeoczyłemTiquill pisze:(fajni ci półprzeźroczyści)
Jeżeli mamy AWPMod'a jeden plik się nie zgadza i mod się krzaczy. Należy skopiować plik AWPModSounds i przemianować go na EDWeaponSoundsTiquill pisze:Acha, z tym modem AWPMod to też uważaj. Nowa wersja może mieć pickupy pod innymi nazwami i mapy się wykrzaczą. Może, choć - oby nie miała.
Poza tym pomysł ciekawy. Jak już poprzednik wspomniał górki okalające zdecydowanie za wysokie.
Powodzenia w dalszej pracy
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 


