U mnie się tak dzieje na 3GHz, 1 GB RAM, GF 6200 256MB... gdybym miał lepszą grafę, to może i Crysis by mi poszedł

Ogólnie skopali jak dla mnie totalnie ten cały Unreal Engine w tej grze

No ale cóż poradzić... w ostateczności możesz użyć koda na nieśmiertelność

Możesz też dokonać kilku tweak'ów w pliczku Postal2.INI:
Zmienić
CacheSizeMegs=32 na
CacheSizeMegs=128 (ogólnie nie więcej niż 1/2 pamięci karty graficznej)
NoLighting=False zmień na
NoLighting=True (wyłącza efekty świetlne)
Decals=True zmień na
Decals=False (wyłącza odłamki, dziury po kulach itp)
NoDynamicLights=False zmień na
NoDynamicLights=True (wyłącza dynamiczne oświetlenie)
HighDetailActors=True zmień na
HighDetailActors=False (nie pamiętam co robi

)
UseTripleBuffering=False zmień na
UseTripleBuffering=True (jeśli masz wyłączony VSync)
UseStencil=True zmień na
UseStencil=False (wyłącza używanie Stencil buffer'a dla cieni... nie koniecznie musi pomóc, czasami gra może się nie uruchamiać)
Use16bit=False zmień na
Use16bit=True (zamiast 32 bitowych będziesz miał 16 bitowe kolory... też może powodować krzaczenie się gry)
Use16bitTextures=False zmian na
Use16bitTextures=True (zamiast 32 bitowych tekstur będziesz miał 16 bitowe... też może powodować krzaczenie się gry)
Gra po tych zabiegach może wyglądać nawet obleśnie, ale powinna chodzić płynniej (teoretycznie)
