Eternal Damnation

Rozmowy o Eternal Damnation, odrębnej grze działającej na bazie Postala 2.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

08 maja 2007, 18:48

no problema! :mrgreen: powinien być dobry. Jakby nie, napisz. :-)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Slaytanic
Miłośnik broni
Posty: 149
Rejestracja: 09 maja 2007, 20:21

09 maja 2007, 20:30

W ED grałem, dopóki nie pojawiły się zombiaki. :P Potem zaczęło tak koszmarnie ciąć, że dałem sobie spokój z graniem... a szkoda, bo to IMO jeden z najlepszych modów, jakie kiedykolwiek ujżały światło dzienne.


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

09 maja 2007, 21:43

Też mam ten problem, nawet najniżysz res i minimum detali nie pomaga :-( Ale jakoś się zaparłem i gram w moda dalej 8-)


Awatar użytkownika
Slaytanic
Miłośnik broni
Posty: 149
Rejestracja: 09 maja 2007, 20:21

10 maja 2007, 15:26

Ja nie mam cierpliwości, żeby katować się przy 0 klatkach na sekundę. Stąd z ciężkim sercem odstawiłem moda, zabiorę się za niego z lepszym sprzętem. :P


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

10 maja 2007, 19:45

U mnie się tak dzieje na 3GHz, 1 GB RAM, GF 6200 256MB... gdybym miał lepszą grafę, to może i Crysis by mi poszedł :P Ogólnie skopali jak dla mnie totalnie ten cały Unreal Engine w tej grze 8-) No ale cóż poradzić... w ostateczności możesz użyć koda na nieśmiertelność :-P Możesz też dokonać kilku tweak'ów w pliczku Postal2.INI:
Zmienić CacheSizeMegs=32 na CacheSizeMegs=128 (ogólnie nie więcej niż 1/2 pamięci karty graficznej)
NoLighting=False zmień na NoLighting=True (wyłącza efekty świetlne)
Decals=True zmień na Decals=False (wyłącza odłamki, dziury po kulach itp)
NoDynamicLights=False zmień na NoDynamicLights=True (wyłącza dynamiczne oświetlenie)
HighDetailActors=True zmień na HighDetailActors=False (nie pamiętam co robi :-P )
UseTripleBuffering=False zmień na UseTripleBuffering=True (jeśli masz wyłączony VSync)
UseStencil=True zmień na UseStencil=False (wyłącza używanie Stencil buffer'a dla cieni... nie koniecznie musi pomóc, czasami gra może się nie uruchamiać)
Use16bit=False zmień na Use16bit=True (zamiast 32 bitowych będziesz miał 16 bitowe kolory... też może powodować krzaczenie się gry)
Use16bitTextures=False zmian na Use16bitTextures=True (zamiast 32 bitowych tekstur będziesz miał 16 bitowe... też może powodować krzaczenie się gry)

Gra po tych zabiegach może wyglądać nawet obleśnie, ale powinna chodzić płynniej (teoretycznie) 8-)
Ostatnio zmieniony 10 maja 2007, 19:47 przez Lothar, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Slaytanic
Miłośnik broni
Posty: 149
Rejestracja: 09 maja 2007, 20:21

10 maja 2007, 20:35

Jak ten zabieg spowoduje wzrost o przynajmniej 7 fps na Celku 700Mhz, 256 megsach ramu i radku 9200SE, to pojadę na stadion Red Soxów, obiegnę wszystkie bazy nago i zwalę konia na pozycji wyjściowej. xD Dzięki.


Awatar użytkownika
Kariko
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1227
Rejestracja: 28 gru 2006, 16:51
Lokalizacja: Bydgoszcz / Gdańsk

10 maja 2007, 20:56

Lothar, jak na takim sprzęcie może ci się gra ciąć?? Może długo nie formatowałeś, albo masz zużytego twardziela. Mi na Athlon XP 2600+ (czyli chyba 2GHz, już nie pamiętam, bo zmieniłem teraz na inny), 512 RAM GF FX5900 działało zupełnie płynnie.


Awatar użytkownika
zkar
Wielki Przedwieczny
Wielki Przedwieczny
Posty: 167
Rejestracja: 12 gru 2006, 19:21
Lokalizacja: z Bunkra
Kontakt:

11 maja 2007, 06:08

Jakbyście chcieli to być może będę miał na sprzedaż Radka 9600Pro 256MB na AGP. Na nim mi wszystko cacusio hulało. A tak poza tym to Athlon XP 2500+ , 1024MB RAM, płyta na KT600


Awatar użytkownika
Lothar
Pierwsi PSI
Pierwsi PSI
Posty: 2565
Rejestracja: 30 kwie 2007, 14:10
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

11 maja 2007, 15:34

Kariko pisze:Lothar, jak na takim sprzęcie może ci się gra ciąć?? Może długo nie formatowałeś, albo masz zużytego twardziela. Mi na Athlon XP 2600+ (czyli chyba 2GHz, już nie pamiętam, bo zmieniłem teraz na inny), 512 RAM GF FX5900 działało zupełnie płynnie.
Mnie też to dziwi, zwłaszcza, że z innymi grami takich problemów nie mam (nie licząc Gothic III :-P) :-/ Komp świeżo po formacie, bo miałem problemy ze starowaniem w Postal 2 i ogólnie zamulał, dysk też w dobrym stanie... nie wiem, może Postal nie lubi się z moim kompem :roll:


Awatar użytkownika
Alixo
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1653
Rejestracja: 05 kwie 2007, 07:49
Lokalizacja: localhost

15 maja 2007, 06:50

Mam problem w metrze w klopie jak wchodze do męskiego to critical error mi wyskakuje czy ktoś ma sejva po metro lub wie jak sie nazywa mapa po przejściu metra?


Obrazek
Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

15 maja 2007, 10:26

Alixo pisze:Mam problem w metrze w klopie jak wchodze do męskiego to critical error mi wyskakuje czy ktoś ma sejva po metro lub wie jak sie nazywa mapa po przejściu metra?
szukaj
https://forum.postalsite.info/viewtopic. ... ight=metro


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

26 maja 2007, 12:44

Ponieważ jest cały dział o ED nie ma sensu pisać wszystkiego w 1 temacie zamykam :)


Zablokowany