P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Może ktoś wrzucić to w załącznik ?
Miałem kiedyś ale się usunęło, nie chcę marnować znowu transfera z chomikuj na to samo
Miałem kiedyś ale się usunęło, nie chcę marnować znowu transfera z chomikuj na to samo
I'm fucking insane in the brain.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Przecież jest ustawione na mój koszt, Za free!Pan Szatan pisze:Może ktoś wrzucić to w załącznik ?
Miałem kiedyś ale się usunęło, nie chcę marnować znowu transfera z chomikuj na to samo
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
DziękiRycho3D pisze: Przecież jest ustawione na mój koszt, Za free!
Próbowałem zainstalować na P2C i mi grę rozjebało
Chyba Traffic muszę zainstalować...An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.
POSTAL 2 Build Oct 7 2015 18:31:08
OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1797 MHz with 3981MB RAM
Video: No Video
Level: None
Assertion failed: GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:UnClass.cpp] [Line: 857]
History: (Class AWEffects.DervishSeverDamage) <- UClass::Bind <- (DervishSeverDamage 73570) <- ULinkerLoad::CreateExport <- ULinkerLoad::CreateImport <- IndexToObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad115 23281)) <- ULinkerLoad<<UObject <- FPropertyTag::SerializeTaggedProperty <- (Count 0) <- LoadStream <- (DervishSeverClass[-1]) <- UStruct::SerializeTaggedProperties <- (Class People.AWCatController) <- UClass::Serialize <- (Class People.AWCatController 23281==23281/264729 21036 2246) <- LoadObject <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLo
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 20:14 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.
I'm fucking insane in the brain.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Przecież to zupełnie inny system Ale pewnie dało by się to jakoś wykombinować żeby to odpalić.Pan Szatan pisze:Próbowałem zainstalować na P2C i mi grę rozjebało
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Kiedyś działało jak była wersja 1416Rycho3D pisze: Przecież to zupełnie inny system Ale pewnie dało by się to jakoś wykombinować żeby to odpalić.
EDIT:
Odkryłem trick jak uruchomić P2T z osobnego folderu bez podmiany plików P2
1. Instalujesz moda do X:/Gry/POSTAL 2/Tropic
2. Kopiujesz cały folder System z P2STP
3. W Postal2.ini dopisujesz
Kod: Zaznacz cały
[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=..\Save
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
- Załączniki
-
- Dowód
- Desktop 2016-03-02 20-38-24-348.png (556.34 KiB) Przejrzano 2949 razy
Ostatnio zmieniony 02 mar 2016, 20:46 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 3 razy.
I'm fucking insane in the brain.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
Zainstalowałem w folderze Postal 2 STP przecieżRycho3D pisze:Dopisałeś do Tropica pliki z P2C, zamiast odwrotnie ? Widocznie można i tak.
I'm fucking insane in the brain.
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
XDRycho3D pisze:2.Przelatuje intro i nic nie da się zrobić
Pewnie coś źle zrobiłeś albo spróbuj pominąć intro i dać mapę z domem na start.
I'm fucking insane in the brain.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Po intro włącza się mapa z domem, pokazuję mapę (której nie ma), po zamknięciu mapy stoimy w bezruchu, nawet Esc nie działaPan Szatan pisze:Pewnie coś źle zrobiłeś albo spróbuj pominąć intro i dać mapę z domem na start.
edit
Chyba wiem co jest grane
Jak robimy GameMode to wszystko co jest do p2 nie działa i trzeba robić od nowa.
Misje, dni, kontrolery, itp. Czyli przekopiować pół systemu.
A robi się to tak:
NaszeSperMegaMode.uc
Kod: Zaznacz cały
class NaszeSperMegaMode extends P2GameInfoSingle;
defaultproperties
{
// Blank Day
// This is a DayBase object with no errands defined and a minimal starting inventory.
Begin Object Class=DayBase Name=SandboxDay
Description="Sandbox"
LoadTex="p2misc_full.Load.loading-screen"
PlayerInvList(0)=(InvClassName="Inventory.MoneyInv",NeededAmount=100)
PlayerInvList(1)=(InvClassName="Inventory.StatInv")
// Because of how the day-by-day group code works for spawning daily actors,
// we need to set the UniqueName of this day to DAY_E, and then specifically
// destroy actors belonging to DAY_A, DAY_B, DAY_C, DAY_D, or DEMO.
// This will essentially make the game think it's Friday... mostly
UniqueName="DAY_E"
ExcludeDays[0]="DAY_A"
ExcludeDays[1]="DAY_B"
ExcludeDays[2]="DAY_C"
ExcludeDays[3]="DAY_D"
ExcludeDays[4]="DEMO"
End Object
Days(0)=DayBase'SandboxDay'
PlayerControllerClassName="GameTypes.DudePlayer"
IntroURL="NaszeIntro.fuk"
StartFirstDayURL="mapapierwsz.fuk"
StartNextDayURL="mapakolejna.fuk"
FinishedDayURL="mapakonczącadzień.fuk"
JailURL="police.fuk#cell"
ArrestedScreenTex = "P2Misc.Backgrounds.menu_busted"
GameStateClass=Class'AWGameState'
ChameleonClass=class'ChameleonPlus'
DefaultPlayerClassName="GameTypes.AWPostalDude"
HUDType="GameTypes.AchievementHUD"
GameName="Nazwa Gry"
GameNameShort=""
GameDescription="Opis gry."
}
Kod: Zaznacz cały
[Public]
Object=(Name=NazwaPaczkiZeSryptem.NaszeSperMegaMode,Class=Class,MetaClass=Postal2Game.P2GameInfoSingle)
Ostatnio zmieniony 28 sty 2017, 13:25 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Pan Szatan
- Modder
- Posty: 6208
- Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
- Lokalizacja: Paradise
- Postawił piwo: 5 razy
- Otrzymał piwo: 8 razy
- Kontakt:
I jak tam idzie z portowaniem P2T?
I'm fucking insane in the brain.