Miałem kiedyś ale się usunęło, nie chcę marnować znowu transfera z chomikuj na to samo

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Przecież jest ustawione na mój koszt, Za free!Pan Szatan pisze:Może ktoś wrzucić to w załącznik ?
Miałem kiedyś ale się usunęło, nie chcę marnować znowu transfera z chomikuj na to samo
DziękiRycho3D pisze: Przecież jest ustawione na mój koszt, Za free!
Chyba Traffic muszę zainstalować...An error has occurred. If you continually get the same error, try loading a different save file, submit a bug report, and/or check the Support Forums for assistance.
POSTAL 2 Build Oct 7 2015 18:31:08
OS: Windows NT 6.2 (Build: 9200)
CPU: GenuineIntel PentiumPro-class processor @ 1797 MHz with 3981MB RAM
Video: No Video
Level: None
Assertion failed: GIsEditor || GetSuperClass() || this==UObject::StaticClass() [File:UnClass.cpp] [Line: 857]
History: (Class AWEffects.DervishSeverDamage) <- UClass::Bind <- (DervishSeverDamage 73570) <- ULinkerLoad::CreateExport <- ULinkerLoad::CreateImport <- IndexToObject <- (LinkerLoad Transient.LinkerLoad115 23281)) <- ULinkerLoad<<UObject <- FPropertyTag::SerializeTaggedProperty <- (Count 0) <- LoadStream <- (DervishSeverClass[-1]) <- UStruct::SerializeTaggedProperties <- (Class People.AWCatController) <- UClass::Serialize <- (Class People.AWCatController 23281==23281/264729 21036 2246) <- LoadObject <- ULinkerLoad::Preload <- PreLoadObjects <- UObject::EndLo
Przecież to zupełnie inny systemPan Szatan pisze:Próbowałem zainstalować na P2C i mi grę rozjebało
Kiedyś działało jak była wersja 1416Rycho3D pisze: Przecież to zupełnie inny systemAle pewnie dało by się to jakoś wykombinować żeby to odpalić.
Kod: Zaznacz cały
[Core.System]
PurgeCacheDays=30
SavePath=..\Save
CachePath=..\Cache
CacheExt=.uxx
Paths=..\System\*.u
Paths=..\..\System\*.u
Paths=..\Maps\*.fuk
Paths=..\..\Maps\*.fuk
Paths=..\Textures\*.utx
Paths=..\..\Textures\*.utx
Paths=..\Sounds\*.uax
Paths=..\..\Sounds\*.uax
Paths=..\Music\*.umx
Paths=..\..\Music\*.umx
Paths=..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\..\StaticMeshes\*.usx
Paths=..\Animations\*.ukx
Paths=..\..\Animations\*.ukx
Zainstalowałem w folderze Postal 2 STP przecieżRycho3D pisze:Dopisałeś do Tropica pliki z P2C, zamiast odwrotnie ? Widocznie można i tak.![]()
XDRycho3D pisze:2.Przelatuje intro i nic nie da się zrobić
Po intro włącza się mapa z domem, pokazuję mapę (której nie ma), po zamknięciu mapy stoimy w bezruchu, nawet Esc nie działaPan Szatan pisze:Pewnie coś źle zrobiłeś albo spróbuj pominąć intro i dać mapę z domem na start.
Kod: Zaznacz cały
class NaszeSperMegaMode extends P2GameInfoSingle;
defaultproperties
{
// Blank Day
// This is a DayBase object with no errands defined and a minimal starting inventory.
Begin Object Class=DayBase Name=SandboxDay
Description="Sandbox"
LoadTex="p2misc_full.Load.loading-screen"
PlayerInvList(0)=(InvClassName="Inventory.MoneyInv",NeededAmount=100)
PlayerInvList(1)=(InvClassName="Inventory.StatInv")
// Because of how the day-by-day group code works for spawning daily actors,
// we need to set the UniqueName of this day to DAY_E, and then specifically
// destroy actors belonging to DAY_A, DAY_B, DAY_C, DAY_D, or DEMO.
// This will essentially make the game think it's Friday... mostly
UniqueName="DAY_E"
ExcludeDays[0]="DAY_A"
ExcludeDays[1]="DAY_B"
ExcludeDays[2]="DAY_C"
ExcludeDays[3]="DAY_D"
ExcludeDays[4]="DEMO"
End Object
Days(0)=DayBase'SandboxDay'
PlayerControllerClassName="GameTypes.DudePlayer"
IntroURL="NaszeIntro.fuk"
StartFirstDayURL="mapapierwsz.fuk"
StartNextDayURL="mapakolejna.fuk"
FinishedDayURL="mapakonczącadzień.fuk"
JailURL="police.fuk#cell"
ArrestedScreenTex = "P2Misc.Backgrounds.menu_busted"
GameStateClass=Class'AWGameState'
ChameleonClass=class'ChameleonPlus'
DefaultPlayerClassName="GameTypes.AWPostalDude"
HUDType="GameTypes.AchievementHUD"
GameName="Nazwa Gry"
GameNameShort=""
GameDescription="Opis gry."
}
Kod: Zaznacz cały
[Public]
Object=(Name=NazwaPaczkiZeSryptem.NaszeSperMegaMode,Class=Class,MetaClass=Postal2Game.P2GameInfoSingle)