[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

26 kwie 2011, 14:50

Koloses pisze:Ta na górze naprawdę jest fajna, ale kurcze jak się dalej odejdzie kawałki znikają :(
Miałem ten sam problem z wersją beta headcraba z Set Games
W bocznym panelu animacji dla danego SkeletalMesh'a, w zakładce Mesh zwiększyłem VisSphereRadius do 10000 i problem zniknął. Wartość oczywiście jest zdecydowanie zawyżona, nie chcialo mi się jednak bawić.

Może tu też zadziała ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 15:07

Zrobiłem tak jak Rycho3D napisał..Wyłączyłem LOD i wszystko hula.
Co nie zmienia faktu, że PostED zapisuje paczkę poprawnie, a czasami i tak w grze nie ma efetku i trzeba robić nową paczke..to utrudnia pracę, bo trzeba wszystko ustawić przed wykorzystaniem tego na mapie..
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 15:10 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 15:45

Zrobiłem nowego potworka :lol: Głowę dziewczynki z kucykami (nie testowałem ,ale dałem na chomika)


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 16:06

To ja zamelduję iż działa:
Obrazek
Dobrze że głowy robisz normalnie..ja i tak je sobie przeskaluję, żeby pasowały :D
Pracy nad mapami jeszcze nie zacząłem..czekam na więcej modeli i jakieś tekstury dzieci ^^.Co do postaci będę używał na razie tych 1wszych modeli kindermen i kinderfem.

Teraz pytanie do Rycho3D:
Mogę zrobić te mapy z tymi dziećmi a potem wydać je oczywiście podpisując Ciebie jako autora modeli?Czy sam zrobisz mapy?Jakby coś to wal na gadu, jest na dole posta.

I pytanie do reszty:
Robić je jako postacie z stp?[Nie do pocięcia]Jak się je potnie to kończyny mają rozmiar "dorosły" i wygląda to nieciekawie.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 16:16 przez Koloses, łącznie zmieniany 7 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 16:17

Zrób mapy ja zrobię postacie ;)
Dodaj też szkielety :lol:
Obrazek


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 16:20

Rycho3D pisze:Zrób mapy ja zrobię postacie ;)
Wedle życzenia :)
Dzisiaj nie skończę, ale w tygodniu na pewno wejdzie jakaś Beta [Przecież na razie mamy tylko modele i kilka tekstur głowy].Pomoc byłaby mile widziana.Ja robię tylko za mappera, bo o teksturach ciała akurat nie mam zbyt dobrego pojęcia..to samo z teksturami twarzy.Później może spróbuję swoich sił.Z nagrywaniem głosu nie będzie problemu..gdzieś wala mi się po dysku Av voice changer. :>

Jak będę miał coś więcej, to zrobię temat na Resurrection Studios.


@Edit:W sumie musiałbym wygrzebać aparat.Może pomógłby mi w zrobieniu kilku tekstur :)
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 16:40 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

26 kwie 2011, 16:50

Trzeba by było jeszcze usunąć im wszystkie bronie. Dzieci ze spluwami - to nie to. Lepiej, aby się dało je ciąć, ale jak to powoduje błędy, to mogą być zwykłe, jak w STP, bez cięcia.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 16:59

Jest nowa dziewczynka w sukience ,ale że ma dwie tekstury to przy spaleniu sukienka się nie spala .Może coś wykombinuję by było wszystko na jednej teksturce.
Wrzuciłem na chomika ,ale nie testowałem . :P


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 17:02

Mr Minio pisze:Trzeba by było jeszcze usunąć im wszystkie bronie.
Na razie nie zacząłem jeszcze robić map..Testuję wszystkie modele pokolei ^^.
Dzieci nie będą miały broni.Chyba że ktoś nagle zrobi jakiś krzywy patyk jako broń, to wtedy mógłbym wstawić..albo jako bolton mesh [akcesoria dla przechodniów]
Jest nowa dziewczynka w sukience ,ale że ma dwie tekstury to przy spaleniu sukienka się nie spala .Może coś wykombinuję by było wszystko na jednej teksturce.
Zaraz obczaję.Chyba zapomniałeś dodać teksturki na chomika..nigdzie nie mogę jej znaleźć
Mr Minio pisze:ale jak to powoduje błędy, to mogą być zwykłe, jak w STP, bez cięcia.
Takie będą.Przynajmniej teraz.Cięcie robi bardzo dziwne rzeczy z modelem od powiększania różnych miejsc po rozciąganie go na mapę :D
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 17:07 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 17:30

Daj dzieciom baseball , spray i lalkę krochy :)
Jeśli mają controler Garego to bez broni będą kopały :lol:
Zrobiłem bachoraV2 teraz ma jedną teksturę i powinno być OK.


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 17:35

Rycho3D pisze:Daj dzieciom baseball , spray i lalkę krochy :)
Jeśli mają controler Garego to bez broni będą kopały :lol:
Zrobiłem bachoraV2 teraz ma jedną teksturę i powinno być OK.
Za baseballem niezły pomysł..Spray nie wydaje mi się dobrą bronią dla NPC ..spalą cała mapę.Krotchy'ego też nie dostaną, bo za łatwo będzie go zdobyć w fabule.
Wrzuć teksturę na chomika, bo znowu jest sam model.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 17:38

Pasują tekstury podstawowe ,ale jakieś wrzucę . ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 17:43

Pasują tekstury podstawowe
Obrazek
Jakby pasowały, to bym nie prosił.Jeżeli jednak któreś pasują, to zrób mi listę żebym się nie pomylił jak zacznę pracę nad mapami..Na razie jeszcze się wstrzymuje, bo widzę że robisz szybko modele, a jak bym zaczął teraz mapy to bym nie nadążał :D

Mam, te od mini spódniczek nie pasują..ale sukienka i tak jest biała..zgaduję że bierze teksturę ze szarego obszaru po prawej stronie?
Edit:
Sukienka jest czytana z dolnego prawego rogu tam gdzie szare pole
Dobrze, Przydatna informacja :)
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 17:56 przez Koloses, łącznie zmieniany 4 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 17:54

Sukienka jest czytana z dolnego prawego rogu tam gdzie szare pole


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 17:59



8=======D
ODPOWIEDZ