[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 18:09

Jak zwykle model działa..[taa wiem że od takich dyskusji jest pw, ale lepiej pracować "jawnie", bo i pliki są jawne ]
Obrazek
Edytuj posty.Masz do tego przycisk w prawym górnym rogu wiadomości.
Sukienka musi mieć jednolity kolor, czy można jej zrobić wzory? [kwiatki paski itd.]

@titek:To nie zdjęcie do fapu fapu, tylko tekstura :zbityztropu:
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 18:12 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiszer
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1144
Rejestracja: 30 lis 2008, 18:55

26 kwie 2011, 18:11

Babciu to jest zajebiste :D


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

26 kwie 2011, 18:22

Wygląda bardziej jak nastolatka niż jak dziecko, ale anyway good job! :spoko:


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 18:25

Obrazek
Może być zebra? :bolek:


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 18:27

Rycho3D pisze:Może być zebra? :bolek:
Ta, ale pytałem czy tekstura się nie rozjeżdża jak dodamy jakiś wzorek, bo te mogę zrobić sam.

@Edit:
Nietypowa prośba..Zrób model małej dz**ki.Chcę kilka ustawić na mapie crossroads i w paradise mall [Taa, może przekraczam wszelkie granice, ale kilka osób prosiło żebym o to spytał]
Obrazek
Mały eksperyment 8-)

Co do dz*wki to nie ważne.Widzę że masz kilka tekstur ^^
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 19:22 przez Koloses, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 19:16

Obrazek

Teraz punk :lol:


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 19:42

Obrazek Punk i nowa "przyjaciółka" w grze.Myślę że już od jutra od razu będę mógł zacząć pracę przy ustawianiu ich na mapach..Tymczasem dorabiam tekstury w swej ciemnej pracowni i korzystam z tych, które Rycho3D podał.
Ps.Przydałby się model dziewczynki w spódniczce pasujący do oryginalnych tekstur.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 19:43 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 20:19

A takie postacie mam w moim AW
Obrazek
:P :P :P :P
Może to nie dzieci ,ale też są fajne :)
Co do dziewczynki w spódniczce,schrzaniła się :<
Jutro wieczorem zacznę od nowa .


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 21:50

[youtube][/youtube]
Test nagrany na szybko, gamecam zaczął odmawiać współpracy i nie nagrał dźwięku[A pitch dobrze mam już dobrany, więc chyba nie trzeba będzie nagrywać dialogów..chociaż coś typu "Maaamo!" by się przydało].Byłoby dłużej, ale awp crasha złapało.
Dzieci oczywiście nie będą rozstawione tak gęsto..Będzie ich raczej mniej niż dorosłych i nie wiem czy będą wszędzie [no oczywiste jest, że na złomowisku i w fabryce napalmu ich nie będzie :D ]

Na jutro postaram się zrobić więcej tekstur i spróbuję się dobrać do actor class'a garrego i zrobić z niego nowy.Na dziś nic więcej nie mam.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 21:52 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 kwie 2011, 22:53

Rycho3D, zaraz ściągam z twojego Chomika wszystko co nowe. Zajebiste rzeczy! :headbang:

Koloses, a dokładnie to co z tym mapami chcesz zrobić? Każdą mapę przerabiać? Przecież to będzie duży mod, duża paczka, nadpisywanie oryginalnych map. Po co? Czy to jest takie ważne, gdzie te postaci mają się znajdować, żeby je ręcznie dodawać do mapy? Czy warto? Masz jakiś scenariusz do tego, by tak to dłubać?

No i skrypty pisałem, że zrobię i zrobię to najlepiej, ale nie będę się na siłę wpraszał, bo widzę, że już i z tym zaczynacie.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11954
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

27 kwie 2011, 05:34

Ja tam za skrypty się nie czepiam bo się na tym nie znam !

Co do mapy wydaje mi się że to powinna być szkoła .

Można ustawić takie punkty ,że jak bystander w nie wejdzie to biegnie do wybranego tag-a.
Zrobiłem kiedyś boisko ze stadem Garych i biegali wszyscy za piłką i ją kopali po boisku .Fajnie to wyglądało :D


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

27 kwie 2011, 06:09

Tiquill pisze: i z tym zaczynacie.
Co nie zmienia faktu że o tym pojęcia nie mam.Napisałem, że spróbuję, jednak nie mam nadziei na powodzenie, więc lepiej by zajął się tym ktoś, kto potrafi.O rozmiar map się nie martw.Po dobrym skompresowaniu nic im nie będzie.Chociaż z drugiej strony jakbyś zrobił skrypt można by je dodawać na mapę kodem massacre z AWPModa.Konfigurowalny, więc i za gęsto by nie było.

Co do pytania czy warto..Myślę, że tak, bo wtedy mogę każdemu z osobna ustawić skin odpowiedni do otoczenia i ekwipunek też może mieć osobny.Nie wiem czy przez skrypt i kod dałoby radę coś takiego poczynić.W każdym razie nie umiem, bo nie jestem koderem, praktycznie nigdy przy tym nie dłubałem.
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 06:15 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

27 kwie 2011, 08:47

Koloses pisze:Chociaż z drugiej strony jakbyś zrobił skrypt można by je dodawać na mapę kodem massacre z AWPModa
Cały czas wyobrażam sobie takiego moda jako właśnie kod, który spawnuje na mapę nowe postaci i tak chciałem to zrobić. Robiłby to samodzielnie, bez potrzeby AWPMod. Zaraz zamierzam się za to wziąć.
Koloses pisze:Co do pytania czy warto..Myślę, że tak, bo wtedy mogę każdemu z osobna ustawić skin odpowiedni do otoczenia i ekwipunek też może mieć osobny.Nie wiem czy przez skrypt i kod dałoby radę coś takiego poczynić.
Ja myślałem by dodać do moda jedną mapę, taką prezentacyjną, gdzie naprawdę wiele się dzieje, tam całe clou moda, jego wszystkie zalety. A potem dzieci różnego typu spawnowane na każdej mapie, na którą gracz wejdzie - każdą, także fanowską. Stale obecni w grze na równi z bystanderami. Bo nie wiem, czy taki odpowiedni ekwipunek i ubranie do otoczenia wymagane jest na każdej mapie. Generalnie, dodawanie tego do każdej mapy, po to by tylko tam było, jest mało profesjonalne. Mam na myśli mapy z serii Agent, tam mapy były zmieniane - kto tego teraz jeszcze używa? Żywot krótki. Musiałbyś dobrze kombinować, by wszędzie wymyśleć jakąś sensowną akcję z nimi i umotywować tym dodawanie do każdej mapy.
Rycho3D pisze:Co do mapy wydaje mi się że to powinna być szkoła .
Automatycznie i ja tak pomyślałem. Ale czy tylko szkoła? Można coś jeszcze. No i szkoła nie pochodzi z oryginalnej gry...

Acha, na razie, to paczki róbmy dla STP, bardzo szybko odpalić tą wersję i wygodnie dla testów. Dopiero mapy - i tu problem, szkoła jest w AWP - wypadałoby robić dla obu wersji. Ale gdyby to była 1 czy 2 mapy, to nie ma sprawy, mod dla obu wersji gry.

Co do map, to na razie tyle moich sugestii. Biorę się za wstępny kod. Modele trzeba dobrze przetestować, ale to już widzę że Koloses się tym zajął. Tak więc chyba i Ty, Koloses zrobisz te paczki UKX i UTX, co?
Koloses pisze:https://www.multiupload.com/HM2THA3LZV
Paczka z stp.Zmienione rozmiary "Główek"
Nijak, znikąd i niczym nie mogę pobrać tego poprawnie. Wszędzie niepełne wersje. Pakuj to do zipa. No i od czego masz załączniki, dla kogo one są, co?


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

27 kwie 2011, 11:00

Tiquill pisze:chyba i Ty, Koloses zrobisz te paczki UKX i UTX, co?
Tak.Muszę zrobić porządek, pozamieniać nazwy modeli, bo mam te, co były normalnie i w plikach jest mały "nieład artystyczny", bo na pierwszy rzut oka, ktoś kto będzie chciał grzebać pomyśli sobie "Ale Burdel!", bo nic nie jest nazwane jak trzeba.Zaraz się tym zajmę i wrzucę odpowiednio skonstruowane paczki, chociaż tekstur jeszcze dużo nie mamy to potem będę mógł je przecież aktualizować.Zrobię je przy STP, skoro uważasz, że tak będzie lepiej.

Co do skryptu.Jeżeli chcesz używać jakiejś bazy dla klasy bystandera, to użyj garego.Z stp, bo jak już pisałem modele się źle tną i są z nimi bugi.A jak zamienisz model i ustawienia animacji zwykłego bystandera z stp na to od garego to ragdoll się "wali" po zabiciu takiej osoby.Także jak już to Garry z STP z pozmienianymi wartościami co do głosu,Skeletal Mesha, życia i tych innych atrybutów :>
Tiquill pisze:Generalnie, dodawanie tego do każdej mapy, po to by tylko tam było, jest mało profesjonalne.
Chciałem też pododawać je jako członków grup społecznych w paradise..mali protestanci czy też bezdomni i takie tam.
Tiquill pisze:Mam na myśli mapy z serii Agent, tam mapy były zmieniane - kto tego teraz jeszcze używa?
Link został usunięty to i nikt nie używa, a chciałem kiedyś nawet szukałem - nie znalazłem.
Tiquill pisze:Nijak, znikąd i niczym nie mogę pobrać tego poprawnie.
Nie będą już potrzebne.Myślę że te modele głów, które Rycho zrobił nam narazie wystarczą, a te standardowe już mi tu jakoś nie pasują.

Jeżeli skrypt napiszesz sprawnie, to reszta nie będzie problemem, bo trzeba będzie tylko dopisać do niego ewentualne skiny pasujące do odpowiednich modeli i wariacje co do głów i ich skinów.
Ja myślałem by dodać do moda jedną mapę, taką prezentacyjną, gdzie naprawdę wiele się dzieje
Spróbuję się tym zająć..chciałbym zrobić w końcu coś więcej niż testowy sześćian, albo wstawianie broni/ludzików na mapę.

@Edit:Uporządkowane paczki poszły na PW ;)
@Edit2: Jeszcze co do VoicePitch..najlepsze według mnie to ustawienie między 4 a 5.

@Edit3:Prośba do Rycha:
Jak skończysz model dziewczynki w spódniczce to przydałby się chłopak taki jak ten kindermen, tylko że w bluzie z kapturem [nie na głowie tylko po prostu kaptur zarzucony z tyłu]
Ostatnio zmieniony 27 kwie 2011, 12:11 przez Koloses, łącznie zmieniany 5 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

27 kwie 2011, 13:57

Rycho3D pisze:A takie postacie mam w moim AW
[url=https://img838.imageshack.us/img838/4215/postal4rycho3d.jpg]Obrazek[/URL]
:P :P :P :P
Może to nie dzieci ,ale też są fajne :)
Co do dziewczynki w spódniczce,schrzaniła się :<
Jutro wieczorem zacznę od nowa .
To też przydałoby się dodać. A także nowe skiny ze Sztopora. Można by było zmienić moda z "Dzieci w Postalu" na "Nowe skiny i modele dla ludków[w tym dzieci]". To tylko taka luźna sugestia. ;)

Koloses, fajnie to wygląda, ale nadal wydaje mi się, że głowy są minimalnie zbyt duże. ;)


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
ODPOWIEDZ