[MOD] Dzieci w Postal 2 AWP

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11962
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 09:39

Mr Minio pisze:I jeszcze jedno. Nie wyobrażam sobie dzieci w Postalu z głowami dorosłych. Niscy dorośli(czyli samo zmniejszenie modelu, jak Garry) to karły, dzieci potrzebują młodszych twarzy.
Wystarczy zmienić skin,a głowy dzieci są mało mniejsze od dorosłych .


8=======D
Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

26 kwie 2011, 09:54

Wystarczy tylko to, a tamto, ale nikt tego nie robi, więc to nie jest takie proste na jakie wygląda, czy po prostu nikt się tym nie zajmuje?


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 11:11

Rycho3D pisze:1.Importujesz moje postacie do pakunku GaryCharacters.ukx
Lepiej zrobić nową paczkę, która nie będzie zaśmiecała poprzedniej [potem mogą być problemy z innymi modami]
2.Ustawiasz im textury,lod=0,rotation yaw=-16384,translation z=78
Ten Yaw obraca postać tyłem, do kierunku ruchu.Poprawny to 49152
Rycho3D pisze:6.Ustawiasz nowy skin (nie z pakunku CharmelonSkins ,bo zmieni się mesh)
Można najpierw ustawić nowy skin, a potem zmienić do niego mesh.Nic złego się nie stanie :)

Podaj mi jeszcze atrybuty co do obrócenia KellyHead, bo jest bokiem:
Obrazek
@Edit: A no tak..wpisałem bez "-", i mi źle obróciło.Tak czy inaczej oba działają poprawnie ^^
Ten sam parametr obrotu działa dla głowy.
Polecam się więc na kodera. Idzie mi to całkiem dobrze. ;)
To machnij nową klasę bystandera "Kids"
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 15:09 przez Koloses, łącznie zmieniany 5 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11962
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 11:14

yaw= -16384Obrazek


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 12:16

Obrazek
To teraz napiszę czego nam brakuje:
- Typowo dziecięcych tekstur ubrań i głów
- Nowych meshów głowy [chociaż nie wiedzieć czemu mój edytor nie chce ich wogóle obrócić przez yaw]
- Nowych dźwięków
- Nowych Animacji, chociaż te nie są takie ważne
- Nowej Klasy Bystandera "Kid" lub "Children" jak kto woli..
- No i oczywiście trzeba będzie je wstawić na mapy.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 12:17 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11962
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 12:41

Zrobiłem nowego gnojka w spodenkach,jest ładniejszy i ma fajną teksturę z dziarami :lol:
Jest już do pobrania .


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7046
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

26 kwie 2011, 12:58

Jak będzie nowa klasa, nie powinno być z dodawaniem problemu zarówno za pomocą postED jak i bez niego


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 13:18

Chciałem też dodać, że wstawianie postaci jako Garry nie jest dobrym pomysłem, bo wtedy zachowuje się jak gary i ma jego uzbrojenie.Można oczywiście zmienić AIcontroller na AWBystander i wszystko będzie cacy, ale głos garrego mi do dziecka nie pasuje.Nawet z ustawionym Pitch.

Można by też zrobić temat na RS, ale nie wiem jak przyjęliby ten "odważny" projekt.
@Edit:
https://www.multiupload.com/HM2THA3LZV
Paczka z stp.Zmienione rozmiary "Główek"
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 13:23 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11962
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 13:27

Głos Garego można zmienić w proporcjach postaci "dialog class"
Zrobiłem nową głowę dziecka. Jest też skin . :)


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 13:54

Rycho3D pisze:Zrobiłem nową głowę dziecka.
Po wstawieniu jej do gry jak się patrzy z daleka to brakuje kilku polygonów i głowa jest dziurawa.Z bliska wygląda dobrze.Mógłbyś to poprawić?
Obrazek
Obrazek
Jak widać z bliska jest ok.Model i tekstura bardzo fajne, tylko wymagają poprawki.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 14:00 przez Koloses, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

26 kwie 2011, 14:03

Nieźle to wygląda, jak skończysz, to zapodaj pełną paczkę na jakiś server typu Megaupload.


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11962
Rejestracja: 24 kwie 2011, 14:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 5 razy
Kontakt:

26 kwie 2011, 14:04

ustaw w animacjach LOD "empty" ,a 1 zmień na 0


8=======D
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 14:05

Mr Minio pisze:Nieźle to wygląda, jak skończysz, to zapodaj pełną paczkę na jakiś server typu Megaupload.
On wrzuca pliki .psk na swojego chomika..Jak będzie więcej głów bez błędów [Ta na górze naprawdę jest fajna, ale kurcze jak się dalej odejdzie kawałki znikają :( ]
To mogę zlepić gotową paczkę z mapami [po reinstallu 10th, bo teraz gram na Dr'ce a nikt jej specjalnie nie ściągnie do tego celu ] jeżeli autor oczywiście się nie obrazi. 8-)
@Edit:O zaraz sprawdzę..za szybko piszemy xD
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 14:06 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Mr Minio
Redaktor
Redaktor
Posty: 7035
Rejestracja: 16 wrz 2007, 13:24

26 kwie 2011, 14:09

Koloses pisze:Jak będzie więcej głów bez błędów [...]To mogę zlepić gotową paczkę z mapami
Bardzo bym o to prosił, bo od zawsze marzyłem o dzieciach w Postalu. Gdy modele i skiny będą gotowe, zostaną tylko ewentualnie głosy. :D


"Are the hills going to march off?
Will heaven fall upon us?
Will the Earth open under us?
We don't know. We don't know, for a total eclipse has come upon us..."
Awatar użytkownika
Koloses
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 1023
Rejestracja: 27 kwie 2008, 08:27
Lokalizacja: 67-100

26 kwie 2011, 14:43

Obrazek chyba lekko trzeba będzie głowy w edytorze zeskalować ^^ ..zajmę się tym u siebie.
Dobre przeskalowanie głowy to ustawienie 0.85 w opcjach mesha.
Ostatnio zmieniony 26 kwie 2011, 14:52 przez Koloses, łącznie zmieniany 1 raz.


ODPOWIEDZ