Najlepiej skopiować wszystkie

Ja miejsce mam
[ Dodano: 2008-08-07, 19:07 ]
No to tak:
znalazłem ten plik 'SS-tom1t' w Textures z ED (nawet nie wiem skąd się plik wziął, bo przeszukiwałem katalogi kilkakrotnie

- ale jak jest to się cieszyć trzeba

).
Więc zabrałem tego Shotguna i jest OK. Można strzelać itd.
Kiedy jednak schowałem broń (domyślnie [E]), to po wyjęciu jej z powrotem Koleś pokazuje mi zapałki (to chyba problem wspomniany wcześniej...

).
No dobra, trudno - testuję dalej...
Wystrzelałem broń z pistoletu, to Koleś wyjmuje nowego Shotguna. OK.
Zmieniam broń. Potem wystrzelałem amunicję ze zwykłrego Shotguna i Koleś wyjmuje znowu nowego...
I tak sobie wpisałem kod na amunicję i zacząłem strzelać raz za razem, czyli szybko.
To mi wyskoczył wtedy Critical Error

oto treść:
"Failed to find function PlayWeaponReload in AW7PostalDude aw7_suburbs-1.AW7PostalDude4
Historia: UObject::ProcessEvent <- (ShortyWeapon aw7_suburbs-1.ShortyWeapon1, Function Engine.Weapon.Reloading.BeginState) <- UObject::GotoState <- UObject::ProcessEvent <- (ShortyWeapon aw7_suburbs-1.ShortyWeapon1, Function Engine.Weapon.NormalFire.AnimEnd) <- UpdateAnimation <- AActor::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"
A kod:
IWant Shorty.ShortyWeapon
nie działa mi.
Z tego klomunkikatu, to wynika, że nie ma jakiejś animacji, czy paczki chyba, no nie?
I replacer też by się przydał z zapałkami...
Zamiast zwykłych zawsze można użyć dużej, czyli Koktajl Mołotowa

A z misją w więzieniu to damy radę, bo jak cheatować, to NA MAXXX'A
