Bronie w modzie AWP

Tylko o P2: AW, AW7/AWP oraz AWPMod - i o żadnych innych modach.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2008, 23:27
Lokalizacja: Internet :)

30 lip 2008, 00:18

Witam :)
W jaki sposób mógłbym mieć w AWP Shotguna, który jest na początku AVPC v1120 w przyczepie Kolesia?
To ten z drewnianą obudową z nabojami ładowanymi pojedyńczo.
Bardzo mi na tym zależy.
Muszę mieć tą broń, jest fantastyczna.
Nie musi być wcale ładowania broni - wystarczy, żeby była sama broń.
Czy trzeba tworzyć nowego moda, a może wystarczy skopiować jakieś pliki?
I też nie wiem, z którego moda pochodzi ta broń: Steven's Mod, czy TnInventory, bo mi się zdaje, że Steven's Mod.
Nie siedzę za bardzo w modyfikacjach Postala, bo gra jest stworzona trochę inaczej niż inne mi bardziej znane, dlatego nie wiem za bardzo co i jak zrobić :)
Broń nie musi być też umieszczona na mapie - może być za pomocą kodu możliwość zdobycia jej, tylko żeby była :)
Prooszę o pomoc...
Ostatnio zmieniony 30 lip 2008, 11:04 przez mrv, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

31 lip 2008, 23:04

Chodzi Ci chyba o Pump Action Shotgun, o którym sam wspomniałeś tu - tą broń daje nam w AVPC v1120 mod StevensMod. Nie polecam jednak tego moda na źródło tej broni. Bronie ze SM, bardzo obiecującego i nowatorskiego moda, mają jednak to do siebie, że nie działa na nie kod zwiększający amunicję. Gdy ją wystrzelasz, słyszysz tylko "klik" pustego magazynka, gdy chcesz strzelić. Potrafi to być irytujące, choć, może akurat dla ciebie, to ci pasować, nie wiem. Ów shotgun to broń z ED i z ED właśnie do SM on trafił. A jak dodać do AWP bronie z ED? Dużo o tym na forum, choćby i w tym temacie, znajdziesz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2008, 23:27
Lokalizacja: Internet :)

01 sie 2008, 20:36

No to tak:
Skopiowałem następujące pliki z ED do AW (tam mam AWP):

Animations:
- AW7_EDWeapons
- AW7_Weapons
- AWWeaponAnim
- ED_Weapons
- ED_Weapons2
- Wolve
- Patch1_FP_Weapons

System:
- Inventory.int
- Inventory.u
- MoreGames.int
- MoreGames.u
- Shorty.u

Textures:
- ED_WeaponSkins


Następnie wpisałem kod:
- "IWant Shorty.ShortyWeapon" - no i nic :/
wpisałem też
- "IWant Inventory.ShortyWeapon"
- "IWant Shotty.ShottyWeapon"
- "IWant Inventory.ShottyWeapon"
także nic :/

Może coś pominąłem?
A może trzeba tą broń umieścić gdzieś na mapie? (chociaż nie wiem jak :P)

ALCRD napisał:
"lol all i have to do is to copy those files to AWP ... (not mentioning copying the weapon models anims and .u files)
... and then the editor .. insert weapons to world and violla ..."
tu jest niby napisane, żeby wrzucić broń do gry, no chyba, że źle zrozumiałem...
Proszę o pomoc :)

Albo może brakuje modyfikacji plików *.ini???
albo coś jeszcze innego?
Jak sobie czytałem, to wyjdzie na to samo (chyba), jak skopiuję pliki z ED do AWP, co zainstaluje ED w katalogu AWP...
tak mi się wydaje.
Jednak nie umiem wrzucić broni na jakąkolwiek mapę, ale to chyba wyższa szkoła, a ja siedzę w tym dopiero 3 albo 4 dni :P
Ostatnio zmieniony 01 sie 2008, 22:39 przez mrv, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 sie 2008, 18:45

Próba wydzielenia plików z ED tylko dla jednej broni nie jest zbyt fortunna, bo przemieszanie w plikach, co do czego, jest w ED duże i trudno się połapać. Trzeba takie skrypty z Shorty.u wypakować do edytowalnych plików .UC i w nich szukać w DefaultProperties, do jakich paczek się odnoszą. I te paczki również wrzucić do AWP. A jest z tym trochę roboty.

Można łatwiej, choć też nie aż tak łatwo. Otwierasz PostED, ten z AWP, wczytujesz plik Shorty.u. Dodajesz broń (jak dodać - tu) do mapy. Wybierasz z menu Tools -> Check Map for Errors. Jeśli wskaże Ci braki paczek, uzupełnij o nie. Broń dodałeś do swojej mapy, zapisujesz mapę. Sprawdzasz w grze, czy działa.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2008, 23:27
Lokalizacja: Internet :)

02 sie 2008, 23:35

https://img218.imageshack.us/img218/5746 ... roroz8.jpg

Zrobiłem tak, jak mi poradziłeś (przynajmniej tak mi się wydaje :P)
Załadowałem też teksturę, w której jest Shorty, no i nadal nie wychodzi... :/
Udało się wgrać Shotguna i Sawn-Off, ale tego nie idzie...
Może jakiś StaticMesh, czy coś?
Ostatnio zmieniony 02 sie 2008, 23:36 przez mrv, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

03 sie 2008, 01:14

Oto wszystko z DefaultProperties (po wypakowaniu do plików UC), czego broni potrzeba do szczęścia:

InventoryType=Class'MaD_ED.GaugeAmmunition'
StaticMesh=StaticMesh'MaD_EDMeshes.GaugeAmmoMesh'
FireSound=Sound'Zombification.Weapons.shotgun_fire'
StaticMesh=StaticMesh'ED_TPMeshes.Weapons.TP_Shotgun'
BounceSound=Sound'ed_moresounds.ejection.Weapondrop'
ShortSleeveType=Class'Inventory.ShotGunWeaponSS'
InventoryType=Class'Shorty.ShortyWeapon'
StaticMesh=StaticMesh'ED_TPMeshes.WeaponPickups.PU_Shotgun'
Mesh=SkeletalMesh'MP_Weapons.MP_SS_Shotgun'
Skins(0)=Texture'ED_WeaponSkins.shotgun.shottyskin'
Skins(1)=Texture'ED_WeaponSkins.Misc.dude_arms'
Skins(3)=Texture'ED_WeaponSkins.Misc.dude_arms2'
AmmoName=Class'MaD_ED.GaugeAmmunition'
PickupClass=Class'Shorty.ShortyPickup'
AttachmentClass=Class'Shorty.ShortyAttachment'
Texture=Texture'ED_Hud.HUDshotty'
Mesh=SkeletalMesh'ED_Weapons.ED_Shotgun_NEW'

Pogrubiłem nazwy paczek, rozszerzenia już musisz sam sobie odszukać (który to tekstury, który meshe...). To wszystkie, bardziej i mniej potrzebne pliki. Jak widzisz, jest tego więcej, niż się spodziewałeś. I najprawdopodobniej to nie będzie jeszcze wszystko. Bo któraś z tych paczek może będzie potrzebowała innej jeszcze. I tak dalej...

Wydzelić jedną broń nie jest łatwo. Lepiej wszystko wrzucić. Ale, chociaż się "wdrożysz" w temat przy okazji. :faja:


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2008, 23:27
Lokalizacja: Internet :)

03 sie 2008, 16:35

Eeh...
No to tak:
Skopiowałem te pliki, co mi poradziłeś i nareszcie można wrzucić broń do mapy poprzez edytor.
I wszystko byłoby dobrz, gdyby nie to, że kiedy wrzucę tą broń na mapę, to wchodząc na nią - ukazuje mi się że połowy mapy po prostu nie ma - wycięło ją jakoś (ten fragment, na którym jest broń).
Wszystko jest szare w tym miejscu, czyli nic nie ma.

Ponadto, skopiowałem jeszcze ponad 1GB do folderów AW z ED i po tym zabiegu także nic, czyli to samo :/
Ja to już nie wiem co tu robić... :(


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

05 sie 2008, 01:54

Dalej nie rozwiazales problemu?
Spróbój tym sposobem :
1.Otwórz edytor do postala AWP
2.Otwórz mapę którą chcesz edytować,I naciśnij na ikonkę szacha na górze.
3.Kliknij open i kliknij tam 2 razy na shorty.u
4.Teraz rozwiń kategorię Actor
5.Zaznacz pickup
6.Zaznacz p2weaponpickup czy jakoś tak
7.Teraz jedź na intuicję , prawdopodbnie nazwa broni będzie miała w sobie słowo "shorty"
8.Zaznacz ją klikając na nią raz.
9.Teraz przełącz się na dolne lewe okienko ale nie wyłaczaj tego okienka z zaznaczoną bronią.
10.Teraz nacisnij prawym przyciskiem myszy na to lewe dolne okienko i powinna pojawić się opcja "add*******" (gdzie ******* to nazwa broni)zapisz i włącz mapę.


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

05 sie 2008, 20:21

mrv pisze:wrzucę tą broń na mapę, to wchodząc na nią - ukazuje mi się że połowy mapy po prostu nie ma - wycięło ją jakoś (ten fragment, na którym jest broń).
Wszystko jest szare w tym miejscu, czyli nic nie ma.
Być może nieopatrznie coś zmieniłeś na mapie (przesunąłeś brusha, mesha, to się zdarza). Spróbuj to zrobić jeszcze raz, przebudowując mapę (choć build tylko dla broni całej mapy nie wydaje mi sie potrzebny, ale...). Otwórz oryginalną mapę i zacznij dodawanie broni od nowa. Z menu Build w głównym oknie edytora wybierz Build All. Potrwa to trochę. Zapisz mapę, zagraj...

Acha, i zawsze pamiętaj o zapisaniu kopii zapasowej mapy, którą zmieniasz.
Ostatnio zmieniony 05 sie 2008, 20:23 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2008, 23:27
Lokalizacja: Internet :)

06 sie 2008, 14:05

@little_psycho - dokładnie tak robiłem!

@Tiquill - backup'a zrobiłem na początku :)


Spróbowałem inaczej.
W końcu wyczaiłem:
"Nie można znazeźć pliku dla paczki 'SS-tom1t'".
Byłoby OK, tylko tej paczki nigdzie nie ma :/
Wcześniej były jeszcze paczki:
- 'Scope1'
- 'Bong'
ale one istnieją, zaś tej nie ma nigdzie - jest tylko mesh 'SS-tom1l' ...
Ostatnio zmieniony 06 sie 2008, 14:26 przez mrv, łącznie zmieniany 3 razy.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

06 sie 2008, 17:00

Aha , to sorry za nieporozumienie...Ale zaraz....Chciałeś dodać tą strzelbę z ED czy AVPC?
Bo ta z ED ładnie rozwala główki , ale jest z nią problem.Często po prostu znika i nie możesz jej wybrać gdy ją masz w ekwipunku.


Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7040
Rejestracja: 11 sie 2007, 22:28
Lokalizacja: East Mayberry

06 sie 2008, 18:32

little_psycho pisze:Bo ta z ED ładnie rozwala główki , ale jest z nią problem.Często po prostu znika i nie możesz jej wybrać gdy ją masz w ekwipunku.
Shorty gryzie się z zapałkami w AWP. Pudełka z zapałkami nie da się wyrzucić, stąd te problemy.


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

06 sie 2008, 18:36

Kurde szkoda...Silver Dragon, Nie wiesz czy można zrobić replacera z zapałkami ? Chodzi mi oto żeby zamienić zapałki na inną broń.


Awatar użytkownika
mrv
Miłośnik broni
Posty: 102
Rejestracja: 29 lip 2008, 23:27
Lokalizacja: Internet :)

06 sie 2008, 19:33

Eeh..
Jeżeli to tak wygląda, to trochę kijowo...
Mi to pokazuje, że nie ma pliku z paczką 'SS-tom1t", a co to jest, to ja nie wiem...
W takim razie, może łatwiej byłoby to właśnie zamienić jakoś...
Ostatnio zmieniony 06 sie 2008, 19:33 przez mrv, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
little_psycho
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1074
Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
Lokalizacja: Z odbyta

06 sie 2008, 19:48

Chcesz to Ci wyślę mapkę aw7_suburbs-3 przerobioną.Mam w niej tego shotguna w domu sasiąda , i dużo innych zabawek, jednak musisz mieć zainstalowane te mody :
Alcrd wszystkie bronie oprócz nowego skinu granatu
ED zainstalowany na AWP (albo pliki z broniami ale ja nie wiem które to)


ODPOWIEDZ