Bronie

Zapowiedzi i spekulacje dotyczące trzeciej części gry.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

18 lip 2007, 21:08

kmieciu juz chyba o tym pisalem w tym temacie xD
ale mozliwosc tuningowania broni to jest to czego pragne dodawac tlumiki lunety powiekszac magazynki


Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

19 lip 2007, 14:16

Powinno być bardziej realistycznie z tymi broniami. Np.: na początku Koleś mógłby znależć gdzieś wiatrówkę. Wtedy musiałby mieć do niej i śrut i naboje z CO2


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

19 lip 2007, 19:16

Oby tylko nie było to zbyt mozolne zajęcie. Najlepiej by było, gdyby po ukończeniu misji dostawało się bonus w posaci broni.


Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

19 lip 2007, 19:30

Nie. Ja się nie zgadzam. Już prędzej broń do wykonania misji, tak jak w AW dostawało się młot, granaty i rakietnicę do mordowania krów


Awatar użytkownika
Robseßed
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4985
Rejestracja: 14 paź 2006, 12:33
Lokalizacja: Lodsch
Kontakt:

19 lip 2007, 19:33

Tak też mogłoby być. Oby tylko e bronie łączyły się z zajęciem, jakiego mamy się podjąć. Tak jak ten owy młot w AW.


Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

19 lip 2007, 19:35

Np. suwenira na pedałów


Awatar użytkownika
Mixer
Noob Killer
Noob Killer
Posty: 2203
Rejestracja: 11 gru 2006, 19:40

19 lip 2007, 20:55

jesli mialy byc bronie bonusowe to takie ,,dziwne"
np w normalnej grze mamy bazuke ktora strzela rakietami a bonusowa kotami ;)


Awatar użytkownika
Spoonman
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 319
Rejestracja: 30 lip 2007, 11:29
Lokalizacja: zza węgła

30 lip 2007, 14:01

Nie może oczywiście zabraknąć Shrinker'a z Duke Nukem 3D!


Speed means freedom of the soul
Awatar użytkownika
Edek
Modder
Modder
Posty: 116
Rejestracja: 30 paź 2007, 13:46
Lokalizacja: Rapture

11 lis 2007, 10:41

W niektórych grach jest mp3 więc w postalu 3 też przydało by się.


Awatar użytkownika
Karpiu
Zabójca na sterydach
Zabójca na sterydach
Posty: 516
Rejestracja: 20 lis 2007, 21:24
Lokalizacja: Eichenbruck

27 lis 2007, 16:28

M79 i sznur (normalny atak uderzenie alternatywny duszenie ale nie koniecznie szyi)

fajnie by było gdyby tym sznurem machano gdy sie dusi faceta trzaskać o ziemiei nie wstanie


Awatar użytkownika
Artek26
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 19 maja 2008, 17:09
Lokalizacja: Sie biorą debile.

25 maja 2008, 12:31

Ja bym chciał żeby można było jeździć pojazdami (auta,motocykle,czołgi) i żeby byli hitlerowcy (po to żeby ich zabić za to że nam polskie pod okupacje zwieli) i żeby były bronie z II wojny światowej typu MP44, Sten mark 2,Music-Nagnat,PPSZ, (jak były atkie bronie podane to sorry bo nie czytałem wszystkiego [za dużo tego]).


Awatar użytkownika
Piter1372
Miłośnik broni
Posty: 119
Rejestracja: 22 maja 2008, 11:58
Lokalizacja: zawiercie

25 maja 2008, 14:01

ja bym chciał baseballa zrobionego z tytanu, albo C4 :@=: :jihad: albo jakieś bronie do cichego eliminowania celu typu: arszenik (trucizna w butelce), albo nóż wojskowy :P


Obrazek
Awatar użytkownika
eddie
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1345
Rejestracja: 19 kwie 2007, 16:18
Lokalizacja: Breslau

07 cze 2008, 17:35

Ostatnio nawiedza mnie tesla (ci co grali w Return to castle Wolfenstein wiedzą)


Awatar użytkownika
shocker
Wnerwiony urzędas
Posty: 18
Rejestracja: 07 cze 2008, 16:23

08 cze 2008, 14:40

eddie pisze:Ostatnio nawiedza mnie tesla (ci co grali w Return to castle Wolfenstein wiedzą)

taki pret z 3 wystającymi patykami pod napieciem czy cos takiego haha dobre by było
ja mam kilka pomysłów:
-sticky bomb (wynalazek z II wojny to jest granat rzucasz w kogos i sie do niego przykleja no i.... bum)
-zwyczajny kwas ( tzn nie wnikam czy w fiolce czy w jakims pistolecie ale polewając twarz bysmy szybko wydzieli jak ludzka twarz ulega destrukcyjnej sile kwasu siarkowego czy fosforowego)
-rusznica przeciwpancerna ( cos jako mocny kaliber przebijałoby pancerz drzwi itp a naboje jak do 9mm)
-no i wędka ( a tak dla beki zarzucasz na goscia bierzesz do siebie a on się rwie w konsekwencji rozrywając np twarz)


Awatar użytkownika
Rams
Wnerwiony urzędas
Posty: 10
Rejestracja: 23 gru 2008, 13:18
Lokalizacja: ze wsi

05 sty 2009, 18:14

Do mojego pomysły potrzebne byłoby FPP bo z TPP mało co widać i przez TPP to może już nie być postal.

Więc dla mnie każda broń powinna mieć kilka zastosowań, opiszę tutaj jakbym widział pięści.

Otóż podchodzimy do takiej ofiary uderzamy ją w żuchwę po czym gość pada na ziemię, bierzemy go za rękę i ją łamiemy (tak, że kość wystaje z drugiej strony) dodatkowo jak mamy jakieś ostre narzędzie to możemy go trochę podźgać w tą rękę. Jak się gościu nacierpi (ale nie umiera!) to sypiemy solą zabraną ze spożywczego, następnie wyrywamy gałki oczne i wbijamy np. miecz, wiercimy wiertarką albo wciskamy tam długopis. Robiąc to szybko (zanim gość się wykrwawi) odcinamy mu stopy, jedną wkładamy do gęby i takowego za szyję przyciągnąć pod ścianę, potem gdy jest nieżywy można by mu tak długo młotkiem walić w łeb aż się nie zrobi dziura, z tej dziury wyjmujemy mózg i rzucamy go na ziemię. Po skończeniu obsikać gościa i kopnąć go kilka razy, potem fajnie by było gdyby była możliwość wzięcia gościa i zaniesienia go np. do rzeźni i wrzucenia go do maszyny robiącej parówki :D

Cóż chociaż mówiłem, że same pięści to wyszło z tego trochę więcej ale takich zastosowań do każdej broni powinno być z 10, do tego jeżeli ma się więcej narzędzi tym zabijanie byłoby rozmaitsze.


Zablokowany