Samochody

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Awatar użytkownika
55TIGER39
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 21 lis 2012, 22:00

28 lis 2012, 18:05

Niestety dalej nie chwytam o co kaman.Jeśli ktoś może to proszę o wstawkę plików z tego moda tak że jak wgram pod Awp/Aw7 to jedno auto będzie ustawione obok przyczepy Kolesia jedno za przyczepą kolesia ,a jak od przyczepy wychodzi się na ulice w tej jakby uliczce z boku stała reszta


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

28 lis 2012, 18:31

Nie mam AVP
Samochód wtawiasz tak:
1. uruchamiasz PostalED
2.Otwierasz mapę w której chcesz wstawić auto. "File>Open"
3.uruchamiasz zakładkę "Actor Classes Browser" (np. klikając ikonkę pionka u góry edytora)
4.W tej zakładce klikasz "File>Open"(lub ikonkę folderu ze strzałką ) i wybierasz auto ktróre chcesz wstawić np. CarVolga.u
5.Klikasz (plusik +)przy napisie +Actor
6.klikasz +KActor
7.Klikasz +Cars
8.Klikasz +R3DVechicle
9.Zaznaczasz napis Volga
10.klikasz na mapie (prawy przycisk myszy) i wybierasz opcję "Add Volga Here"
11.Zapisujesz mapę "File Save " (w głównym oknie )
12.Odpalasz grę (lub w edytorze klikasz ikonkę Joystick u góry)
Powodzenia :D


8=======D
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

28 lis 2012, 22:11

Rycho3D musisz zacząć pisać tutki :) dla dzieci:) . Tak to napisałeś że dziecko 2 letnie pojmie , teraz chyba już nikt nie będzie miał z tym problemów. Tylko jazda zostanie :D


Awatar użytkownika
55TIGER39
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 21 lis 2012, 22:00

29 lis 2012, 13:18

Za cholery może dodasz jakieś screeny z jak to robić bo za cholere tego nie moge ogarnoć.Mape otworze ok ale ani się po niej poruszać ani opcji nie potrafie wyszukać.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 13:18 przez 55TIGER39, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

29 lis 2012, 14:53

Ja dam ci mały tutorial poruszania itp.:
Gdy dodasz [PPM] na mapie samochód i chcesz go poruszyć
a) na widoku 3D:
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [LPM] w skali X
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [PPM] w skali Y
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i jednocześnie [LPM] i [PPM] w skali Z
b) na widoku top, front i side:
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [LPM] we wszystkie strony
- naciskasz ctrl (by obkręcać przedmiot bez kamery)/shift (by obkręcać przedmiot z kamerą) i [PPM]
Widok front ma najczęściej odwzorowanie do skali Z, a top do X,Y.

...najlepiej jest myszką ruszać w lewo i w prawo w skali X,Y; w skali Z ruszaj w górę, dół (przód, tył).

Gdy TY chcesz się poruszać:
- po ogólnej mapie: naciskasz LPM by poruszać się chodząc po mapie, naciskasz PPM by rozglądać się po mapie i naciskasz jednocześnie LPM i PPM by poruszać się w górę i w dół (jak winda).

Jak jeszcze nie zrozumiesz czegoś, pisz :P


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lis 2012, 03:03

Rycho3D pisze:Zamykam prace nad ZombieCarMod (na stałe)
Kolejne auta, mogą pojawić się w innym projekcie.
I szkoda i jest nadzieja, że będą mniej grę cięły. I ja robiłem tutka (ale nie mam już dziś siły tego publikować) i mam taki problem, że nowe rozwiązanie z Traffic nie pozwala uruchomić mapy. Błąd (może przyda się na potem :P ) brzmi tak:

Kod: Zaznacz cały

Critical: (CarVolga Autoplay.CarVolga2, Function Traffic.PersonalCar.PostBeginPlay)
Coś tam dodałeś w PostBeginPlay niesłusznego. ;) I takie braki:

Kod: Zaznacz cały

Warning: Missing Class Class Postal2Game.ObjectPool
Warning: Missing Sound Sound R3Dradio.cardoor
Warning: Missing Sound Sound R3Dradio.cardoorclose
A o co chodziło z tym Traffic, jaka idea? I czy to "zaczyn" na nowego moda?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

30 lis 2012, 18:36

Coś tam dodałeś w PostBeginPlay niesłusznego. ;) I takie braki:
Nie działa w STP bez moda dodającego cienie bystkom .Zauważyłem po fakcie .
100% działa w eliminator.
Tiquill pisze:A o co chodziło z tym Traffic, jaka idea? I czy to "zaczyn" na nowego moda?
Możliwe ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

30 lis 2012, 20:10

Dodaj to do całej paczki z R3DShadows :P
I ostateczną wersję ZCM (dla tego kto nie ma kompletnej)


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

02 gru 2012, 14:08

Ta wersja powinna działać wszystkim
Dodałem też mapkę
Download


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 gru 2012, 01:19

A ja uporałem się ze swoim tutorialem, jest tutaj.
ZigHor pisze:I ostateczną wersję ZCM
Dobry pomysł. Jakiś Finish, Closed czy tym podobne. ;)
Rycho3D pisze:Ta wersja powinna działać wszystkim
Dodałem też mapkę
Zasysam. Limit darmowego transferu się ci wyczerpał. xD


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 gru 2012, 05:28

Zasysam. Limit darmowego transferu się ci wyczerpał. xD
Już dodany ;)
Tiquill pisze:A ja uporałem się ze swoim tutorialem, jest tutaj.
Dzięki za fatygę. Dobra robota.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

07 gru 2012, 17:13

Rycho3D pisze:Ta wersja powinna działać wszystkim
Dodałem też mapkę
Co za wrażenie! Jakbym jeździł po mapie 1nsane, podobne ludzie robili. :) Stare dobre czasy! No i te pętle. Fajna zabawa. To do mapy. Co do moda Traffic. Wolałbym usunięcie kłopotliwego kodu w PostBeginPlay niż podmianę Postal2Game, ale cóż. Dotąd na twoich wózkach jeździłem na oryginalnej paczce Postal2Game, teraz sprawdzę, co ta podmiana da. Oby dużo! ;)

I taka uwaga ogólna co do samochodów. Za szybko ulegają uszkodzeniu i tym samym zbyt łatwo wybuchają. A przynajmniej na takiej zapętlonej mapie żywotność by się im przydała zdecydowanie większa.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

10 gru 2012, 13:40

Teraz coś mojego .
Dodatek do Marica :) Zrobiony :diabeł:
Można ciąć ludzi :lol:
Załączniki
RiGStudioCarmageddon.rar
(371.98 KiB) Pobrany 228 razy
Ostatnio zmieniony 10 gru 2012, 13:41 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

10 gru 2012, 14:04

Daj w temacie o ProjectMarica


8=======D
Awatar użytkownika
55TIGER39
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 21 lis 2012, 22:00

01 cze 2013, 12:34

OKej uporałem się z tym.Maluszek dodany obok przyczepy ale jest tu problem.W niektórych miejscach jak jadę zacina mnie. Komp nie jest zły jak w FC3 czy AS III grałem na Full detalach. No i nie idzie przejechać z mapki do mapki. Da rade coś z tym zrobić ?


ODPOWIEDZ