Samochody
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Niestety dalej nie chwytam o co kaman.Jeśli ktoś może to proszę o wstawkę plików z tego moda tak że jak wgram pod Awp/Aw7 to jedno auto będzie ustawione obok przyczepy Kolesia jedno za przyczepą kolesia ,a jak od przyczepy wychodzi się na ulice w tej jakby uliczce z boku stała reszta
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie mam AVP
Samochód wtawiasz tak:
1. uruchamiasz PostalED
2.Otwierasz mapę w której chcesz wstawić auto. "File>Open"
3.uruchamiasz zakładkę "Actor Classes Browser" (np. klikając ikonkę pionka u góry edytora)
4.W tej zakładce klikasz "File>Open"(lub ikonkę folderu ze strzałką ) i wybierasz auto ktróre chcesz wstawić np. CarVolga.u
5.Klikasz (plusik +)przy napisie +Actor
6.klikasz +KActor
7.Klikasz +Cars
8.Klikasz +R3DVechicle
9.Zaznaczasz napis Volga
10.klikasz na mapie (prawy przycisk myszy) i wybierasz opcję "Add Volga Here"
11.Zapisujesz mapę "File Save " (w głównym oknie )
12.Odpalasz grę (lub w edytorze klikasz ikonkę Joystick u góry)
Powodzenia
Samochód wtawiasz tak:
1. uruchamiasz PostalED
2.Otwierasz mapę w której chcesz wstawić auto. "File>Open"
3.uruchamiasz zakładkę "Actor Classes Browser" (np. klikając ikonkę pionka u góry edytora)
4.W tej zakładce klikasz "File>Open"(lub ikonkę folderu ze strzałką ) i wybierasz auto ktróre chcesz wstawić np. CarVolga.u
5.Klikasz (plusik +)przy napisie +Actor
6.klikasz +KActor
7.Klikasz +Cars
8.Klikasz +R3DVechicle
9.Zaznaczasz napis Volga
10.klikasz na mapie (prawy przycisk myszy) i wybierasz opcję "Add Volga Here"
11.Zapisujesz mapę "File Save " (w głównym oknie )
12.Odpalasz grę (lub w edytorze klikasz ikonkę Joystick u góry)
Powodzenia

8=======D
Rycho3D musisz zacząć pisać tutki
dla dzieci:) . Tak to napisałeś że dziecko 2 letnie pojmie , teraz chyba już nikt nie będzie miał z tym problemów. Tylko jazda zostanie 


Za cholery może dodasz jakieś screeny z jak to robić bo za cholere tego nie moge ogarnoć.Mape otworze ok ale ani się po niej poruszać ani opcji nie potrafie wyszukać.
Ostatnio zmieniony 29 lis 2012, 13:18 przez 55TIGER39, łącznie zmieniany 1 raz.
Ja dam ci mały tutorial poruszania itp.:
Gdy dodasz [PPM] na mapie samochód i chcesz go poruszyć
a) na widoku 3D:
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [LPM] w skali X
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [PPM] w skali Y
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i jednocześnie [LPM] i [PPM] w skali Z
b) na widoku top, front i side:
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [LPM] we wszystkie strony
- naciskasz ctrl (by obkręcać przedmiot bez kamery)/shift (by obkręcać przedmiot z kamerą) i [PPM]
Widok front ma najczęściej odwzorowanie do skali Z, a top do X,Y.
...najlepiej jest myszką ruszać w lewo i w prawo w skali X,Y; w skali Z ruszaj w górę, dół (przód, tył).
Gdy TY chcesz się poruszać:
- po ogólnej mapie: naciskasz LPM by poruszać się chodząc po mapie, naciskasz PPM by rozglądać się po mapie i naciskasz jednocześnie LPM i PPM by poruszać się w górę i w dół (jak winda).
Jak jeszcze nie zrozumiesz czegoś, pisz
Gdy dodasz [PPM] na mapie samochód i chcesz go poruszyć
a) na widoku 3D:
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [LPM] w skali X
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [PPM] w skali Y
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i jednocześnie [LPM] i [PPM] w skali Z
b) na widoku top, front i side:
- naciskasz ctrl (by poruszać się bez kamery)/shift (by poruszać się z kamerą) i [LPM] we wszystkie strony
- naciskasz ctrl (by obkręcać przedmiot bez kamery)/shift (by obkręcać przedmiot z kamerą) i [PPM]
Widok front ma najczęściej odwzorowanie do skali Z, a top do X,Y.
...najlepiej jest myszką ruszać w lewo i w prawo w skali X,Y; w skali Z ruszaj w górę, dół (przód, tył).
Gdy TY chcesz się poruszać:
- po ogólnej mapie: naciskasz LPM by poruszać się chodząc po mapie, naciskasz PPM by rozglądać się po mapie i naciskasz jednocześnie LPM i PPM by poruszać się w górę i w dół (jak winda).
Jak jeszcze nie zrozumiesz czegoś, pisz

- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
I szkoda i jest nadzieja, że będą mniej grę cięły. I ja robiłem tutka (ale nie mam już dziś siły tego publikować) i mam taki problem, że nowe rozwiązanie z Traffic nie pozwala uruchomić mapy. Błąd (może przyda się na potemRycho3D pisze:Zamykam prace nad ZombieCarMod (na stałe)
Kolejne auta, mogą pojawić się w innym projekcie.

Kod: Zaznacz cały
Critical: (CarVolga Autoplay.CarVolga2, Function Traffic.PersonalCar.PostBeginPlay)

Kod: Zaznacz cały
Warning: Missing Class Class Postal2Game.ObjectPool
Warning: Missing Sound Sound R3Dradio.cardoor
Warning: Missing Sound Sound R3Dradio.cardoorclose
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie działa w STP bez moda dodającego cienie bystkom .Zauważyłem po fakcie .Coś tam dodałeś w PostBeginPlay niesłusznego.I takie braki:
100% działa w eliminator.
MożliweTiquill pisze:A o co chodziło z tym Traffic, jaka idea? I czy to "zaczyn" na nowego moda?

8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A ja uporałem się ze swoim tutorialem, jest tutaj.


Dobry pomysł. Jakiś Finish, Closed czy tym podobne.ZigHor pisze:I ostateczną wersję ZCM

Zasysam. Limit darmowego transferu się ci wyczerpał.Rycho3D pisze:Ta wersja powinna działać wszystkim
Dodałem też mapkę

Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Już dodanyZasysam. Limit darmowego transferu się ci wyczerpał.

Dzięki za fatygę. Dobra robota.Tiquill pisze:A ja uporałem się ze swoim tutorialem, jest tutaj.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Co za wrażenie! Jakbym jeździł po mapie 1nsane, podobne ludzie robili.Rycho3D pisze:Ta wersja powinna działać wszystkim
Dodałem też mapkę


I taka uwaga ogólna co do samochodów. Za szybko ulegają uszkodzeniu i tym samym zbyt łatwo wybuchają. A przynajmniej na takiej zapętlonej mapie żywotność by się im przydała zdecydowanie większa.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Teraz coś mojego .
Dodatek do Marica
Zrobiony
ł:
Można ciąć ludzi
Dodatek do Marica


Można ciąć ludzi

- Załączniki
-
- RiGStudioCarmageddon.rar
- (371.98 KiB) Pobrany 228 razy
Ostatnio zmieniony 10 gru 2012, 13:41 przez rigstudio, łącznie zmieniany 1 raz.
OKej uporałem się z tym.Maluszek dodany obok przyczepy ale jest tu problem.W niektórych miejscach jak jadę zacina mnie. Komp nie jest zły jak w FC3 czy AS III grałem na Full detalach. No i nie idzie przejechać z mapki do mapki. Da rade coś z tym zrobić ?