Dev4ever pisze:Myślę, że mój Procek (a raczej jego potężna moc IPC) da radę dźwignąć to wszystko
Myślę, że na spokojnie.

Do tego udało mi się "naprawić" newralgiczne miejsca, gdzie fps spadał do 20. Nie wszystkie, ale jest dobrze! au.
Rycho3D pisze:Wygląda super, nie wiem czemu ale śmiechłem na tego pająka.
Kurde, jednak zauważyli, że coś jest z nim nie tak.
Yossarian pisze:Dźwięk uderzenia pałą z kolcami bym zmienił, chyba, że to na razie placeholder.
Na razie mało co tutaj nie jest placeholderem.
Yossarian pisze:Koleś mógłby dostać nowe wdzianko, bo ile razy ma w tym samym popierdalać?
W planach jest menu wyboru postaci, o którym mówił Dev4Ever. Generalnie jest już tyle rzeczy w planach, że się zastanawiam czy nie zrobić tego jako osobnego mega moda, heh.
Tiquill pisze:Ta czerwień na horyzoncie jest zajebiaszcza!
Cieszę się.
Tiquill pisze:Zakręcanie wody? Brzmi ciekawie.

Czy to było już w P2?
Czy ja wiem... Wydaje mi się, że nie.
Tiquill pisze:Pająk wam śmiechowy? Niech on tylko się poruszy! Będzieta spierdylać!

No
Tiquill pisze:Skąd go masz?/Zrobiłeś sam?
Nie, pająk nie jest mój. Ja nie robię samemu tak skomplikowanych modeli.
Tiquill pisze:A co do mapy. Mam zastrzeżenia do gorzelni. Za jasno tam, za mało cieni, za pusto, rury wiszą jakoś tak od czapy.
Nie lubię robić szczegółów, bo dużo na to czasu schodzi i trzeba mieć wenę, żeby nie nawalić tego zbyt dużo. Takie szczegóły jak wystrój miejsc i mapy będę robić "w międzyczasie".

W gorzelni już poprawiłem trochę oświetlenie, ale przy okazji popsułem okna.
