Gry, programy i inne dobra stworzone przez użytkowników, także pomoc w ich kreacji. Bo nie tylko Postalem człowiek żyje.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
19 mar 2015, 06:51
Zrobić mogę, ale z taką perspektywą trochę bez sensu, bo przyczepa jest mała
Strój dla odmiany będzie chyba miał z AW. Biały płaszcz.
-
Tiquill
- V.I.P.

- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
19 mar 2015, 11:53
Mike_Bay pisze:Biały płaszcz.
Że co? Koleś w białym płaszczu?
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez
Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
19 mar 2015, 15:35
Jak narazie tak jest

Trzeba będzie zmienić na czarny, ale nie teraz.
A tak w ogóle to jak dostać się w PostED do animacji z modelem "zwykłego" Kolesia? Znaczy tego w czarnym płaszczu?
-
Tiquill
- V.I.P.

- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
19 mar 2015, 16:33
Masz na obrazku. Jeden przycisk służy do wczytania pełnej zawartości paczki. Drugi do włączenia domyślnej pozycji modelu. Domyślnie w białym płaszczu, ale skórkę zmienić i znaleźć łatwo.
-
Załączniki
-

- AnimDude_postEd.png (2.87 MiB) Przejrzano 4011 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
19 mar 2015, 16:48
Dzięki Tiquill!
Co do zmiany koloru płaszczu to wątpię, bo trzeba by zmieniać wszystkie animacje na inne kolory. Choć może coś da się łatwiej

-
Ryuq
- Administrator

- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
19 mar 2015, 18:00
Piszesz grę a nie umiesz na szybko skryptu który zmieni kolor płaszcza?
wbrew pozorom to nie trudne - wyciągasz wszystkie kolory płaszcza z jednego obrazka (mapa pikseli) a potem zmieniasz tylko te kolory i done. Nawet w javascripcie miałem coś takiego, ale do skinów z MTA: SA.
Jeszcze mapę kolorów glowy co by przypadkiem sie nie zmieniło i już.
-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
19 mar 2015, 19:42
Ok, mam już coś mniej więcej. Zmiana saturacji, jasności a potem zmiana koloru. Do każdego koloru (z 5 przykładowo) dodam globalną zmienną. W menu wybierasz przykładowo bordowy. Zmienna "ubranie" ustawia się na te przykładowe "4" i voila, kolor zmieniony
Tak by to wyglądało w teorii. W praktyce to będzie z 5 linijek skryptu.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2015, 19:43 przez
Mike, łącznie zmieniany 1 raz.
-
BloodLogin
- Pracownik RWS

- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
20 mar 2015, 14:15
nie mógłbyś normalniej, niech kod gry losowo wybiera wrogów podzielonych na gatunki grupy.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
20 mar 2015, 15:27
Niestety nawet Google Tłumacz nie pomaga w zrozumieniu tego tekstu ;_;
-
Ryuq
- Administrator

- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
20 mar 2015, 19:29
Multi bydzie? By sie zrobiło jakieś forumowe rozgrywki

-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
20 mar 2015, 19:59
Z tym mogło by być już gorzej i trudniej. Jeszcze o tym nie myślałem

-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
01 kwie 2015, 22:14
Co do projektu... w najbliższym czasie czeka nas zmiana silnika gry. Prawdopodobnie porzucimy przy okazji rozgrywkę w 2.5D na rzecz czystego 2D ze względu, że nowy silnik nie wspiera owego standardu. Jednak w ten sposób będziemy mogli upowszechnić grę na więcej platform. Nie będzie już niestety tego wrażenia głębi. Będzie płasko i troszkę izometrycznie. Projekt na starym silniku podarowałem koledze z zespołu. Także on zajmie się dotychczasową. Ja zajmę się portowaniem wszystkiego na nowszą wersję silnika.
Z okazji tak szczególnego dnia wrzucam link do pobrania aktualnej Pre-Alphy.
https://storino.pl/p/yH2ZF
Od tej chwili szata graficzna ulegnie drastycznej zmianie.
-
Załączniki
-

- 11129905_820880071298629_6309922787380360280_o.png (52.25 KiB) Przejrzano 3825 razy
-
seebeek17
- Modder

- Posty: 8399
- Rejestracja: 10 cze 2013, 13:25
- Lokalizacja: Z Zewnątrz
-
Kontakt:
01 kwie 2015, 23:12
Chce wam się teraz przekładać wszystko na nowy silnik?
Tak btw. czy aby nie musicie mieć zgody RWS'u na takie działania?
Tak pytam.

-
Mike
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1805
- Rejestracja: 14 wrz 2013, 12:33
01 kwie 2015, 23:17
Trzeba przekładać jeśli chcemy to wydać na Androida. Stara wersja wspiera tylko DirectX, czyli tylko na Windows.
O pozwolenie na taki ruch (wydanie P²D) na pewno trzeba będzie napisać do RWS. Ale to jeszcze nie teraz. Chcemy pokazać jak to będzie wyglądać. Ogólny zarys.