Zrobić mogę, ale z taką perspektywą trochę bez sensu, bo przyczepa jest mała
Strój dla odmiany będzie chyba miał z AW. Biały płaszcz.
Postal 2D
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Że co? Koleś w białym płaszczu?Mike_Bay pisze:Biały płaszcz.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Masz na obrazku. Jeden przycisk służy do wczytania pełnej zawartości paczki. Drugi do włączenia domyślnej pozycji modelu. Domyślnie w białym płaszczu, ale skórkę zmienić i znaleźć łatwo.
- Załączniki
-
- AnimDude_postEd.png (2.87 MiB) Przejrzano 3425 razy
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Ryuq
- Administrator
- Posty: 1338
- Rejestracja: 03 paź 2010, 18:20
- Lokalizacja: Galicja
- Postawił piwo: 2 razy
- Otrzymał piwo: 4 razy
Piszesz grę a nie umiesz na szybko skryptu który zmieni kolor płaszcza?
wbrew pozorom to nie trudne - wyciągasz wszystkie kolory płaszcza z jednego obrazka (mapa pikseli) a potem zmieniasz tylko te kolory i done. Nawet w javascripcie miałem coś takiego, ale do skinów z MTA: SA.
Jeszcze mapę kolorów glowy co by przypadkiem sie nie zmieniło i już.
wbrew pozorom to nie trudne - wyciągasz wszystkie kolory płaszcza z jednego obrazka (mapa pikseli) a potem zmieniasz tylko te kolory i done. Nawet w javascripcie miałem coś takiego, ale do skinów z MTA: SA.
Jeszcze mapę kolorów glowy co by przypadkiem sie nie zmieniło i już.
Ok, mam już coś mniej więcej. Zmiana saturacji, jasności a potem zmiana koloru. Do każdego koloru (z 5 przykładowo) dodam globalną zmienną. W menu wybierasz przykładowo bordowy. Zmienna "ubranie" ustawia się na te przykładowe "4" i voila, kolor zmieniony
Tak by to wyglądało w teorii. W praktyce to będzie z 5 linijek skryptu.
Tak by to wyglądało w teorii. W praktyce to będzie z 5 linijek skryptu.
Ostatnio zmieniony 19 mar 2015, 19:43 przez Mike, łącznie zmieniany 1 raz.
- BloodLogin
- Pracownik RWS
- Posty: 2310
- Rejestracja: 09 gru 2013, 09:33
- Lokalizacja: Rzadkochowa ?
nie mógłbyś normalniej, niech kod gry losowo wybiera wrogów podzielonych na gatunki grupy.
"You will always find blood here! "
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
"No i dobrze 1 Blood mniej Szatanowi lżej"
09 Gru 2013 - 09 Gru 2016 PRAWIE 3 LATA z wami !!
Co do projektu... w najbliższym czasie czeka nas zmiana silnika gry. Prawdopodobnie porzucimy przy okazji rozgrywkę w 2.5D na rzecz czystego 2D ze względu, że nowy silnik nie wspiera owego standardu. Jednak w ten sposób będziemy mogli upowszechnić grę na więcej platform. Nie będzie już niestety tego wrażenia głębi. Będzie płasko i troszkę izometrycznie. Projekt na starym silniku podarowałem koledze z zespołu. Także on zajmie się dotychczasową. Ja zajmę się portowaniem wszystkiego na nowszą wersję silnika.
Z okazji tak szczególnego dnia wrzucam link do pobrania aktualnej Pre-Alphy.
https://storino.pl/p/yH2ZF
Od tej chwili szata graficzna ulegnie drastycznej zmianie.
Z okazji tak szczególnego dnia wrzucam link do pobrania aktualnej Pre-Alphy.
https://storino.pl/p/yH2ZF
Od tej chwili szata graficzna ulegnie drastycznej zmianie.
- Załączniki
-
- 11129905_820880071298629_6309922787380360280_o.png (52.25 KiB) Przejrzano 3239 razy
Trzeba przekładać jeśli chcemy to wydać na Androida. Stara wersja wspiera tylko DirectX, czyli tylko na Windows.
O pozwolenie na taki ruch (wydanie P²D) na pewno trzeba będzie napisać do RWS. Ale to jeszcze nie teraz. Chcemy pokazać jak to będzie wyglądać. Ogólny zarys.
O pozwolenie na taki ruch (wydanie P²D) na pewno trzeba będzie napisać do RWS. Ale to jeszcze nie teraz. Chcemy pokazać jak to będzie wyglądać. Ogólny zarys.