[MAPA] Nie działa...
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Witam! Zainstalowale mapkę do Postala 2 STP ta z no one life forever 2 i ona mi nie dziala a robię to co jest w instrukcji i jak moge zrobić zeby działała?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2007, 15:38 przez Luigi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Super Laska
- Początkujący morderca
- Posty: 64
- Rejestracja: 15 paź 2006, 11:18
powiedz to temu od kogo zciągnąłeś albo sprawdź datę ważności
nic nie wyskakuje poprostu jej nie wykrywa tak jak bym nic nie dorzucal do gry
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jeśli komuś nie działa jakaś mapa, to jest to brak dodatkowych plików. Najczęściej stoi za tym brak modów z serii SuperWeapons (znane z późniejszej AW7: SMEG, SuperSniper, Holy Granade) oraz STPExtras (techniczne, graczowi nic nie dają konkretnego). Nazwom map wymagających SuperWeapons (mapy są trybu multiplayer) zazwyczaj towarzyszą takie znaki:
[SWS] [SWE] (SWES) ][ lub podobne...
Co do ograniczeń czasowych. Mam jedną tylko taką mapę. Więc można sobie ten aspekt darować...
Nie musi wyskakiwać żaden błąd. Gra różnie reaguje. Jeśli w readme nic nie ma, trzeba zajrzeć do pliku Postal2.log. Włączamy grę i wybieramy kłopotliwą mapę. Albo kilka, jeśli mamy. Robimy to szybko i wychodzimy z gry. Czemu szybko? Żeby log był mały i łatwo było wynaleźć właściwą frazę. (Mnie po 2-4 godzinach grania z "trudnymi" dodatkami log urastał nawet do 2 GB!). A tak wygląda potrzebny fragment:
Jeśli pomimo tej rady, ktoś nadal ma trudności to niech zamieści tu fragment logu z podobnym błędem - Jest bardzo prawdopodobne, że pomogę! 
P.S. Można też taką mapę otworzyć w PostEd - ale edytor zazwyczaj zdycha...
[SWS] [SWE] (SWES) ][ lub podobne...
Co do ograniczeń czasowych. Mam jedną tylko taką mapę. Więc można sobie ten aspekt darować...
Nie musi wyskakiwać żaden błąd. Gra różnie reaguje. Jeśli w readme nic nie ma, trzeba zajrzeć do pliku Postal2.log. Włączamy grę i wybieramy kłopotliwą mapę. Albo kilka, jeśli mamy. Robimy to szybko i wychodzimy z gry. Czemu szybko? Żeby log był mały i łatwo było wynaleźć właściwą frazę. (Mnie po 2-4 godzinach grania z "trudnymi" dodatkami log urastał nawet do 2 GB!). A tak wygląda potrzebny fragment:
Otwieramy w Notatniku lub innym edytorze tekstowym plik Postal2.log i wyszukujemy ową zaznaczoną na czerwono frazę "Nie udało się załadować". To co po niej, to właśnie brakujący plik!ScriptLog: ProcessServerTravel: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch
ScriptLog: Transient.InteractionMaster0.kRootMenu0 disabling menu
Warning: Nie udało się załadować 'KSimActorMP': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'KSimActorMP'
Log: Server switch level: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Team=0?Name=PiesWasJebal?Class=xMaDHeAdZChars.xMpHell
Log: Browse: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Mutator=MaDMods.MutMaDBAxe,Red_devilReplacer.Red_devilReplacer


P.S. Można też taką mapę otworzyć w PostEd - ale edytor zazwyczaj zdycha...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

