[MAPA] Nie działa...

Dużo dostępnych modów do P2, dużo więc problemów i błędów. Tu znajdziesz pomoc i pomożesz innym.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Luigi
Seryjny zabójca
Posty: 394
Rejestracja: 05 lis 2006, 00:16
Kontakt:

06 lis 2006, 15:07

Witam! Zainstalowale mapkę do Postala 2 STP ta z no one life forever 2 i ona mi nie dziala a robię to co jest w instrukcji i jak moge zrobić zeby działała?
Ostatnio zmieniony 24 maja 2007, 14:38 przez Luigi, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Iquid
Założyciel PostalSite
Założyciel PostalSite
Posty: 667
Rejestracja: 14 paź 2006, 11:06
Lokalizacja: GRS
Kontakt:

06 lis 2006, 15:08

A co dokładnie sie dzieje jaki błąd wyskakuje? :)


Awatar użytkownika
Super Laska
Początkujący morderca
Posty: 64
Rejestracja: 15 paź 2006, 10:18

06 lis 2006, 17:20

powiedz to temu od kogo zciągnąłeś albo sprawdź datę ważności


Awatar użytkownika
Luigi
Seryjny zabójca
Posty: 394
Rejestracja: 05 lis 2006, 00:16
Kontakt:

06 lis 2006, 19:57

nic nie wyskakuje poprostu jej nie wykrywa tak jak bym nic nie dorzucal do gry


Obrazek
Awatar użytkownika
Kamil
Początkujący morderca
Posty: 54
Rejestracja: 29 lis 2006, 20:18
Lokalizacja: Bytom

30 sty 2007, 11:39

Zombie Fest tą mape ściągłem ale jak ją załączyłem to jest czarny ekran i nic może jakiś textur brakuje albo czegoś innego


Czekam na grę Postal 3 :D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14457
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

04 lut 2007, 08:22

Jeśli komuś nie działa jakaś mapa, to jest to brak dodatkowych plików. Najczęściej stoi za tym brak modów z serii SuperWeapons (znane z późniejszej AW7: SMEG, SuperSniper, Holy Granade) oraz STPExtras (techniczne, graczowi nic nie dają konkretnego). Nazwom map wymagających SuperWeapons (mapy są trybu multiplayer) zazwyczaj towarzyszą takie znaki:
[SWS] [SWE] (SWES) ][ lub podobne...

Co do ograniczeń czasowych. Mam jedną tylko taką mapę. Więc można sobie ten aspekt darować...

Nie musi wyskakiwać żaden błąd. Gra różnie reaguje. Jeśli w readme nic nie ma, trzeba zajrzeć do pliku Postal2.log. Włączamy grę i wybieramy kłopotliwą mapę. Albo kilka, jeśli mamy. Robimy to szybko i wychodzimy z gry. Czemu szybko? Żeby log był mały i łatwo było wynaleźć właściwą frazę. (Mnie po 2-4 godzinach grania z "trudnymi" dodatkami log urastał nawet do 2 GB!). A tak wygląda potrzebny fragment:
ScriptLog: ProcessServerTravel: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch
ScriptLog: Transient.InteractionMaster0.kRootMenu0 disabling menu
Warning: Nie udało się załadować 'KSimActorMP': Nie można znaleźć pliku dla paczki 'KSimActorMP'
Log: Server switch level: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Team=0?Name=PiesWasJebal?Class=xMaDHeAdZChars.xMpHell
Log: Browse: MPDT-WestMallFinal[SWE].fuk?Game=MultiGame.xDeathMatch?Mutator=MaDMods.MutMaDBAxe,Red_devilReplacer.Red_devilReplacer
Otwieramy w Notatniku lub innym edytorze tekstowym plik Postal2.log i wyszukujemy ową zaznaczoną na czerwono frazę "Nie udało się załadować". To co po niej, to właśnie brakujący plik! :-) Jeśli pomimo tej rady, ktoś nadal ma trudności to niech zamieści tu fragment logu z podobnym błędem - Jest bardzo prawdopodobne, że pomogę! :)

P.S. Można też taką mapę otworzyć w PostEd - ale edytor zazwyczaj zdycha...


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ