Na suburbs-3 jest 384 PatchNode i jest dobrze.
Mapa jest chyba zbyt duża .(ciągle rośnie 6.5 x 8 km)
P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Sama mapa Miami jest wspaniała do jazdy. Właśnie tego było trzeba dla jeżdzenia! I mimo wielkości mapy i obecności samochodów - jaka lekka gra. Średnio mam 100 FPS! To jak cud.
Właśnie obserwujemy, panie Rycho3D, jak procentuje cały twój wcześniejszy dorobek i doświadczenie, razem z Eliminatorem i ZCM. Mimo rozległości mapy, nie ma ściny jak w Eliminatorze. Nie ma też potwornych spowolnień gry, jak było po użyciu aut z ZombiCarMod. Teraz auta z Traffic to piórka dla gry. Robisz dobry użytek z kiepeły, nie ma co! 
Teren pocięty na zone, w sposób niezauważalny dla gracza. No, zobaczymy jak będzie potem, gdy przybędzie mapie stuffu.
Przejrzałem pathnode. Czy one muszą być wzdłuż całej drogi? Jako graczowi nie robi mi różnicy, czy wszędzie łazi jakiś dreptak. Ważne, by był wokół zabudowań, wody. No i na mapie, jaką mi dałeś jest 569 pathnode, ładnie połączonych. Więc gdzie problem ze 100?
I tak sobie myślę, że mógłbyś wydać Elimiantora. Szkoda go trzymać.


Teren pocięty na zone, w sposób niezauważalny dla gracza. No, zobaczymy jak będzie potem, gdy przybędzie mapie stuffu.
Przejrzałem pathnode. Czy one muszą być wzdłuż całej drogi? Jako graczowi nie robi mi różnicy, czy wszędzie łazi jakiś dreptak. Ważne, by był wokół zabudowań, wody. No i na mapie, jaką mi dałeś jest 569 pathnode, ładnie połączonych. Więc gdzie problem ze 100?

I tak sobie myślę, że mógłbyś wydać Elimiantora. Szkoda go trzymać.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


potwierdze ze mapka miami jest idealna do jezdzenia- cholernie rozlegla,ciekawa az chce sie poczekac na wydanie finalnej wersji 

Ostatnio zmieniony 19 mar 2013, 22:17 przez Oleksyyy, łącznie zmieniany 1 raz.
Może by tak pączka tłuściochu!?
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
czy ta pominąłem jakiś post???
gadacie tak jakby ta mapa była wydana a nie widziałem żadnego linku???
to samo z eliminatorem
gadacie tak jakby ta mapa była wydana a nie widziałem żadnego linku???
to samo z eliminatorem
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha


- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
szkoda
cóż będę musiał poczekać na wydanie

cóż będę musiał poczekać na wydanie
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Tyle było i nie działało ,po zmniejszeniu do 100 bystki chodzą.Tiquill pisze:No i na mapie, jaką mi dałeś jest 569 pathnode, ładnie połączonych. Więc gdzie problem ze 100?
HomeNode nie pomaga, wlicza się w PathNode.
Bystki głupieją gdy droga jest za długa ?

8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Co tu dużo mówić. Boska mapa! 
Jak będę miał czas to najprawdopodobniej właduję sobie tam wszystkie możliwe bryki jakie mam. Będzie mega jazda

Jak będę miał czas to najprawdopodobniej właduję sobie tam wszystkie możliwe bryki jakie mam. Będzie mega jazda

Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Właśnie mam plan kontynuacji. Na wydanie za wcześnie, bo błędy są.I tak sobie myślę, że mógłbyś wydać Elimiantora. Szkoda go trzymać.
Mam kilka nowych pomysłów .
P2T musi zaczekać na finał, bo mam go przesyt.

8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Napisawszy swoje połapałem się ze wszystkim. Przetestowałem lecz nie miałem czasu odpisać. Rady nie znalazłem, a wszystko, co mogłem zrobić, mogłeś zrobić i ty sam. Podzielić mapę na części, te potestować - lub cofnąć się do ostatniej wersji z chodzącymi.Rycho3D pisze:Tyle było i nie działało ,po zmniejszeniu do 100 bystki chodzą.Tiquill pisze:No i na mapie, jaką mi dałeś jest 569 pathnode, ładnie połączonych. Więc gdzie problem ze 100?
Piszę to, nie testując obecnej wersji, ale co wtedy zauważyłem, to autka jednak mają/miały jedną wadę. Kolejna kolizja do naprawy: Nasiusiaj na swe autko, będzie pokaz poklatkowy.

Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Pisałem o tym parę postów wcześniej .Tiquill pisze:Nasiusiaj na swe autko, będzie pokaz poklatkowy.
A to rozwiązanie https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 758218.zip
8=======D