P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 mar 2013, 06:23

Na suburbs-3 jest 384 PatchNode i jest dobrze.
Mapa jest chyba zbyt duża .(ciągle rośnie 6.5 x 8 km)


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

19 mar 2013, 17:49

Sama mapa Miami jest wspaniała do jazdy. Właśnie tego było trzeba dla jeżdzenia! I mimo wielkości mapy i obecności samochodów - jaka lekka gra. Średnio mam 100 FPS! To jak cud. :) Właśnie obserwujemy, panie Rycho3D, jak procentuje cały twój wcześniejszy dorobek i doświadczenie, razem z Eliminatorem i ZCM. Mimo rozległości mapy, nie ma ściny jak w Eliminatorze. Nie ma też potwornych spowolnień gry, jak było po użyciu aut z ZombiCarMod. Teraz auta z Traffic to piórka dla gry. Robisz dobry użytek z kiepeły, nie ma co! :ok:

Teren pocięty na zone, w sposób niezauważalny dla gracza. No, zobaczymy jak będzie potem, gdy przybędzie mapie stuffu.

Przejrzałem pathnode. Czy one muszą być wzdłuż całej drogi? Jako graczowi nie robi mi różnicy, czy wszędzie łazi jakiś dreptak. Ważne, by był wokół zabudowań, wody. No i na mapie, jaką mi dałeś jest 569 pathnode, ładnie połączonych. Więc gdzie problem ze 100? :drapanie:

I tak sobie myślę, że mógłbyś wydać Elimiantora. Szkoda go trzymać.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Oleksyyy
Niedorobiony bandzior
Posty: 30
Rejestracja: 24 lut 2013, 13:14
Lokalizacja: Za tobą.....

19 mar 2013, 22:17

potwierdze ze mapka miami jest idealna do jezdzenia- cholernie rozlegla,ciekawa az chce sie poczekac na wydanie finalnej wersji :)
Ostatnio zmieniony 19 mar 2013, 22:17 przez Oleksyyy, łącznie zmieniany 1 raz.


Może by tak pączka tłuściochu!?
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

19 mar 2013, 23:31

czy ta pominąłem jakiś post???

gadacie tak jakby ta mapa była wydana a nie widziałem żadnego linku???

to samo z eliminatorem


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
rigstudio
Modder
Modder
Posty: 584
Rejestracja: 03 maja 2011, 20:37
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

20 mar 2013, 09:52

O miną cie link bo był dany do testu a teraz już jest nie aktywny.


Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

20 mar 2013, 15:53

szkoda :(

cóż będę musiał poczekać na wydanie


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 mar 2013, 18:45

Tiquill pisze:No i na mapie, jaką mi dałeś jest 569 pathnode, ładnie połączonych. Więc gdzie problem ze 100? :drapanie:
Tyle było i nie działało ,po zmniejszeniu do 100 bystki chodzą.
HomeNode nie pomaga, wlicza się w PathNode.
Bystki głupieją gdy droga jest za długa ? ;)


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

23 mar 2013, 11:35

Up dla posiadaczy mapy Miami (powiększonko) ;)
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 587666.rar


8=======D
Awatar użytkownika
Oleksyyy
Niedorobiony bandzior
Posty: 30
Rejestracja: 24 lut 2013, 13:14
Lokalizacja: Za tobą.....

23 mar 2013, 11:59

no i super !! podoba mi sie ta droga nad klifem z krzywym drzewem :) czekam na kolejny up :lol:


Może by tak pączka tłuściochu!?
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7078
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

23 mar 2013, 22:43

Co tu dużo mówić. Boska mapa! :ok:

Jak będę miał czas to najprawdopodobniej właduję sobie tam wszystkie możliwe bryki jakie mam. Będzie mega jazda ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Oleksyyy
Niedorobiony bandzior
Posty: 30
Rejestracja: 24 lut 2013, 13:14
Lokalizacja: Za tobą.....

24 mar 2013, 08:06

ja czekam az rozbudujesz ten taki domek to ja go sobie przerobie na player start itd :) bedzie zajebiozaaaaaa :lol:


Może by tak pączka tłuściochu!?
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

24 mar 2013, 12:03

I tak sobie myślę, że mógłbyś wydać Elimiantora. Szkoda go trzymać.
Właśnie mam plan kontynuacji. Na wydanie za wcześnie, bo błędy są.
Mam kilka nowych pomysłów .
P2T musi zaczekać na finał, bo mam go przesyt. :P


8=======D
Awatar użytkownika
Oleksyyy
Niedorobiony bandzior
Posty: 30
Rejestracja: 24 lut 2013, 13:14
Lokalizacja: Za tobą.....

24 mar 2013, 15:51

no jak Eliminator bedzie to też bedzie bosssssko ! :mgun2: :rifle:


Może by tak pączka tłuściochu!?
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

25 mar 2013, 15:17

Rycho3D pisze:
Tiquill pisze:No i na mapie, jaką mi dałeś jest 569 pathnode, ładnie połączonych. Więc gdzie problem ze 100? :drapanie:
Tyle było i nie działało ,po zmniejszeniu do 100 bystki chodzą.
Napisawszy swoje połapałem się ze wszystkim. Przetestowałem lecz nie miałem czasu odpisać. Rady nie znalazłem, a wszystko, co mogłem zrobić, mogłeś zrobić i ty sam. Podzielić mapę na części, te potestować - lub cofnąć się do ostatniej wersji z chodzącymi.

Piszę to, nie testując obecnej wersji, ale co wtedy zauważyłem, to autka jednak mają/miały jedną wadę. Kolejna kolizja do naprawy: Nasiusiaj na swe autko, będzie pokaz poklatkowy. ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

26 mar 2013, 06:26

Tiquill pisze:Nasiusiaj na swe autko, będzie pokaz poklatkowy. ;)
Pisałem o tym parę postów wcześniej .
A to rozwiązanie https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 758218.zip


8=======D
ODPOWIEDZ