
P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Zrobiłem tak ale dalej nie mogę wsiąść do samochodu 

Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
tak i też mam project marica
Mody i Mapy: Restaurant | KillThemAll(Survival) | Christmas District In The Suburbs | Hospital Of Fear |
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
Mój PC: http://www.userbenchmark.com/UserRun/7655688
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie wprowadzaj w błąd, P2T nie wymaga żadnych dodatkowych modów.ZigHor pisze:A posiadasz modyfikacje ZCM (Zombie Car Mod)?
Jeśli do samochodu da się wsiąść to pojawia się info w lewym górnym rogu.Bartosz pisze:Zrobiłem tak ale dalej nie mogę wsiąść do samochodu
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Rycho3D, zasadniczo pisze się o tym, co się nie podoba, dobre rzeczy przyjmuje - jako dobre. A od dłuższego czasu jest coś, co stale się ciągnie, a nie podoba mi się. Toteż:
Na grzyba na policji te głupie tabliczki? Wszystko śliczne i odnowione a tu... Spacerniak, Jadalnia, Prysznice - to przecież, do cholery, oczywiste jest, po co te tabliczki! Głupie jak but, tylko się napracowałeś nad nimi. To jest miejsce dla stałej obsługi, a nie zwiedzających, więc pracownicy i tak "wiedzą". Kto jest Naczelnikiem, też można się domyślić, ma gabinet, jest gruby i wygląda przez okno na spacerniak.
A już takie Kible to dziecinada i żenada, daj spokój. No i czemu one są po polsku, co? Robisz moda tylko dla Polaków, czy też na cały świat? Już o tym pisałem, a powtarzać nie lubię: trzymaj się realiów. Jeśli robisz z tego tropiki, to - czy jest jakiś tropikalny kraj gdzie mówią po polsku? 
Ogólnie. Jako przerabiający P2 lepiej się sprawdzasz w stawianiu meshy (roślinność itp), tu wszystko wzorowo. Gorzej z dopasowaniem budynków do tropikalnych realiów. Bo obok idealnie przerobionych budynków są takie, które nie bardzo ci wychodzą. Hotel przy Ganeshu nadal nie wygląda dobrze z zewnątrz, przerobiony szpital po prostu nie wyszedł (nowe okna nie pasują zupełnie, a tyły szpitala to porażka). Nie masz całościowej wizji na Paradise i radzę postawić na meshe i śliczne tekstury niż zmiany architektoniczne tam, gdzie zabudowa jest zwarta i bardziej miejska, bo tu sobie nie radzisz. Większość map jednak to przedmieścia o luźnej zabudowie i wychodzi ci najczęściej bez zastrzeżeń.
Gdybym miał jeszcze się do czego przyczepić, to sugeruję poprawienie budynku na suburbs-4, który postawiłeś tam, gdzie leży radar przy śmietniku. Jest niski, fajny, ale coś w nim brak, może jakiś pokoik na dachu, co z dachu zrobiłoby taras rozległy... Więcej roślin tam?
Na grzyba na policji te głupie tabliczki? Wszystko śliczne i odnowione a tu... Spacerniak, Jadalnia, Prysznice - to przecież, do cholery, oczywiste jest, po co te tabliczki! Głupie jak but, tylko się napracowałeś nad nimi. To jest miejsce dla stałej obsługi, a nie zwiedzających, więc pracownicy i tak "wiedzą". Kto jest Naczelnikiem, też można się domyślić, ma gabinet, jest gruby i wygląda przez okno na spacerniak.


Ogólnie. Jako przerabiający P2 lepiej się sprawdzasz w stawianiu meshy (roślinność itp), tu wszystko wzorowo. Gorzej z dopasowaniem budynków do tropikalnych realiów. Bo obok idealnie przerobionych budynków są takie, które nie bardzo ci wychodzą. Hotel przy Ganeshu nadal nie wygląda dobrze z zewnątrz, przerobiony szpital po prostu nie wyszedł (nowe okna nie pasują zupełnie, a tyły szpitala to porażka). Nie masz całościowej wizji na Paradise i radzę postawić na meshe i śliczne tekstury niż zmiany architektoniczne tam, gdzie zabudowa jest zwarta i bardziej miejska, bo tu sobie nie radzisz. Większość map jednak to przedmieścia o luźnej zabudowie i wychodzi ci najczęściej bez zastrzeżeń.
Gdybym miał jeszcze się do czego przyczepić, to sugeruję poprawienie budynku na suburbs-4, który postawiłeś tam, gdzie leży radar przy śmietniku. Jest niski, fajny, ale coś w nim brak, może jakiś pokoik na dachu, co z dachu zrobiłoby taras rozległy... Więcej roślin tam?
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
ułatwiają oriętacjęTiquill pisze:Na grzyba na policji te głupie tabliczki?
To styl RWS-u i ich tłumaczenieTiquill pisze: A już takie Kible to dziecinada i żenada, daj spokój.
Tiquill pisze:Gorzej z dopasowaniem budynków do tropikalnych realiów.
A widziałeś tropikalne miasto? Trzeba by było zrobić wszystko od nowa.Tiquill pisze: gdzie zabudowa jest zwarta i bardziej miejska, bo tu sobie nie radzisz.
(Pewnie było by szybciej)

8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
"Szczaj tutaj" jest w P2 potrzebne, by gracz nasikał w odpowiednie miejsce i uruchomiła się akcja, podobnie "materiały" w AW to cel misji. Ale nijak się to ma do tabliczki "Kible". I tak zaraz gracz tam wejdzie i się dowie. Ani mądra ani potrzebna. Chyba, że siedzi pod nią jakiś trigger.Rycho3D pisze:To styl RWS-u i ich tłumaczenie

Chyba debilowi.Rycho3D pisze:ułatwiają oriętację
No.Rycho3D pisze:A widziałeś tropikalne miasto?


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
A ja znowuż sądzę, że im więcej przeinaczeń i dodatków urozmaicających rozgrywkę tym lepiej. Palmę w donicy to i bez PostED'a można dodać, a już zrobić coś interesującego od podstaw do mapy nie każdy potrafi. Wszystko jednak musi być w granicach rozsądkuTiquill pisze:Starczy palma przy domu czy w donicy, by zaznaczyć klimat (jak pod browarem) i tyle. Nie warto tego przebudowywać na tropiki.

Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
P2Tropic musi jeszcze trochę poczekać , bo pracuję nad Eliminatorem.
Beta jest wciąż dostępna i czekam na uwagi wszystkie zapisuję i w miarę możliwości się nimi zajmę.
Beta jest wciąż dostępna i czekam na uwagi wszystkie zapisuję i w miarę możliwości się nimi zajmę.

8=======D
Ogólnie mam pytanie. Nie będzie problemów jak dam to do AWP??? (Troche pomodowane już jest z AWPM) ?
Czy trzeba samemu do tego dodawać auta cz już są w tych mapach?
I czy sterowanie tak samo jak w ZCM ?
Oraz jakimi można jeździć ?
I najważniejsze. Czy przez ładowania idzie przejechać z autem? (W ZCM jakoś mnie zacinało w miejscach gdzie powinno ładować mapkę oraz w innych miejscach muliło grę, W P.maricia dodałem auta do Propslauchera i działają wydajnie ale przez przechodzenie pomiędzy mapkami auto znika) Jak jest w tej modyfikacji?
Ekhm pobrałem. Zrobiłem kopię całego folderu postal 10th aniversary i w niej zainstalowałem (Przekopiowałem bankowo wszystko jak trzeba ( w folderach STP jak i AWP) i w STP problem taki że poza mape Sub3 nie idzie wyjść. A w AWP wgl nie czyta modu żadnych zmian nic.
Czy trzeba samemu do tego dodawać auta cz już są w tych mapach?
I czy sterowanie tak samo jak w ZCM ?
Oraz jakimi można jeździć ?
I najważniejsze. Czy przez ładowania idzie przejechać z autem? (W ZCM jakoś mnie zacinało w miejscach gdzie powinno ładować mapkę oraz w innych miejscach muliło grę, W P.maricia dodałem auta do Propslauchera i działają wydajnie ale przez przechodzenie pomiędzy mapkami auto znika) Jak jest w tej modyfikacji?
Ekhm pobrałem. Zrobiłem kopię całego folderu postal 10th aniversary i w niej zainstalowałem (Przekopiowałem bankowo wszystko jak trzeba ( w folderach STP jak i AWP) i w STP problem taki że poza mape Sub3 nie idzie wyjść. A w AWP wgl nie czyta modu żadnych zmian nic.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 21:10 przez 55TIGER39, łącznie zmieniany 1 raz.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Nie powinno być55TIGER39 pisze:Ogólnie mam pytanie. Nie będzie problemów jak dam to do AWP??? (Troche pomodowane już jest z AWPM) ?
Są na mapach, ale trzeba je znaleźć. We większości są poustawiane jako wybuchowe pudła. Ewentualnie można pododawać55TIGER39 pisze:Czy trzeba samemu do tego dodawać auta cz już są w tych mapach?
Takie samo55TIGER39 pisze:I czy sterowanie tak samo jak w ZCM ?
Są bodaj cztery różne marki55TIGER39 pisze:Oraz jakimi można jeździć ?
W żadnej modyfikacji nie da się przejechać z mapy na mapę. Był kiedyś pomysł zrobienia tej funkcji. na betach się jednak skończyło. A jeżeli chodzi o PropsLaunchera. Tylko auta z Mariki działają w ten sposób prawidłowo. Auta z innych modów da się wystrzelić, niestety nie da się do nich wsiąść55TIGER39 pisze:I najważniejsze. Czy przez ładowania idzie przejechać z autem? (W ZCM jakoś mnie zacinało w miejscach gdzie powinno ładować mapkę oraz w innych miejscach muliło grę, W P.maricia dodałem auta do Propslauchera i działają wydajnie ale przez przechodzenie pomiędzy mapkami auto znika) Jak jest w tej modyfikacji?
Ja wpakowałem wszystko do AWP - Zmiksowałem wszystko i hula55TIGER39 pisze:Ekhm pobrałem. Zrobiłem kopię całego folderu postal 10th aniversary i w niej zainstalowałem (Przekopiowałem bankowo wszystko jak trzeba ( w folderach STP jak i AWP) i w STP problem taki że poza mape Sub3 nie idzie wyjść. A w AWP wgl nie czyta modu żadnych zmian nic.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 21:27 przez Silver Dragon, łącznie zmieniany 1 raz.
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



PObrałem z Chomika autora te pliki:
P2TropicBeta
P2Tbeta-update27-021-2013
P2T_beta_update03_03_2013
P2T_beta_update_09-03-2013
Zainstalowałem i dalej nic w AWP na żadnych mapach zmian.
Nie wiem czy co jest źle.
//Edit Właśnie zauważyłem jeszcze coś.Otóż w STP po próbie przejścia do następnej mapy nie ładuję się nowa mapa ale za to znika HUD i nie idzie wejść/wyjść do menu
A jak wklejałeś (Np mapki to zmieniałeś ich nazwy lub coś ??) Bo ja nie wiem jak ci działa to może podrzucisz mi pliki wszystkie z tego moda (Aktualne) jeśli możesz oczywiście.
P2TropicBeta
P2Tbeta-update27-021-2013
P2T_beta_update03_03_2013
P2T_beta_update_09-03-2013
Zainstalowałem i dalej nic w AWP na żadnych mapach zmian.
Nie wiem czy co jest źle.
//Edit Właśnie zauważyłem jeszcze coś.Otóż w STP po próbie przejścia do następnej mapy nie ładuję się nowa mapa ale za to znika HUD i nie idzie wejść/wyjść do menu
A jak wklejałeś (Np mapki to zmieniałeś ich nazwy lub coś ??) Bo ja nie wiem jak ci działa to może podrzucisz mi pliki wszystkie z tego moda (Aktualne) jeśli możesz oczywiście.
Ostatnio zmieniony 01 cze 2013, 22:28 przez 55TIGER39, łącznie zmieniany 3 razy.
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Sorry, zapomniałem podać najważniejszą informację odnośnie AWP
Jak uruchomisz AWP, wpisz sobie w konsoli goto suburbs-3
Co do STP się nie wypowiem ponieważ nie posiadam STP
Jak uruchomisz AWP, wpisz sobie w konsoli goto suburbs-3
Co do STP się nie wypowiem ponieważ nie posiadam STP

Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew 



Okej odpaliłem se już w AWP te mapke . Dobra uporałem się też z przejściami pomiędzy mapkami. Czyli tylko tak se można potestować mapki normalnie pograć jeszcze nie tak ?bo np w PN nie ma Vinca w rws itp.
Mam pytanie do autora czy po skończeniu prac na modem będzie on też w wersji do AWP?
A tak wgl mam pomysł aby rozpoczynać postala w środku przyczepy tak jak w AVC.( Np skopiowac wnętrze przyczepy z AVC lub zrobić swoje ) Dobre urozmaicenie i np dodać w wątku fabularnym że żona poszła do matki czy gdzieś tam, Lub po prostu dodać ją w przyczepie)
Mam pytanie do autora czy po skończeniu prac na modem będzie on też w wersji do AWP?
A tak wgl mam pomysł aby rozpoczynać postala w środku przyczepy tak jak w AVC.( Np skopiowac wnętrze przyczepy z AVC lub zrobić swoje ) Dobre urozmaicenie i np dodać w wątku fabularnym że żona poszła do matki czy gdzieś tam, Lub po prostu dodać ją w przyczepie)
Ostatnio zmieniony 02 cze 2013, 00:09 przez 55TIGER39, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mod jest do STP. I można przejść całą grę (Pn-Pt)bez używania konsoli.
Wystarczy wgrać go na czysty STP

Wystarczy wgrać go na czysty STP

Na pewno to był poniedziałek ?55TIGER39 pisze:bo np w PN nie ma Vinca w rws itp.

8=======D