P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 mar 2013, 12:53

mam pytanie

do tych budynków w tle można wchodzić czy to tylko dekoracje???


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 13:21

Teraz to bryły, czy będzie się wchodzić zależy od kilku czynników .
Pojawił się problem i nie mogę go namierzyć. Część bystanderów ( około 90%)stoi w miejscu., a wcześniej chodzili. Jak ich kopnę odbiegną trochę i stoją dalej.


8=======D
Awatar użytkownika
prawdziwy 666
Master of Dead & Hell
Master of Dead & Hell
Posty: 2182
Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
Lokalizacja: Apocalyptic City

17 mar 2013, 13:41

brzmi jak problem ze ścieżkami

użyj tego https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Vie ... ntext_Menu

aby zobaczyć ścieżki czy są w porządku

(daje ten link bo nie wiem czy wiesz o tym menu)


I am not dead, I'm a Death muhahahahaha
Obrazek
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

17 mar 2013, 14:08

Też miałem taki problem, najpewniej przez zmianę mapy bez Build All. Sprawdź i jak nie pomoże powiedz :P


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 14:38

Ja już kiedyś miałem ten problem i reinstalowałem system.
Ścieżki są dobre ,bo jak ustawie gościa by gdzieś poszedł to idzie po PathNode.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 14:50

Droga szeroka, piękne widoki. Mam nadzieję, że śmiganie autem po tej mapie będzie przyjemnością. Właśnie przez wspomnianą szeroką drogę i piękne widoki. ;)

Nie da rady policjantów wsadzić w auto by sami jeździli. Ale możesz zrobić jakiegoś movera policyjnego auta, który jeździłby po zakrętach w poszukiwaniu nieporządku w mieście. :D

Co do stojących. Albo nieprzebudowane ścieżki albo sprawdź czy tagi ewentualnych homenode zgadzają się u bystanderów.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 14:57 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 15:09

Gdyby to było takie proste :D
Sprawdźcie jak jest u was.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 17:17 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

17 mar 2013, 15:25

Tiquill pisze:Nie da rady policjantów wsadzić w auto by sami jeździli.
Czy na pewno? :D
Wystarczy odpowiednie AI oraz Zombie Car Mod :P
Ale rzeczywiście, bez tego nie da się
Tiquill pisze:Ale możesz zrobić jakiegoś movera policyjnego auta, który jeździłby po zakrętach w poszukiwaniu nieporządku w mieście. :D
Mover taki jest zrobić bardzo łatwo i jak się przyłożysz to fajnie to wygląda (ja zrobiłem tak do mojej Machinimy)

Mapka sama w sobie jest całkiem spoko :ok: (radził bym ci tylko na morzu - wydłużyć trochę bardzo i na końcu postawić horyzont a tak to w połowie (nawet mniej) blocking volume :P).


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 15:35

Napisz czy "bystki" chodzą, a nie o blockingVolume :bolek:


8=======D
Awatar użytkownika
Oleksyyy
Niedorobiony bandzior
Posty: 30
Rejestracja: 24 lut 2013, 13:14
Lokalizacja: Za tobą.....

17 mar 2013, 15:50

u mnie ,,bystki" niestety nie chodza ale mapa zajebista!!


Może by tak pączka tłuściochu!?
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
Lokalizacja: Rzeszów

17 mar 2013, 16:15

Po zbuildowaniu niektórzy chodzili bez przeszkód (u mnie czasami się tak działo na suburbsach do filmu, przy przyczepie stali, w arcade chodzili). Można to też zauważyć przy starcie gry.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 16:29 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 16:33

ZigHor pisze:U mnie po zbuildowaniu niektórzy chodzili bez przeszkód
Czyli nic nowego.
Mam ograniczenie PatchNode do około 100 każdy następny wyłącza pierwszego itd.
WTF?


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 17:38

A może tak reset ini? xD Seryjnie, czasem zapomina się o najprostszych rzeczach.
ZigHor pisze:
Tiquill pisze:Nie da rady policjantów wsadzić w auto by sami jeździli.
Czy na pewno? :D
Wystarczy odpowiednie AI
Skrypt, dzięki któremu bystki w samochodach jeżdżą po mapie używając pathnode - no, to by było bardzo dobre. Tylko mapa musiałaby być szeroka, by nie blokował się na jakimś słupie.
ZigHor pisze:
Tiquill pisze:Ale możesz zrobić jakiegoś movera policyjnego auta, który jeździłby po zakrętach w poszukiwaniu nieporządku w mieście. :D
Mover taki jest zrobić bardzo łatwo i jak się przyłożysz to fajnie to wygląda (ja zrobiłem tak do mojej Machinimy)
Jest na naszym serwerze MP mapa Beach-Beta-2, która ma takiego movera, można się przyjrzeć.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 17:51 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11977
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 18:50

Tiquill pisze:A może tak reset ini? xD Seryjnie, czasem zapomina się o najprostszych rzeczach.
To była moja pierwsza czynność .
Skrypt, dzięki któremu bystki w samochodach jeżdżą po mapie używając pathnode - no, to by było bardzo dobre. Tylko mapa musiałaby być szeroka, by nie blokował się na jakimś słupie.
Już kombinowałem nowy kontroler dla drivera ,ale się kićkało .
Mover-y odpadają tylko 8 pozycji ,to jeden większy zakręt.
Edit:
Reinstalacja nie pomogła ,to wina silnika :/
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 20:27 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14476
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 mar 2013, 21:57

A na czystej mapie też? Sam substract, playerstart i pathnody. Jeśli też - trudno, twórz mapę, stawiaj pathnode, a build zrobi kto inny. :):
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
ODPOWIEDZ