mam pytanie
do tych budynków w tle można wchodzić czy to tylko dekoracje???
P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Teraz to bryły, czy będzie się wchodzić zależy od kilku czynników .
Pojawił się problem i nie mogę go namierzyć. Część bystanderów ( około 90%)stoi w miejscu., a wcześniej chodzili. Jak ich kopnę odbiegną trochę i stoją dalej.
Pojawił się problem i nie mogę go namierzyć. Część bystanderów ( około 90%)stoi w miejscu., a wcześniej chodzili. Jak ich kopnę odbiegną trochę i stoją dalej.
8=======D
- prawdziwy 666
- Master of Dead & Hell
- Posty: 2182
- Rejestracja: 30 sie 2007, 20:37
- Lokalizacja: Apocalyptic City
brzmi jak problem ze ścieżkami
użyj tego https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Vie ... ntext_Menu
aby zobaczyć ścieżki czy są w porządku
(daje ten link bo nie wiem czy wiesz o tym menu)
użyj tego https://wiki.beyondunreal.com/Legacy:Vie ... ntext_Menu
aby zobaczyć ścieżki czy są w porządku
(daje ten link bo nie wiem czy wiesz o tym menu)
I am not dead, I'm a Death muhahahahaha


- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Droga szeroka, piękne widoki. Mam nadzieję, że śmiganie autem po tej mapie będzie przyjemnością. Właśnie przez wspomnianą szeroką drogę i piękne widoki. 
Nie da rady policjantów wsadzić w auto by sami jeździli. Ale możesz zrobić jakiegoś movera policyjnego auta, który jeździłby po zakrętach w poszukiwaniu nieporządku w mieście.
Co do stojących. Albo nieprzebudowane ścieżki albo sprawdź czy tagi ewentualnych homenode zgadzają się u bystanderów.

Nie da rady policjantów wsadzić w auto by sami jeździli. Ale możesz zrobić jakiegoś movera policyjnego auta, który jeździłby po zakrętach w poszukiwaniu nieporządku w mieście.

Co do stojących. Albo nieprzebudowane ścieżki albo sprawdź czy tagi ewentualnych homenode zgadzają się u bystanderów.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 14:57 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


Czy na pewno?Tiquill pisze:Nie da rady policjantów wsadzić w auto by sami jeździli.

Wystarczy odpowiednie AI oraz Zombie Car Mod

Ale rzeczywiście, bez tego nie da się
Mover taki jest zrobić bardzo łatwo i jak się przyłożysz to fajnie to wygląda (ja zrobiłem tak do mojej Machinimy)Tiquill pisze:Ale możesz zrobić jakiegoś movera policyjnego auta, który jeździłby po zakrętach w poszukiwaniu nieporządku w mieście.
Mapka sama w sobie jest całkiem spoko


Po zbuildowaniu niektórzy chodzili bez przeszkód (u mnie czasami się tak działo na suburbsach do filmu, przy przyczepie stali, w arcade chodzili). Można to też zauważyć przy starcie gry.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 16:29 przez Zaver, łącznie zmieniany 1 raz.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Czyli nic nowego.ZigHor pisze:U mnie po zbuildowaniu niektórzy chodzili bez przeszkód
Mam ograniczenie PatchNode do około 100 każdy następny wyłącza pierwszego itd.
WTF?
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A może tak reset ini?
Seryjnie, czasem zapomina się o najprostszych rzeczach.

Skrypt, dzięki któremu bystki w samochodach jeżdżą po mapie używając pathnode - no, to by było bardzo dobre. Tylko mapa musiałaby być szeroka, by nie blokował się na jakimś słupie.ZigHor pisze:Czy na pewno?Tiquill pisze:Nie da rady policjantów wsadzić w auto by sami jeździli.
Wystarczy odpowiednie AI
Jest na naszym serwerze MP mapa Beach-Beta-2, która ma takiego movera, można się przyjrzeć.ZigHor pisze:Mover taki jest zrobić bardzo łatwo i jak się przyłożysz to fajnie to wygląda (ja zrobiłem tak do mojej Machinimy)Tiquill pisze:Ale możesz zrobić jakiegoś movera policyjnego auta, który jeździłby po zakrętach w poszukiwaniu nieporządku w mieście.
Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 17:51 przez Tiquill, łącznie zmieniany 2 razy.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...


- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
To była moja pierwsza czynność .Tiquill pisze:A może tak reset ini?Seryjnie, czasem zapomina się o najprostszych rzeczach.
Już kombinowałem nowy kontroler dla drivera ,ale się kićkało .Skrypt, dzięki któremu bystki w samochodach jeżdżą po mapie używając pathnode - no, to by było bardzo dobre. Tylko mapa musiałaby być szeroka, by nie blokował się na jakimś słupie.
Mover-y odpadają tylko 8 pozycji ,to jeden większy zakręt.
Edit:
Reinstalacja nie pomogła ,to wina silnika

Ostatnio zmieniony 17 mar 2013, 20:27 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
A na czystej mapie też? Sam substract, playerstart i pathnody. Jeśli też - trudno, twórz mapę, stawiaj pathnode, a build zrobi kto inny. 

Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

