Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
-
Zaver
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1743
- Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
17 sty 2013, 15:29
Tiq ma rację. Ja też to sprawdziłem i zacząłem pisać od nowa (napisałem z 3 skrypty) i nie zauważyłem różnicy. Skrypt praktycznie taki sam (jak nożyczek) więc nie powinno problemów robić. Mi po 10 min. się mi odechciało (chyba zacznę pisać IRifle

). Pozamieniaj tylko niezbędne rzeczy.
PS. Tiq - co do
IRifle, to spróbuje wydać go w jak najbliższym czasie. Co do ostrza predatora - całkiem możliwe, ale jak na razie muszę dokończyć tę machinimy (najpewniej wkrótce wydam mojej roboty Dude'a do GModa oraz Gothica II) więc sporo tego.
-
Rycho3D
- Modder

- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
17 sty 2013, 15:41
Już działa

zmiany w notyfikacjach animacji się nie zapisywały.
8=======D
-
Zaver
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1743
- Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
17 sty 2013, 15:56
Rycho3D pisze:Już działa

zmiany w notyfikacjach animacji się nie zapisywały.
Też je przestawiałem, ale nie działało

Rzeczywiście, nie zapisały się

-
Sadysta
- Miłośnik broni
- Posty: 123
- Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30
17 sty 2013, 17:06
PoliceController Police.PoliceController26 (Function Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget.NextStateAfterGoal:0007) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
PoliceController Police.PoliceController26 (Function Postal2Game.LambController.SetEndGoal:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
To też.
;p
Wywaliło mi w komisariacie.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 19:56 przez
Sadysta, łącznie zmieniany 2 razy.
-
Rycho3D
- Modder

- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
18 sty 2013, 20:19
Tiquill pisze:Poza tym tak tu polska legitymacja pasuje, jak... Nie motaj.

Specjalnie dla Ciebie zrobiłem nową wersję
Napisz czy jest lepsza,bo jak nie to nie będę przerabiał mesh-y.
-
Załączniki
-

- Image1.jpg (55.89 KiB) Przejrzano 1725 razy
8=======D
-
Silver Dragon
- V.I.P.

- Posty: 7078
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
18 sty 2013, 20:44
Rzeczywiście, zdecydowanie lepiej się prezentuje wg mnie

Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew

-
Rycho3D
- Modder

- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
20 sty 2013, 07:02
Rzeczywiście, zdecydowanie lepiej się prezentuje wg mnie

Więc zadecydowałeś,
Zmieniłem też dźwięki, ale przy odbijaniu jest dźwięk nożyczek.
Studiowałem skrypty ze 100 razy i nie znalazłem przyczyny.
8=======D
-
Zaver
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1743
- Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
20 sty 2013, 13:08
ScissorsProjectile
Kod: Zaznacz cały
defaultproperties
{
BounceMax=1
ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
bRecordBounce=True
VelDampen=1.000000
RotDampen=1.000000
StartSpinMag=350000.000000
DamageMP=51.000000
speed=2000.000000
MaxSpeed=3000.000000
Damage=25.000000
DamageRadius=0.000000
MomentumTransfer=50000.000000
MyDamageType=Class'BaseFX.CuttingDamage'
DrawType=DT_StaticMesh
Acceleration=(Z=-100.000000)
StaticMesh=StaticMesh'stuff.stuff1.Scissors'
AmbientGlow=64
CollisionRadius=18.000000
CollisionHeight=18.000000
bProjTarget=True
bUseCylinderCollision=True
bBounce=True
bFixedRotationDir=True
}
ScissorsWallStick=Sound'
WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'
WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'
WeaponSounds.scissors_bounce'
-
Rycho3D
- Modder

- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
20 sty 2013, 13:19
ZigHor pisze:ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
Nie jestem głupi,(no może lekko pojebany) zmieniłem
Wszystkie są zmienione oprócz bounce .
Kod: Zaznacz cały
CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce'
8=======D
-
Zaver
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1743
- Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
20 sty 2013, 13:54
var Sound ScissorsBounce; -> var Sound CardBounce;
A variables?
-
Zaver
- Wytrenowany morderca

- Posty: 1743
- Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09
- Lokalizacja: Rzeszów
20 sty 2013, 14:13
CardAltProjectile
Kod: Zaznacz cały
defaultproperties
{
BounceMax=8
CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce
}
->
Kod: Zaznacz cały
defaultproperties
{
BounceMax=8
CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce'
}
Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę

-
Tiquill
- V.I.P.

- Posty: 14476
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
20 sty 2013, 15:14
Rycho3D pisze:Napisz czy jest lepsza,bo jak nie to nie będę przerabiał mesh-y.
Wyyypas! To jest to!
Rycho3D pisze:Zmieniłem też dźwięki, ale przy odbijaniu jest dźwięk nożyczek.
Skarpeta ze Sztopora też to ma. Oni nie dali rady...

Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...

-
Rycho3D
- Modder

- Posty: 11977
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
-
Kontakt:
20 sty 2013, 15:48
ZigHor pisze:Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę

Dopisałem tą linijkę do kodu by wymusić, faktycznie brak [' ] Dziwne bo kompilowało się bezbłędnie .
CardAltProjectile jest podklasą CardProjectile w którym już "boune" nie działa prawidłowo.
Ale spróbować warto
ZigHor pisze:Wyyypas! To jest to!

Cieszy mnie to
Tiquill pisze:Skarpeta ze Sztopora też to ma. Oni nie dali rady...

Pytanie czy chcieli dać ?
edit:
ZigHor pisze:Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę

Nie zadziałało

Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 16:06 przez
Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D