P2 Tropik

Bronie i bardziej rozbudowane projekty tworzone tylko przez naszych użytkowników.

Moderatorzy: Moderatorzy, Admini

Chcesz takiego moda ?

tak
34
94%
nie
2
6%
 
Liczba głosów: 36
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

17 sty 2013, 15:29

Tiq ma rację. Ja też to sprawdziłem i zacząłem pisać od nowa (napisałem z 3 skrypty) i nie zauważyłem różnicy. Skrypt praktycznie taki sam (jak nożyczek) więc nie powinno problemów robić. Mi po 10 min. się mi odechciało (chyba zacznę pisać IRifle :D). Pozamieniaj tylko niezbędne rzeczy.

PS. Tiq - co do IRifle, to spróbuje wydać go w jak najbliższym czasie. Co do ostrza predatora - całkiem możliwe, ale jak na razie muszę dokończyć tę machinimy (najpewniej wkrótce wydam mojej roboty Dude'a do GModa oraz Gothica II) więc sporo tego.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 sty 2013, 15:41

Już działa :) zmiany w notyfikacjach animacji się nie zapisywały.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

17 sty 2013, 15:56

Rycho3D pisze:Już działa :) zmiany w notyfikacjach animacji się nie zapisywały.
Też je przestawiałem, ale nie działało :D
Rzeczywiście, nie zapisały się :P


Awatar użytkownika
Sadysta
Miłośnik broni
Posty: 123
Rejestracja: 01 maja 2012, 14:30

17 sty 2013, 17:06

PoliceController Police.PoliceController26 (Function Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget.NextStateAfterGoal:0007) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

PoliceController Police.PoliceController26 (Function Postal2Game.LambController.SetEndGoal:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)

History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

To też.

;p

Wywaliło mi w komisariacie.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 19:56 przez Sadysta, łącznie zmieniany 2 razy.


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

17 sty 2013, 18:41

Napisz chociaż na jakiej to mapie
;P

Edit:
Komisariat i broń legitymacja
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 865713.rar
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 19:00 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

18 sty 2013, 20:19

Tiquill pisze:Poza tym tak tu polska legitymacja pasuje, jak... Nie motaj. :P
Specjalnie dla Ciebie zrobiłem nową wersję ;)
Napisz czy jest lepsza,bo jak nie to nie będę przerabiał mesh-y.
Załączniki
Image1.jpg
Image1.jpg (55.89 KiB) Przejrzano 1435 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Silver Dragon
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7080
Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
Lokalizacja: East Mayberry
Otrzymał  piwo: 2 razy

18 sty 2013, 20:44

Rzeczywiście, zdecydowanie lepiej się prezentuje wg mnie ;)


Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew :evilbat:
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sty 2013, 07:02

Rzeczywiście, zdecydowanie lepiej się prezentuje wg mnie ;)
Więc zadecydowałeś,
Zmieniłem też dźwięki, ale przy odbijaniu jest dźwięk nożyczek.
Studiowałem skrypty ze 100 razy i nie znalazłem przyczyny.


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

20 sty 2013, 13:08

ScissorsProjectile

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
&#123;
     BounceMax=1
     ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
     ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
     ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
     bRecordBounce=True
     VelDampen=1.000000
     RotDampen=1.000000
     StartSpinMag=350000.000000
     DamageMP=51.000000
     speed=2000.000000
     MaxSpeed=3000.000000
     Damage=25.000000
     DamageRadius=0.000000
     MomentumTransfer=50000.000000
     MyDamageType=Class'BaseFX.CuttingDamage'
     DrawType=DT_StaticMesh
     Acceleration=&#40;Z=-100.000000&#41;
     StaticMesh=StaticMesh'stuff.stuff1.Scissors'
     AmbientGlow=64
     CollisionRadius=18.000000
     CollisionHeight=18.000000
     bProjTarget=True
     bUseCylinderCollision=True
     bBounce=True
     bFixedRotationDir=True
&#125;
ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sty 2013, 13:19

ZigHor pisze:ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
Nie jestem głupi,(no może lekko pojebany) zmieniłem :)
Wszystkie są zmienione oprócz bounce .

Kod: Zaznacz cały

     CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce'


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

20 sty 2013, 13:54

var Sound ScissorsBounce; -> var Sound CardBounce;
A variables?


Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sty 2013, 14:01

Pobierz i zobacz.
Załączniki
P2Tropic.rar
(4.57 MiB) Pobrany 115 razy


8=======D
Awatar użytkownika
Zaver
Wytrenowany morderca
Wytrenowany morderca
Posty: 1743
Rejestracja: 14 lip 2012, 23:09

20 sty 2013, 14:13

CardAltProjectile

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
&#123;
     BounceMax=8
     CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce
&#125;
->

Kod: Zaznacz cały

defaultproperties
&#123;
     BounceMax=8
     CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce'
&#125;
Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę :D


Awatar użytkownika
Tiquill
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 14479
Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
Lokalizacja: z naprzeciwka
Postawił piwo: 1 raz
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sty 2013, 15:14

Rycho3D pisze:Napisz czy jest lepsza,bo jak nie to nie będę przerabiał mesh-y.
Wyyypas! To jest to! ;)
Rycho3D pisze:Zmieniłem też dźwięki, ale przy odbijaniu jest dźwięk nożyczek.
Skarpeta ze Sztopora też to ma. Oni nie dali rady... ;)


Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Obrazek
Awatar użytkownika
Rycho3D
Modder
Modder
Posty: 11978
Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
Lokalizacja: SinCity
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 1 raz
Kontakt:

20 sty 2013, 15:48

ZigHor pisze:Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę :D
Dopisałem tą linijkę do kodu by wymusić, faktycznie brak [' ] Dziwne bo kompilowało się bezbłędnie .
CardAltProjectile jest podklasą CardProjectile w którym już "boune" nie działa prawidłowo.
Ale spróbować warto ;)
ZigHor pisze:Wyyypas! To jest to! ;)
Cieszy mnie to :)
Tiquill pisze:Skarpeta ze Sztopora też to ma. Oni nie dali rady... ;)
Pytanie czy chcieli dać ?
edit:
ZigHor pisze:Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę :D
Nie zadziałało :/
Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 16:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.


8=======D
ODPOWIEDZ