P2 Tropik
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Tiq ma rację. Ja też to sprawdziłem i zacząłem pisać od nowa (napisałem z 3 skrypty) i nie zauważyłem różnicy. Skrypt praktycznie taki sam (jak nożyczek) więc nie powinno problemów robić. Mi po 10 min. się mi odechciało (chyba zacznę pisać IRifle ). Pozamieniaj tylko niezbędne rzeczy.
PS. Tiq - co do IRifle, to spróbuje wydać go w jak najbliższym czasie. Co do ostrza predatora - całkiem możliwe, ale jak na razie muszę dokończyć tę machinimy (najpewniej wkrótce wydam mojej roboty Dude'a do GModa oraz Gothica II) więc sporo tego.
PS. Tiq - co do IRifle, to spróbuje wydać go w jak najbliższym czasie. Co do ostrza predatora - całkiem możliwe, ale jak na razie muszę dokończyć tę machinimy (najpewniej wkrótce wydam mojej roboty Dude'a do GModa oraz Gothica II) więc sporo tego.
PoliceController Police.PoliceController26 (Function Postal2Game.PersonController.PatrolToTarget.NextStateAfterGoal:0007) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
PoliceController Police.PoliceController26 (Function Postal2Game.LambController.SetEndGoal:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
To też.
;p
Wywaliło mi w komisariacie.
History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
PoliceController Police.PoliceController26 (Function Postal2Game.LambController.SetEndGoal:0001) Runaway loop detected (over 1000000 iterations)
History: FFrame::Serialize <- UObject::ProcessEvent <- (PoliceController Police.PoliceController26, Function Postal2Game.LambController.LegMotionToTarget.HitPathGoal) <- AFPSPawn::moveTowardWithRadius <- AActor::ProcessState <- Object PoliceController Police.PoliceController26, Old State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget, New State State AIPack.PoliceController.PatrolJailToTarget <- AController::Tick <- TickAllActors <- ULevel::Tick <- (NetMode=0) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop
To też.
;p
Wywaliło mi w komisariacie.
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 19:56 przez Sadysta, łącznie zmieniany 2 razy.
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Napisz chociaż na jakiej to mapie
;P
Edit:
Komisariat i broń legitymacja
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 865713.rar
;P
Edit:
Komisariat i broń legitymacja
https://chomikuj.pl/EU-ROPA/Postal2+MOD/ ... 865713.rar
Ostatnio zmieniony 17 sty 2013, 19:00 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Specjalnie dla Ciebie zrobiłem nową wersjęTiquill pisze:Poza tym tak tu polska legitymacja pasuje, jak... Nie motaj.
Napisz czy jest lepsza,bo jak nie to nie będę przerabiał mesh-y.
- Załączniki
-
- Image1.jpg (55.89 KiB) Przejrzano 1436 razy
8=======D
- Silver Dragon
- V.I.P.
- Posty: 7080
- Rejestracja: 11 sie 2007, 23:28
- Lokalizacja: East Mayberry
- Otrzymał piwo: 2 razy
Rzeczywiście, zdecydowanie lepiej się prezentuje wg mnie
Przybyłem, zobaczyłem... i polała się krew
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Więc zadecydowałeś,Rzeczywiście, zdecydowanie lepiej się prezentuje wg mnie
Zmieniłem też dźwięki, ale przy odbijaniu jest dźwięk nożyczek.
Studiowałem skrypty ze 100 razy i nie znalazłem przyczyny.
8=======D
ScissorsProjectile
ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
Kod: Zaznacz cały
defaultproperties
{
BounceMax=1
ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
bRecordBounce=True
VelDampen=1.000000
RotDampen=1.000000
StartSpinMag=350000.000000
DamageMP=51.000000
speed=2000.000000
MaxSpeed=3000.000000
Damage=25.000000
DamageRadius=0.000000
MomentumTransfer=50000.000000
MyDamageType=Class'BaseFX.CuttingDamage'
DrawType=DT_StaticMesh
Acceleration=(Z=-100.000000)
StaticMesh=StaticMesh'stuff.stuff1.Scissors'
AmbientGlow=64
CollisionRadius=18.000000
CollisionHeight=18.000000
bProjTarget=True
bUseCylinderCollision=True
bBounce=True
bFixedRotationDir=True
}
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Nie jestem głupi,(no może lekko pojebany) zmieniłemZigHor pisze:ScissorsWallStick=Sound'WeaponSounds.scissors_wallstick'
ScissorsBodyStick=Sound'WeaponSounds.scissors_bodystick'
ScissorsBounce=Sound'WeaponSounds.scissors_bounce'
Wszystkie są zmienione oprócz bounce .
Kod: Zaznacz cały
CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce'
8=======D
CardAltProjectile
->
Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę
Kod: Zaznacz cały
defaultproperties
{
BounceMax=8
CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce
}
Kod: Zaznacz cały
defaultproperties
{
BounceMax=8
CardBounce=Sound'TropicSounds.card_bounce'
}
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Wyyypas! To jest to!Rycho3D pisze:Napisz czy jest lepsza,bo jak nie to nie będę przerabiał mesh-y.
Skarpeta ze Sztopora też to ma. Oni nie dali rady...Rycho3D pisze:Zmieniłem też dźwięki, ale przy odbijaniu jest dźwięk nożyczek.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Rycho3D
- Modder
- Posty: 11978
- Rejestracja: 24 kwie 2011, 15:47
- Lokalizacja: SinCity
- Postawił piwo: 8 razy
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dopisałem tą linijkę do kodu by wymusić, faktycznie brak [' ] Dziwne bo kompilowało się bezbłędnie .ZigHor pisze:Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę
CardAltProjectile jest podklasą CardProjectile w którym już "boune" nie działa prawidłowo.
Ale spróbować warto
Cieszy mnie toZigHor pisze:Wyyypas! To jest to!
Pytanie czy chcieli dać ?Tiquill pisze:Skarpeta ze Sztopora też to ma. Oni nie dali rady...
edit:
Nie zadziałałoZigHor pisze:Jak nie podziała, jeszcze coś popatrzę
Ostatnio zmieniony 20 sty 2013, 16:06 przez Rycho3D, łącznie zmieniany 1 raz.
8=======D