a więc tak grając za 1 razem nie miałem pistoletu tylko zapałki za drugim już było ok.
Ping na poziomie 59-69 (dość nieprzyjemne lagi jak na ten ping). Boty czitują maja aimbota "jajaja" po 10 min gry miałem 48-8. Zmiana map działa bezproblemowo podobnie jak 1409X Patch.
Testy serwera
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
"piekło męka tu nikt ku--- nie pęka"
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_2
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_3
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_2
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_3
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
postal III, o tym się pomyśli, gdy już okrzepniemy.
Nie rozumiem. Jak, kto, skąd i kiedy? Możesz mi to wyjaśnić? Bo nie czuję się fajnie.abdul11 pisze:Boty czitują maja aimbota "jajaja" po 10 min gry miałem 48-8
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
No więc jedziemy:
- ping ~ 42ms - 46ms, w BankBrawl ~60ms
- BankBrawl, z tego co doświadczyłem, nie nadaje się to multi. Jest to jedyna mapa, na której miałem dziwaczne lagi, pozwalające między innymi mi (i botom) przechodzić przez zamknięte drzwi. Dodatkowo gracze, jak i boty, co jakiś czas się nieco teleportują, zamiast normalnie poruszać (jakby serwer nie wyrabiał z propagacją danych). Faja zdrowia po użyciu znikała z ekwipunku dobre 5 - 10 sekund później. Niestety, nie dało się jej użyć kilka razy
- Istnieją jakieś konkretniejsze boty? Niby ustawione na max skill-a, ale wynik 58 - 0 średnio mnie o tym przekonuje. Dodatkowo lubią się co jakiś czas zawiesić (stoją w miejscu i nic nie robią), najczęściej zdarzało im się to na BankBrawl
- Rotacja map działa bez problemu, głosowanie podobnie
To tyle, póki co
- ping ~ 42ms - 46ms, w BankBrawl ~60ms
- BankBrawl, z tego co doświadczyłem, nie nadaje się to multi. Jest to jedyna mapa, na której miałem dziwaczne lagi, pozwalające między innymi mi (i botom) przechodzić przez zamknięte drzwi. Dodatkowo gracze, jak i boty, co jakiś czas się nieco teleportują, zamiast normalnie poruszać (jakby serwer nie wyrabiał z propagacją danych). Faja zdrowia po użyciu znikała z ekwipunku dobre 5 - 10 sekund później. Niestety, nie dało się jej użyć kilka razy
- Istnieją jakieś konkretniejsze boty? Niby ustawione na max skill-a, ale wynik 58 - 0 średnio mnie o tym przekonuje. Dodatkowo lubią się co jakiś czas zawiesić (stoją w miejscu i nic nie robią), najczęściej zdarzało im się to na BankBrawl
- Rotacja map działa bez problemu, głosowanie podobnie
To tyle, póki co
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
oj 58-0??? ja to jestem noobem tego forum chyba a co do aimbotów to boty robią czasem jak Sussi bija HS z 2 końca mapy (tylko sussi potrafiła za 80hp a boty tylko za 50 xDDD)
"piekło męka tu nikt ku--- nie pęka"
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_2
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_3
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_2
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_3
Mój błąd, 57 - 0:
Co do HS-ów z drugiego końca mapy z byle jakiej broni - fakt, boty potrafią takie cuda (a jaką magię nożyczkami robią :O ), jednak im człowiek bliżej, tym robią się bardziej nieszkodliwe.
Co do HS-ów z drugiego końca mapy z byle jakiej broni - fakt, boty potrafią takie cuda (a jaką magię nożyczkami robią :O ), jednak im człowiek bliżej, tym robią się bardziej nieszkodliwe.
Nobody Expects The Spanish Inquisition!
byłem lepszy xDDDDDD
Ostatnio zmieniony 13 cze 2012, 18:54 przez abdul11, łącznie zmieniany 4 razy.
"piekło męka tu nikt ku--- nie pęka"
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_2
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_3
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_2
http://affiliates.bet-at-home.com/proce ... a_66840b_3
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Te przeskoki do przodu mam na każdej mapie, nie tylko BankBrawl. Byłoby to może usprawnienie dane przez ZeroPing i dobre antidotum na wysokie pingi - ale i przy wyłączonym ZP też to działa.Lothar pisze:Jest to jedyna mapa, na której miałem dziwaczne lagi, pozwalające między innymi mi (i botom) przechodzić przez zamknięte drzwi. Dodatkowo gracze, jak i boty, co jakiś czas się nieco teleportują, zamiast normalnie poruszać (jakby serwer nie wyrabiał z propagacją danych)
To cały dobrobyt P2MP X1409, nie dają więcej.Lothar pisze:Istnieją jakieś konkretniejsze boty? Niby ustawione na max skill-a, ale wynik 58 - 0 średnio mnie o tym przekonuje.
Strachy na lachy. Normalna opcja a nie czitujące boty.abdul11 pisze:a co do aimbotów
No dobra, a na innych serwerach tych teleportów i "aimbotów" nie uświadczacie?? Bo wygląda, jakbyście pisali o tym jak o nowości w P2.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Dobra ludkowie, pora na dodatkowe mody. Na pierwszy ogień kMods-Plus. A czemu taki stary? Dla mutatora Masscare.
Włączyłem AirMail i Massacre. Czyli spadają paczki z nieba i mamy do odstrzału bezbronnych bystków. Boty wyłączyłem, więc można hasać bezkarnie. U mnie działa, mam nadzieję, że Wam też pójdzie ok.
Włączyłem AirMail i Massacre. Czyli spadają paczki z nieba i mamy do odstrzału bezbronnych bystków. Boty wyłączyłem, więc można hasać bezkarnie. U mnie działa, mam nadzieję, że Wam też pójdzie ok.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Jak już zapewne niektórzy zauważyli (i używali) włączyłem głosowanie na tryb gry i na mutatory. Nie tylko można mapę wybrać, ale też to. Pozwoli to usprawnić plastyczność serwera i samym graczom wpływać na to, w co chcą grać. Słowem mówiąc: używajcie tego.
Mutatory dodatkowe (w tym Massacre i Airmail) potrafią znikać same (tak było do dziś przedpołudnia). Ale znalazłem sposób, by nawet po restarcie serwera nie zgubiły się i zawsze były.
Teraz dodaję samochody...
Mutatory dodatkowe (w tym Massacre i Airmail) potrafią znikać same (tak było do dziś przedpołudnia). Ale znalazłem sposób, by nawet po restarcie serwera nie zgubiły się i zawsze były.
Teraz dodaję samochody...
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Mod Project Marica i jego 5 map dodane. W najnowszej wersji 1.2.5, która już jest w naszym downloadzie, skąd możecie ją pobrać. Jego pliki sporo ważą i gdy nie będziecie mieli go w swojej grze, gra pobierze go z serwera gry - a to spowolni samą grę innym graczom. A więc - pobierajcie nim dołączycie do gry.
Na razie gra z samochodami w PM nie jest wolna od błędów. Gdy admini zechcą ustawiać grę, a nie chcą błędu lub nie chcą samochodów - wystarczy mapy moda usunąć z rotacji map. Wszystko to są testy, nie znaczy bowiem, że stale będą teraz samochody.
Jaro111, uwaga przyjęta, dzięki. Zaradzi się.
Na razie gra z samochodami w PM nie jest wolna od błędów. Gdy admini zechcą ustawiać grę, a nie chcą błędu lub nie chcą samochodów - wystarczy mapy moda usunąć z rotacji map. Wszystko to są testy, nie znaczy bowiem, że stale będą teraz samochody.
Jaro111, uwaga przyjęta, dzięki. Zaradzi się.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
Samochody są ok, w czołgu kierowanie nie działa, helikopter jest zbugowany (gdy do niego wsiądziesz to HP spada ci do 0 co sprawia, że stajesz się niewidzialny dla wroga). Tiquill wie co i jak, bo był ze mną na serwerze. Jak czegoś niedopisałem to mnie poprawcie
Ostatnio zmieniony 18 cze 2012, 01:31 przez Jaro111, łącznie zmieniany 1 raz.
- Tiquill
- V.I.P.
- Posty: 14479
- Rejestracja: 25 sty 2007, 02:00
- Lokalizacja: z naprzeciwka
- Postawił piwo: 1 raz
- Otrzymał piwo: 1 raz
- Kontakt:
Potwierdzam i dodam, że sterowanie też czasem nie tak. Ta utrata zdrowia do zera omamia przeciwnika. Nie widzisz nikogo w helikopterze, chcesz wsiąść, a cię odrzuca. Bo inny tam siedzi - ale go właśnie nie widzisz. To są raczej błędy moda, a nie serwera. Pozostawiłem w rotacji map 3 mapy z Project Marica, te które są w miarę ok. I całkiem dobry ping miałem na nich, dało się jeździć.
Resztę niech inni admini zmieniają. A sami gracze mogą wpływać na mapy przez Map Voting.
Resztę niech inni admini zmieniają. A sami gracze mogą wpływać na mapy przez Map Voting.
Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 01:00 przez Tiquill, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawsze jest ryzyko, że wyczerpałeś już limit dobrych dni i czeka cię już tylko samo zło...
- EvilT-ModZ
- Modder
- Posty: 159
- Rejestracja: 16 sie 2010, 17:30
Sounds crazy. Play on the "Russian server by POSTAL_Serega" and satisfy oneself, mod works correctly, and all ur problems just ur.Jaro111 pisze:Samochody są ok, w czołgu kierowanie nie działa, helikopter jest zbugowany (gdy do niego wsiądziesz to HP spada ci do 0 co sprawia, że stajesz się niewidzialny dla wroga). Tiquill wie co i jak, bo był ze mną na serwerze. Jak czegoś niedopisałem to mnie poprawcie
Probably u have some mutators / or mp(fixes) / or etc, which damage other game actors
Well, that might be Airmail's foult. When you drive you pick up Airmails. Maybe 2nd guy who I've played with dropped this thunder airmail (dunno if name correct - I mean Airmail which kills) in the car, so when I entered car that Airmail killed me. That would be a good explanation for this bug with 0 HP (when you have 0 HP (bug) then you can't drive normally (like I've posted before, I couldn't move tank (turn left/right) ).