W ogóle to polecam
[youtube][/youtube] Ostatnio jedna z ciekawszych rzeczy na YT.
Team Fortress 2
Moderatorzy: Moderatorzy, Admini
Grałem
Dedłem 10 razy
A co do czapek i tego wszystkiego to słyszałem że jakaś część ludzi miała piraty i im zaliczyło że mają orginał i dostali itemsy (to z forum tfa)
OMG coś nie mam szczęścia do czapek
Drop przedmiotów wzrósł kilkakrotnie (niby miało usunąć idlerów) i mi co godzine wypada jakiś przedmiot ale za nic czapki 


OMG coś nie mam szczęścia do czapek


Ostatnio zmieniony 23 kwie 2010, 14:42 przez Kaczora, łącznie zmieniany 1 raz.
Hahah! Scout dostał nową broń!
Crit-a-Cola!
Ważniejsze zmiany
*Naprawiono błedy demaskujące szpiega, typu czapka wewnątrz głowy
*Valve dodało drugiego Bonka!, Crit-a-Cole. Po wypiciu każdy nasz strzał to mini-crit, ale każdy przyjmowany na klatę pocisk to też mini-crit.
*Pyro teoretycznie przesunięty do zakładki support
oZmneijszono dmg od ognia
oZmniejszono koszt Airblasta i odstępy pomiędzy nimi
oOdbite pociski to automatyczne mini-crity
*Nasz mały rosyjski gołąbek dotarł do Valve. Buffy dla heavy'ego
oSzybsze rozkręcanie miniguna
oSzybsze poruszanie się z rozkręconym minigunem
*Podpalone strzały pozostają gdy nie strzelamy z łuku
*Scout ma dziś święto
oBrak spowalniania po wypiciu Bonk!. Cooldown broni pozostał
oSandman lekko spowalnia stunowanych
*Chargin' Targe jest pomarańczowe... wait, what?
Niewymienione zmiany
*Level telepoltera pozostaje po zniszczeniu tylko jednej jego części (więc dopóki nie rozwalą ci wejścia i wyjścia, masz insta-level 3)
*Zmieniono wygląd niektórych pasków ładowania
*Wszyscy jakoś tak szybciej biegają. Inni też to zauważyli
*Targe waktycznie jest pomarańczowe. WTF?
Crit-a-Cola!

Ważniejsze zmiany
*Naprawiono błedy demaskujące szpiega, typu czapka wewnątrz głowy
*Valve dodało drugiego Bonka!, Crit-a-Cole. Po wypiciu każdy nasz strzał to mini-crit, ale każdy przyjmowany na klatę pocisk to też mini-crit.
*Pyro teoretycznie przesunięty do zakładki support
oZmneijszono dmg od ognia
oZmniejszono koszt Airblasta i odstępy pomiędzy nimi
oOdbite pociski to automatyczne mini-crity
*Nasz mały rosyjski gołąbek dotarł do Valve. Buffy dla heavy'ego
oSzybsze rozkręcanie miniguna
oSzybsze poruszanie się z rozkręconym minigunem
*Podpalone strzały pozostają gdy nie strzelamy z łuku
*Scout ma dziś święto
oBrak spowalniania po wypiciu Bonk!. Cooldown broni pozostał
oSandman lekko spowalnia stunowanych
*Chargin' Targe jest pomarańczowe... wait, what?
Niewymienione zmiany
*Level telepoltera pozostaje po zniszczeniu tylko jednej jego części (więc dopóki nie rozwalą ci wejścia i wyjścia, masz insta-level 3)
*Zmieniono wygląd niektórych pasków ładowania
*Wszyscy jakoś tak szybciej biegają. Inni też to zauważyli
*Targe waktycznie jest pomarańczowe. WTF?
Wszystkie są dobre na swój sposób, zagraj wszystkimi po kolei i znajdziesz ulubioną postać. A co do pyro i jego "pogorszenia" nie wypada aż tak źle nawet z tymi zmniejszonymi obrażeniami broni ciężko wyczuć jakąś różnice
Jak kupie teraz L4D2 to dostanę czapke Billa ??

Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 14:35 przez Kaczora, łącznie zmieniany 1 raz.
- Reality Master
- Modder
- Posty: 1094
- Rejestracja: 07 lis 2007, 19:41
- Kontakt:
Nie, czapka Billa była tylko dla tych co złożyli pre-order L4D2.
https://www.tf2items.com/profiles/76561197964828122 koleś lubi flare guna 
Ja was zawstydzam mam 216 godzin w tf i 1 czapke z acziva

Ja was zawstydzam mam 216 godzin w tf i 1 czapke z acziva

Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 14:56 przez Kaczora, łącznie zmieniany 1 raz.
I tak pozostawałyAlixo pisze:*Podpalone strzały pozostają gdy nie strzelamy z łuku


Na początek soldier/pyro, ale jeśli chodzi o moje preferencje, to najfajniejszy jest snajper/spy.Dzastin pisze:Ja chyba zacznę grać, bo jak czytam wasze opinie to stwierdzam, że się opłaca. Którą klasę polecacie?
Je zaczynałem Engi/Medic, ale to było dość dawno temu. Medykiem w sumie było łatwiej niż engi, bo tylko musiałem utrzymywać Heavy'ego przy życiuKaczora pisze:Soldier ?? No nie wiem to jest postać dla koksówNa początek sie nadaje scout/engineer w ostateczności heavy bo teraz go tak ulepszyli że aż przykro grać

Nobody Expects The Spanish Inquisition! 

Bo medykiem się łatwo gra, jak biegasz z ogarniętym gościem. Jedyne, co musisz robić to ciągle biegać/skakać, żeby cię nikt nie trafił, szczególnie szpieg. Na heaviego, pyro, czy demo bierzesz ubera, a na solda shitzkrieg. Przynajmniej mi taki układ najbardziej odpowiada.Lothar pisze:e zaczynałem Engi/Medic, ale to było dość dawno temu. Medykiem w sumie było łatwiej niż engi, bo tylko musiałem utrzymywać Heavy'ego przy życiu
Soldier dla koksów? Haha, określę go ogranym tekstem - easy to play, hard to master. Na początku mi się wydawał za wolny, ale obecnie uważam, że to jedna z przyjemniejszych klas do gry, chociaż najbardziej lubię grać supportami. Co do zaczynania z TF2, nie zaczynajcie od gry szpiegiem. Ja tak zrobiłem i to był duży błąd.Kaczora pisze:Soldier ?? No nie wiem to jest postać dla koksów Na początek sie nadaje scout/engineer w ostateczności heavy bo teraz go tak ulepszyli że aż przykro grać
A jak wam sie wiedzie po nowym systemie dropów. Ja w 2 dni dostałem 14 przedmiotów i w tym czekolade i pain traina
[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-04-29, 20:01 ]
To co oni z tego zrobili? Diablo?
najwyraźniej chcą zrobić

[ Komentarz dodany przez: Lothar: 2010-04-29, 20:01 ]
To co oni z tego zrobili? Diablo?

najwyraźniej chcą zrobić

Ostatnio zmieniony 29 kwie 2010, 20:04 przez Kaczora, łącznie zmieniany 2 razy.
Bardzo dobrze. Wczoraj (3 godziny grania) wydropiłem 2 rakietnice i mocz. Ten system to wyraźna poprawa, kiedyś bywało, że przez kilka dni nic nie chciało wpaśćKaczora pisze:A jak wam sie wiedzie po nowym systemie dropów