Zauwazyles tez ze granat pulapka nie swieci sie jak normalny granat do wziecia ?dragonmati pisze:Lekcja 6.
Jak sprawdzić czy leżący granat to pułapka.
Podchodząc do granata(u?) pewnie chcemy go wziąść i wtedy BANG nie żyjemy bo granat wybucha.
Lecz jest na to sposób.
Podchodząc patrzymy na wielkość granat pułapka jest mniejszy, a granat pickup jest większy.
Drugim sposobem jest strzelenie w niego z większej odległości.
Ps jak będę grał to dodam screeny.
Pozdrawiam dragonmati
Porady odnośnie trybu MP
Moderatorzy: Moderatorzy, ServerAdmin
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
Przecież to właśnie napisałem -_-
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Sorry nie przeczytałem.Ale pomyśl ze jak ktoś wejdzie w temat to od razu mu sie wyświetli 2 strona na której jest moje przypomnienie , dzięki czemu nie będą musieli włączać 1 stronęDemonical Monk pisze:Przecież to właśnie napisałem -_-
Osobiście lubię używać te granaty, pułapek zastawiam mnóstwo, najczęściej w miejscach, gdzie znajduje się broń, apteczki, czy gdziekolwiek, gdzie często wiara chodzi, najlepiej to znaleźć parę granatów i zastawić wejścia do tego tunelu na "SportingWood"
[center][/center]
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
Ryld, to jest miejsce gdzie RADZIMY nowym graczom a nie mówimy co lubimy robić.
- Dr. Dundersztyc
- Szalony Naukowiec
- Posty: 1299
- Rejestracja: 05 gru 2007, 22:48
- Lokalizacja: Druelselstein
- Kontakt:
Spokojnie, nie tak ostro. Chłopak chce się podzielić swoimi doświadczeniami, spostrzeżeniami OK. Ryld jakbyś mógł jeszcze jakiegoś scena do tego miejsca na SW zamieścić. Tamto miejsce oferuje dobrą lokacje, ponieważ zazwyczaj jest tam spokojnie i jest utrudniony dostęp, przez co można zaraz za bilbordem (w miejscu gdzie się na niego wchodzi) zastawić granaty. Większość graczy nie zauważa tego, ponieważ układ tego miejsca jest taki, że część bilborda zaraz przy spadku zasłania teren.Demonical Monk pisze:Ryld, to jest miejsce gdzie RADZIMY nowym graczom a nie mówimy co lubimy robić.
I tak mamy zabezpieczenie z jednej strony. W tunelu faja zdrowia, dość często się pojawia. Jak wychodzimy z tunelu są na dole 3 x M16 czyli 90 sztuk amunicji. Monża naprawdę niezłe się zabunkrować w tamtym miejscu i prowadzić ostrzał ze skarpy pomiędzy bilbordem a tunelem. Sam tunel zaminować na początku, w środku i na końcu lub granat co 2 - 3 metry tak dla utrudnienia. Zważywszy, że rejon ten jest co chwile zaopatrywany w granaty na bilbordzie, pozwala nam to zastosować technikę Gradobicia Granatów, którą opisałem wcześniej zrzucając je masowo ze skarpy na graczy, którzy są na moście lub po lewej. Trzeba przy tym uważać na graczy z wyrzutnią rakiet, gdyż rozstawiając wokół siebie granaty wystrzelona w naszym kierunku rakieta, może całą robotę zniweczyć, a i nam przy okazji sporo HP zabrać. Wrzucane za skarpę z dołu granaty innych graczy należy skopywać zanim wybuchną. Gorzej z Mołotowcami - można je zestrzeliwać w locie, ale z tego co widzę są one rzadko stosowane. Trzeba się orientować w sytuacji na bieżąco.
Jeszcze co do samych Koktajli Mołotowa. Jak uzyskać nalepsze trafienie?
Są one nieporęczne, długo się je odpala i rzuca, nie zawsze celnie, a czasami wręcz sobie pod nogi. Jest na to sposób.
1. Butelkę trzeba odpalić zanim natkniemy się na przeciwnika. Wymaga to ciągłego trzymania LPM, ale można się przyzwyczaić.
2. Kąt nachylenia kamery pomiędzy ziemią a sufitem powinien być odpowiedni do tego na jakiej odległości znajduje się przeciwnik. Jeżeli będzie on do nas strzelał ze 100 m oczywiste jest, że musimy kamerę podnieść wyżej. Jeżeli z 15 - 40 m odpowiednio niżej. Wtedy dopiero butelka nabiera prędkości i trafia w cel.
3. To broń do walki na dystans o dość dużym i kłopotliwym (dla przeciwnika) polu rażenia.
Powyżej:
Niebieski - nasza pozycja
Czerwony - pozycja przeciwnika
Zielony - ustawienie kamery
- little_psycho
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1074
- Rejestracja: 23 lut 2008, 16:49
- Lokalizacja: Z odbyta
Jak zwykle wujek zielAK, dzieli sie dobra radą Aż żałuje że wykasowałem darmowego MP
- Demonical Monk
- V.I.P.
- Posty: 138
- Rejestracja: 25 lip 2008, 17:27
Lekcja 8. Duże bum, małą bronią.
Czy zauważyliście że benzyna się wam nie przydaje na MP?
No a czy odkryliście że jeśli dłużej lejemy ją w tym samym miejscu to powstaje okrąg?
Można to sprytnie wykorzystać. Zrób okrąg o jak największej średnicy (tyle ile ci wystarczy benzyny).
Teraz zaczekaj na potencjalną ofiarę. Kiedy wejdzie w niebieskie pole, rzuć zapałkę.
Efekt eksplozji murowany. Przeciwnikowi robi się takie bobo że ginie po kilku sekundach
Można też dla bezpieczeństwa zrobić kilka kręgów, ale należy uważać żeby się nie nakładały.
No i należy pamiętać, że podczas lania benzyny NIE WOLNO przemieszczać kursora. Walimy ciągle w to samo miejsce.
Czy zauważyliście że benzyna się wam nie przydaje na MP?
No a czy odkryliście że jeśli dłużej lejemy ją w tym samym miejscu to powstaje okrąg?
Można to sprytnie wykorzystać. Zrób okrąg o jak największej średnicy (tyle ile ci wystarczy benzyny).
Teraz zaczekaj na potencjalną ofiarę. Kiedy wejdzie w niebieskie pole, rzuć zapałkę.
Efekt eksplozji murowany. Przeciwnikowi robi się takie bobo że ginie po kilku sekundach
Można też dla bezpieczeństwa zrobić kilka kręgów, ale należy uważać żeby się nie nakładały.
No i należy pamiętać, że podczas lania benzyny NIE WOLNO przemieszczać kursora. Walimy ciągle w to samo miejsce.
Ostatnio zmieniony 04 sie 2008, 21:56 przez Demonical Monk, łącznie zmieniany 1 raz.
Kontynuując...
Gdy już zrobimy taki zabójczy krąg... warto przed zapaleniem i wrzuceniem zapałki porozstawiać w nim kilka granatów, wciskając PPM, wtedy praktycznie wróg nie ma szans na przeżycie.
Teraz coś ode mnie...
Lekcja 9. Zaminowanie najlepszych i specjalnych miejsc - zabawa granatami...
1. Gdy mamy przed sobą drzwi, najlepiej, gdy jesteśmy od strony pomieszczenia mniejszego i gdzie większość graczy wchodzi od drugiej strony - układamy z 6 granatów od naszej strony - odchodzimy od drzwi i czekamy aż gracz wejdzie przez te drzwi wprost na naszą 'mine'... nie zwracając na nią uwagi - bo nie ma praktycznie szans żeby ją zauważył, mnóstwo map jest tak skonstruowanych, aby można byłą taką pułapkę najlepiej wykorzystać (najlepiej się taką pułapkę wykorzystuje na mapie "MPS-RWSOffice2" lub "Moonson" czy też w trybie Snatch, gdy wróg chce przejść na nasz teren aby przechwycić panienkę.
2. Gdy znamy lepiej daną mapę, znamy na niej pewnie punkty respawn'u, czyli miejsc gdzie gracz się odradza... możemy zrobić miłą niespodziankę graczowi, który odradzając się w takim miejscu zastanie pod swoimi kopytami niezłą ilość granatów - najlepiej wykorzystać miejsca respawn'u w których będziemy pewni że dokładnie w tym miejscu się dany gracz odrodzi. A więc... podchodzimy do miejsca respawnu i ukłądamy na nim najlepiej ok. 15 granatów w zwyż, tak, gdy gracz się w tym miejscu odradza - od razu ginie.
3. Podobnie mozemy zrobić, grając w tryb Snatch - układając w łóżku naszej panienki
z 15 granatów - wtedy wróg może nie zauważyć ich, lub poprostu będzie musiał zestrzelić tą kupke granatów - a wtedy gracze z naszego zespołu ten wybuch na pewno usłyszą i przybędą ratować naszą pannę.
* Sprawdzone, najlepsze tryby rozgrywki: Death-Match oraz Snatch (dla punktu 3)
Gdy już zrobimy taki zabójczy krąg... warto przed zapaleniem i wrzuceniem zapałki porozstawiać w nim kilka granatów, wciskając PPM, wtedy praktycznie wróg nie ma szans na przeżycie.
Teraz coś ode mnie...
Lekcja 9. Zaminowanie najlepszych i specjalnych miejsc - zabawa granatami...
1. Gdy mamy przed sobą drzwi, najlepiej, gdy jesteśmy od strony pomieszczenia mniejszego i gdzie większość graczy wchodzi od drugiej strony - układamy z 6 granatów od naszej strony - odchodzimy od drzwi i czekamy aż gracz wejdzie przez te drzwi wprost na naszą 'mine'... nie zwracając na nią uwagi - bo nie ma praktycznie szans żeby ją zauważył, mnóstwo map jest tak skonstruowanych, aby można byłą taką pułapkę najlepiej wykorzystać (najlepiej się taką pułapkę wykorzystuje na mapie "MPS-RWSOffice2" lub "Moonson" czy też w trybie Snatch, gdy wróg chce przejść na nasz teren aby przechwycić panienkę.
2. Gdy znamy lepiej daną mapę, znamy na niej pewnie punkty respawn'u, czyli miejsc gdzie gracz się odradza... możemy zrobić miłą niespodziankę graczowi, który odradzając się w takim miejscu zastanie pod swoimi kopytami niezłą ilość granatów - najlepiej wykorzystać miejsca respawn'u w których będziemy pewni że dokładnie w tym miejscu się dany gracz odrodzi. A więc... podchodzimy do miejsca respawnu i ukłądamy na nim najlepiej ok. 15 granatów w zwyż, tak, gdy gracz się w tym miejscu odradza - od razu ginie.
3. Podobnie mozemy zrobić, grając w tryb Snatch - układając w łóżku naszej panienki
z 15 granatów - wtedy wróg może nie zauważyć ich, lub poprostu będzie musiał zestrzelić tą kupke granatów - a wtedy gracze z naszego zespołu ten wybuch na pewno usłyszą i przybędą ratować naszą pannę.
* Sprawdzone, najlepsze tryby rozgrywki: Death-Match oraz Snatch (dla punktu 3)
Ech, nie lubię czegoś takiego. Bywało tak, że spadałem z #1 na 3/4 miejsce w grze, przez... jedną śmierć. Bodajże 3 razy pod rząd odrodziłem się w punkcie zaminowanym. To nie było dobre, to nie było fair.kryhoo pisze:A więc... podchodzimy do miejsca respawnu i ukłądamy na nim najlepiej ok. 15 granatów w zwyż, tak, gdy gracz się w tym miejscu odradza - od razu ginie.
Ostatnio zmieniony 14 cze 2009, 20:38 przez Robseßed, łącznie zmieniany 1 raz.
Ale popatrz na to z drugiej strony - gdy Ty zastosujesz pułapkę opisaną przeze mnie to dla Ciebie będzie to przyjemność To jest świat Postala - w sumie tam nie ma fair czy nie fair, nie kombinujesz - nie żyjesz heh.Ech, nie lubię czegoś takiego. Bywało tak, że spadałem z #1 na 3/4 miejsce w grze, przez... jedną śmierć. Bodajże 3 razy pod rząd odrodziłem się w punkcie zaminowanym. To nie było dobre, to nie było fair.
Ostatnio zmieniony 20 cze 2009, 01:29 przez kryhoo, łącznie zmieniany 2 razy.
To szybko się nudzi, a wygrana w ten sposób nie daje satysfakcji na długo, wierz mi.kryhoo pisze:Ale popatrz na to z drugiej strony - gdy Ty zastosujesz pułapkę opisaną przeze mnie to dla Ciebie będzie to przyjemność
- Loc
- Wytrenowany morderca
- Posty: 1996
- Rejestracja: 20 sie 2008, 14:31
- Lokalizacja: Outer-Outer Heaven
Wiecie, to się nazywa RespKill i jest ogólnie bardzo tępione w wielu grach (podpada to pod noobostwo - i słusznie). Chociaż... zawsze to Ty mogłeś być tam respawnowany. Buahaha.Demonical Monk pisze:Lekcja 3. Minowanie respawnu
Czasami przeciwnicy mają za duży score. Chcesz się wybić z ostatniego miejsca na liście więc możesz zastosować podłą sztuczkę. Najpierw należy podpatrzeć lub sprawdzić w PostED gdzie na mapie są punkty respawnu. Jak już to zrobimy, zdobywamy trochę granatów i kładziemy po 2 na każdy punkt respawnu. Przeciwnik respi się i BAH! Traci jeden punkcik.
Obrazek