Zaver pisze:The Iceman pisze:Po co twórcy postawili magazyn książek? Może pierwotnie zadanie wyglądało tak, że ździra zgubiła książkę i Koleś musiał ją zwinąć z magazynu, żeby nie zapłacić kary w bibliotece.
podobno pierwotnie rzeczywiście misja miała być związana z tym magazynem, lecz po co się wysilać na coś innego skoro można pozostawić
- A jakby to wyglądało : trzy bilbordy i pustka po środku tam jest portalzone pewnie im się zacinało kiedyś.
Lubie tak jak jest (ale mógł też być Hotel tylko po co dwa tak blisko siebie).
Paradise Wyglądało kiedyś inaczej niż teraz pewnie dawało więcej exploru wolności brak blokad ale kosztem misji !!
* Co gdyby nie dali Przyczepy i dialogu Żony ?
Nie było by chyba żądnej misji która wpakuje nas w kłopoty oprócz Czeku.
I nie było by nigdy takiego chamskiego zakończenia oraz kontynuacji czyli AW ale o tym za chwile...
*Gdyby nie książka/książki nie było by Gościa Specjalnego ani Centrum Handlowego ani
BIBLIOTEKI wiec nie było by też ognia (gra jeszcze szybciej by się zakończyła) nie było by
Protestantów Podpalaczy i Kanistra Benzyny do podniesienia. To jest jak domino jedno popycha drugie i powstaje coś ciekawego rozwiniętego.
Dlaczego piszecie twórcy

Niee.. to tak jak w creditsach napisano Steve jest odpowiedzialny
za calutki Paradise tylko on robił mapki !! A i jeszcze musiał przebudowywać nie wiadomo ile .. reszta tak jak pisze textury cutscentki programowanie.
W informacjach Level Summary nic nie pisze pewnie zapomniał już siebie dopisać.
I Przeskakujemy do STP trybu Multi tutaj dopiero Bryan Dillow "rozwinął skrzydełka" chyba wszystkie jego mapki do multi sa jego
autorstwa chaotyczne niczym nie związane ale za to bardzo ładne
(tutaj był autor sprytny opisał siebie w level summary oraz w opisie Okienka gdy ładujemy mapki).
i to musiało być dla niego cholernie ważne tak jakby mieli go zaraz wyrzucić z firmy za nic nie robienie... więc zrobił te mapki i to dało mu
przepustkę do :
Z tworzenia Lowel Paradise oraz ich okolic .. Jak już wspominałem Bryan tworzył levele ładne ale nie związane ze sobą (opisał siebie jako autora w level summary)
i efektem tego jest wizja fajne tereny ale logicznie nie połączone ze sobą i efektem tego jest brak papierowej mapy (można by łączyć ale to wymaga burzy mózgów) na każej z poziomów mamy inne niebo inne kolory ziemi roślinności np.
U Vinca jest blado jasno a po chwili u talibów brudno pomarańczowo no i ciemno góry heh
(jedyny wyjątek Obóz Talibów jak i Bullfish zrobił jakiś Patrick) bo pewnie Ryan nie potrafił łączyć swoich mapek..
i znowu wydawnictwo nie łączy się z Odmóżdżaną.
Każdy poziom jest zrobiony pod jedno zadanie zauważyliście ?? Nie ma tutaj swobodnego chodzenia ani jednego domku czy sklepu tak się Brayanowi śpieszyło
.. jeszcze coś odkryłem,
każdy poziom ma terrain zapisany w MyLevel chyba mu coś nie szło kształtowanie widoku z okna (bo czasami się nie zapisuje)
i nazwał warstwy FACKYOU1 FACKYOU2 FACKYOU3 musiał być zły ..
A reszta robiła scripty. Trzeba przyznać największa robotę w Apocalypse Weekend robią tutaj scripty :
- kotki
- ból głowy zmiana widoku
- licznik wrogów
- zombie
- ciachanie na części
- textury w lepszej jakośći
Najbardziej wkurza mnie Intro jest najwidoczniej robione w innym programie lub na tym silniku od PIII ponieważ wszystko jest takie inne słabe np nie doświetlony pokój ciemny jedno łóżko i brak ona i nie przemyślane te drzwi.
I też ciekawe jest to te same przedmioty czyli kartki i termometr mamy w paczkach czemu nie zrobili tego klasycznie ??
Nie wiem teraz czy lubić Brayana za to co wykreował ? czy też nie??
Bo on zrobił nowe Paradise ale na odwal się .. jeszcze nie dopisałem że te same textury i staticmeshe pojawiają się na multi

Czyli wszystko od Brayana...
NAPISAŁEM TO TUTAJ ABY NIE BYŁO NOWEGO TEMATU ...
Wiece co odkryłem i chciałem tylko o tym napisać by odkopać ?
Pewnie już to padało w PlayerController mamy funkcję Driving oraz Swimming tylko że w tym Paradise nie ma tyle wody by wskoczyć, ani tyle miejsca by pojeździć Autem
przez te tunele i teleporty.
Więc pewnie dlatego Koleś ma nie sprawne Auto.
A w CheatMenager widziałem kod na bronie które się nie nigdy nie pojawiają Minigun/AssaultSniper (chyba tak się to piszę) AWPMod dodaje nam innasnajperkę i jest też mod na minigun... wszystko jest ciekawe wystarczy szukać.
Mam nadzieję że to dobra dawka informacji i ciekawostek.