Co było, a nie jest - czyli co nam wycięli z P2?

Rozmowy o P2: Share the Pain i podstawowym Postalu 2.

Moderatorzy: Admini, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

28 sty 2017, 16:33

Pan Szatan pisze:Chyba musiało cię coś ominąć i nie znasz tego moda
Znam i nawet grałem, ale po za są dwoma lub trzema przerobionymi mapami na wzór z bety, paroma starymi broniami i starymi wyglądami przechodniów nie ma raczej niczego zmienionego. Jest to można powiedzieć lekko przerobiona wersja 1337 ;)


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6192
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

28 sty 2017, 16:43

Mnie ciekawi skąd mieli tą cus- mapkę z wersji prealpha.
Testowałeś to? :P
Ostatnio zmieniony 28 sty 2017, 16:43 przez Pan Szatan, łącznie zmieniany 1 raz.


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
siemagrucha
Wnerwiony urzędas
Posty: 21
Rejestracja: 02 mar 2017, 11:15

22 mar 2017, 14:15

Zaver pisze:
The Iceman pisze:Po co twórcy postawili magazyn książek? Może pierwotnie zadanie wyglądało tak, że ździra zgubiła książkę i Koleś musiał ją zwinąć z magazynu, żeby nie zapłacić kary w bibliotece.
podobno pierwotnie rzeczywiście misja miała być związana z tym magazynem, lecz po co się wysilać na coś innego skoro można pozostawić
- A jakby to wyglądało : trzy bilbordy i pustka po środku tam jest portalzone pewnie im się zacinało kiedyś.
Lubie tak jak jest (ale mógł też być Hotel tylko po co dwa tak blisko siebie).
Paradise Wyglądało kiedyś inaczej niż teraz pewnie dawało więcej exploru wolności brak blokad ale kosztem misji !!

* Co gdyby nie dali Przyczepy i dialogu Żony ?
Nie było by chyba żądnej misji która wpakuje nas w kłopoty oprócz Czeku.
I nie było by nigdy takiego chamskiego zakończenia oraz kontynuacji czyli AW ale o tym za chwile...

*Gdyby nie książka/książki nie było by Gościa Specjalnego ani Centrum Handlowego ani
BIBLIOTEKI wiec nie było by też ognia (gra jeszcze szybciej by się zakończyła) nie było by
Protestantów Podpalaczy i Kanistra Benzyny do podniesienia. To jest jak domino jedno popycha drugie i powstaje coś ciekawego rozwiniętego.

Dlaczego piszecie twórcy xD Niee.. to tak jak w creditsach napisano Steve jest odpowiedzialny
za calutki Paradise tylko on robił mapki !! A i jeszcze musiał przebudowywać nie wiadomo ile .. reszta tak jak pisze textury cutscentki programowanie.
W informacjach Level Summary nic nie pisze pewnie zapomniał już siebie dopisać.

I Przeskakujemy do STP trybu Multi tutaj dopiero Bryan Dillow "rozwinął skrzydełka" chyba wszystkie jego mapki do multi sa jego
autorstwa chaotyczne niczym nie związane ale za to bardzo ładne
(tutaj był autor sprytny opisał siebie w level summary oraz w opisie Okienka gdy ładujemy mapki).
i to musiało być dla niego cholernie ważne tak jakby mieli go zaraz wyrzucić z firmy za nic nie robienie... więc zrobił te mapki i to dało mu
przepustkę do :

Z tworzenia Lowel Paradise oraz ich okolic .. Jak już wspominałem Bryan tworzył levele ładne ale nie związane ze sobą (opisał siebie jako autora w level summary)
i efektem tego jest wizja fajne tereny ale logicznie nie połączone ze sobą i efektem tego jest brak papierowej mapy (można by łączyć ale to wymaga burzy mózgów) na każej z poziomów mamy inne niebo inne kolory ziemi roślinności np.
U Vinca jest blado jasno a po chwili u talibów brudno pomarańczowo no i ciemno góry heh
(jedyny wyjątek Obóz Talibów jak i Bullfish zrobił jakiś Patrick) bo pewnie Ryan nie potrafił łączyć swoich mapek..
i znowu wydawnictwo nie łączy się z Odmóżdżaną.
Każdy poziom jest zrobiony pod jedno zadanie zauważyliście ?? Nie ma tutaj swobodnego chodzenia ani jednego domku czy sklepu tak się Brayanowi śpieszyło
.. jeszcze coś odkryłem,
każdy poziom ma terrain zapisany w MyLevel chyba mu coś nie szło kształtowanie widoku z okna (bo czasami się nie zapisuje)
i nazwał warstwy FACKYOU1 FACKYOU2 FACKYOU3 musiał być zły ..
A reszta robiła scripty. Trzeba przyznać największa robotę w Apocalypse Weekend robią tutaj scripty :
- kotki
- ból głowy zmiana widoku
- licznik wrogów
- zombie
- ciachanie na części
- textury w lepszej jakośći

Najbardziej wkurza mnie Intro jest najwidoczniej robione w innym programie lub na tym silniku od PIII ponieważ wszystko jest takie inne słabe np nie doświetlony pokój ciemny jedno łóżko i brak ona i nie przemyślane te drzwi.
I też ciekawe jest to te same przedmioty czyli kartki i termometr mamy w paczkach czemu nie zrobili tego klasycznie ??
Nie wiem teraz czy lubić Brayana za to co wykreował ? czy też nie??
Bo on zrobił nowe Paradise ale na odwal się .. jeszcze nie dopisałem że te same textury i staticmeshe pojawiają się na multi ;)
Czyli wszystko od Brayana...
NAPISAŁEM TO TUTAJ ABY NIE BYŁO NOWEGO TEMATU ...
Wiece co odkryłem i chciałem tylko o tym napisać by odkopać ?
Pewnie już to padało w PlayerController mamy funkcję Driving oraz Swimming tylko że w tym Paradise nie ma tyle wody by wskoczyć, ani tyle miejsca by pojeździć Autem
przez te tunele i teleporty.
Więc pewnie dlatego Koleś ma nie sprawne Auto.
A w CheatMenager widziałem kod na bronie które się nie nigdy nie pojawiają Minigun/AssaultSniper (chyba tak się to piszę) AWPMod dodaje nam innasnajperkę i jest też mod na minigun... wszystko jest ciekawe wystarczy szukać.
Mam nadzieję że to dobra dawka informacji i ciekawostek.


gitara siema i gruchasiema
lubię śmieszne filmy
Awatar użytkownika
Yossarian
Grabarz
Grabarz
Posty: 6358
Rejestracja: 06 sie 2008, 13:54
Lokalizacja: Raveyard
Postawił piwo: 2 razy
Otrzymał  piwo: 2 razy

22 mar 2017, 16:36

siemagrucha,
[youtube][/youtube]


Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

26 mar 2017, 14:53

Wiem, że grucha.. znaczy Blood dostał bana i tego nie przeczyta, ale i tak się odniosę do jego wypocin, gdyż czuję taką dziwną potrzebę wypowiedzenia się :P
siemagrucha pisze:* Co gdyby nie dali Przyczepy i dialogu Żony ?
Nie było by chyba żądnej misji która wpakuje nas w kłopoty oprócz Czeku.
I nie było by nigdy takiego chamskiego zakończenia oraz kontynuacji czyli AW ale o tym za chwile...
A co ma piernik do wiatraka przepraszam bardzo? Gdyby nie RWS to by pewno nie było tego forum i byś nie miał gdzie pisać takich pierdół.
siemagrucha pisze:*Gdyby nie książka/książki nie było by Gościa Specjalnego ani Centrum Handlowego ani
BIBLIOTEKI wiec nie było by też ognia (gra jeszcze szybciej by się zakończyła) nie było by
Protestantów Podpalaczy i Kanistra Benzyny do podniesienia. To jest jak domino jedno popycha drugie i powstaje coś ciekawego rozwiniętego.
To samo co napisałem wyżej.
siemagrucha pisze:Dlaczego piszecie twórcy Niee.. to tak jak w creditsach napisano Steve jest odpowiedzialny
za calutki Paradise tylko on robił mapki !! A i jeszcze musiał przebudowywać nie wiadomo ile .. reszta tak jak pisze textury cutscentki programowanie.
W informacjach Level Summary nic nie pisze pewnie zapomniał już siebie dopisać.
Ktoś w ogóle zagląda do Level Summary? Wystarczy przecież w creditsach napisać kto stworzył mapki ;)
siemagrucha pisze:na każej z poziomów mamy inne niebo inne kolory ziemi roślinności np.
U Vinca jest blado jasno a po chwili u talibów brudno pomarańczowo no i ciemno góry heh
U Vince'a był bardziej pochmurny poranek, w rezerwacie słoni się lekko rozpogodziło a u Talibów było pogodne popołudnie. Nie widzę w tym nic dziwnego.
siemagrucha pisze:Każdy poziom jest zrobiony pod jedno zadanie zauważyliście ?? Nie ma tutaj swobodnego chodzenia ani jednego domku czy sklepu tak się Brayanowi śpieszyło
Bo AW jest dość liniowe to fakt, ale po misji z gołębiami możemy sobie spokojnie pozwiedzać miasto, pobawić się bez zombie i cut scenek. Nawet sporo mamy tam znajdziek, więc jest co robić :)
siemagrucha pisze:Pewnie już to padało w PlayerController mamy funkcję Driving oraz Swimming tylko że w tym Paradise nie ma tyle wody by wskoczyć, ani tyle miejsca by pojeździć Autem
przez te tunele i teleporty.
Więc pewnie dlatego Koleś ma nie sprawne Auto.
Gdyby była możliwość jeżdżenia samochodami w oryginale, to na pewno Paradise było by większe i bardziej przystosowane do tego typu udogodnień ;)


Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11956
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

26 mar 2017, 14:57

Bartosz pisze:Bo AW jest dość liniowe to fakt, ale po misji z gołębiami możemy sobie spokojnie pozwiedzać miasto, pobawić się bez zombie i cut scenek. Nawet sporo mamy tam znajdziek, więc jest co robić
Tak, ale jednak to była tylko jedna mapa. ;)
Bartosz pisze:Gdyby była możliwość jeżdżenia samochodami w oryginale, to na pewno Paradise było by większe i bardziej przystosowane do tego typu udogodnień
Mam nadzieję, że w następnej odsłonie Postala będzie już taka możliwość, nie tylko w modach.


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

18 lip 2018, 22:37

W steamowym PostED znalazłem dziwną paczkę z prefabami. Ciekawe na jaką cholerę ją zostawili i nie usunęli. :P
Załączniki
holyszitprefab.jpg
holyszitprefab.jpg (116.63 KiB) Przejrzano 546 razy


Awatar użytkownika
Radzik
Administrator
Administrator
Posty: 2083
Rejestracja: 13 gru 2008, 18:46
Lokalizacja: Warszawa
Postawił piwo: 4 razy
Otrzymał  piwo: 4 razy

19 lip 2018, 07:03

Typowe śmieszki ze strony RWSu, albo lenistwo. Zasadniczo możecie wybrać jedno, albo podać własne.


Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

03 sie 2018, 21:55

Może to nie jest wycięty element, ale z tego co widzę to w Postalu śmieszki są na każdym kroku. xD

Tutaj nazwa skryptu na złomowisku, który odblokowuje achivement.
Załączniki
FukJuAkelssa.jpg
FukJuAkelssa.jpg (233.18 KiB) Przejrzano 516 razy


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6192
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

04 sie 2018, 00:31

O kurwa XDDD


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6192
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

27 sie 2018, 18:29

Ciekawe. Teraz wiadomo gdzie miał być użyty ten tekst "Biblia mówi że mam rację" xD
[youtube][/youtube]


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dev4ever
Modder
Modder
Posty: 2483
Rejestracja: 27 lis 2010, 20:12
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

27 sie 2018, 18:42

Mi się to nieraz zdarzyło, lecz zawsze go po prostu zabijałem :D Jedyną ciekawostką dla mnie jest ten tekst, bo nigdy go nie słyszałem nie licząc PostEDka oraz Random Wardrobe xD


Awatar użytkownika
Pan Szatan
Modder
Modder
Posty: 6192
Rejestracja: 05 gru 2013, 13:16
Lokalizacja: Paradise
Postawił piwo: 3 razy
Otrzymał  piwo: 8 razy
Kontakt:

25 wrz 2018, 16:10

Trochę ciekawego stuffu którym podzielił się Drive669 na discordzie Whackjob interactive.
Ta cała paczka stuffu z bety którą kiedyś RWS udostępnił jest ciężko dostępna. Tamten ruski ma ją w posiadaniu ale waży 6GB, więc nie wrzucił wszystkiego ale posiadam pliki broni z bety więc gdyby ktoś chciał przejrzeć to piszta PW.
Załączniki
23323 (1).jpg
23323 (1).jpg (50.63 KiB) Przejrzano 418 razy
taser.jpg
taser.jpg (56.54 KiB) Przejrzano 418 razy
MM__070__Big_M_LS_Pants (1).jpg
MM__070__Big_M_LS_Pants (1).jpg (53.1 KiB) Przejrzano 418 razy
MB__134__Krotchy.jpg
MB__134__Krotchy.jpg (112.51 KiB) Przejrzano 418 razy
gimp.jpg
gimp.jpg (159.93 KiB) Przejrzano 418 razy
P2istol1_2tone_timb.jpg
P2istol1_2tone_timb.jpg (31.51 KiB) Przejrzano 418 razy
MM__070__Big_M_LS_Pants (3).jpg
MM__070__Big_M_LS_Pants (3).jpg (30.83 KiB) Przejrzano 418 razy
Pistol.jpg
Pistol.jpg (65.45 KiB) Przejrzano 418 razy


I'm fucking insane in the brain. :axe:
Awatar użytkownika
Dzienis
Moderatorzy
Moderatorzy
Posty: 11956
Rejestracja: 03 lut 2012, 18:53
Lokalizacja: Pojezierze Litewskie
Postawił piwo: 8 razy
Otrzymał  piwo: 5 razy
Kontakt:

25 wrz 2018, 17:01

Fajnie.


I regret nothing
Awatar użytkownika
seebeek17
Modder
Modder
Posty: 8399
Rejestracja: 10 cze 2013, 12:25
Lokalizacja: Z Zewnątrz
Kontakt:

25 wrz 2018, 22:36

Ja chętnie przejrzę, bo przydadzą mi się "nowe" bronie do VirusaB. :D

Możesz wysłać same animacje, dźwięki, tekstury itp. broni? Zrobię osobnego weapon packa i dam cie jako współautora.

No i najlepiej to by było jakbyś wysłał całą pakę 6GB. :D


ODPOWIEDZ